BÖLÜM 26

467 60 33
                                    

O adamın olacağını söylediği yere doğru yol aldım orası bir depoydu. O rüyada gördüğümün aynısıydı

Girdiğimde onu gördüm, tüm hayatım boyunca sevdiğim adam bir sandalyede bağlıydı, sonra kafamda güçlü bir ağrı hissettim ve görüşüm bulanıklaşmaya başladı, hatırladığım tek şey Namjoon'un bana seslendiği ve ağladığıydı, onu son bir kez gördüm ve her şey karardı.

{Jin}

Çocukluğumla ilgili anılar zihnimi sular altında bıraktı, ailemle ne kadar mutlu olduğumu, Namjoon ve benim ne kadar yakın olduğumu ve her şeyin ne kadar mükemmel göründüğünü gördükçe ruhumu saran üzüntü ve yalnızlık hissettim.

Bilincim yerine geldiğinde, yanımda hareket eden bir şey hissettim, umarım Namjoon'dur.

"Jin, beni duyuyor musun bebeğim?" Fısıldadığını duyunca Tanrı'ya şükretmeye başladım.

"Evet duyuyorum"

"Tamam dinle, sanırım telefonum cebimde, kendimizi bir an önce çözmeye çalışmalıyız."

"Sandalyeni benimkine yaklaştır."

Onun dediğini çabucak yaptım ve sandalyemi ittim, geriye baktığımda onu elinde küçük bir bıçak tutarken gördüm.

"Bunu nereden aldın?"

"Adamlardan biri bunu düşürdü fark etmeden gitti. Kendini biraz daha yaklaştır."

Ben de dediği yaptım ve elinden geldiğince ipi kesmeye başladım, yanlışlıkla elimi kesti ama şuan için sorun değil. Yarım saat boyunca ellerime bağlı olan ipi kesmeye çalıştıktan sonra ip koptu bıçağı hızla elimden aldı ve aynı şeyi yaptı. Cep telefonunu çıkarıp 911'i aradı.

"Merhaba? Benim adım Namjoon, ben ve erkek arkadaşım kaçırıldık, bir depodayız ama nerede olduğunu bilmiyoruz ve dışarıyı göremiyoruz, yardımınıza ihtiyacımız var, çok aci-"

"Ne yaptığını sanıyorsun?!!" Bir ses Namjoon'un dehşet içinde telefonunu yere düşürmesini sağladı.

Oydu, babam ve onu takip eden iki adam vardı. Namjoon'un elini tutup olabildiğince sıkı tuttum, bana sadece üzgün gözlerle baktı ve aşağıya baktı.

"Vay canına, ne gösteri ama! Bunu sevimli buluyorum, neden oyuncular için seçmelere katılıp birlikte bir drama yapmıyorsunuz? Size yakışıyor! Doğru ya, artık hayatta olmayacaksın."

"Seokjin, sana ne kadar fırsat verdiğimizin farkında mısın? Benim gibi olabilirdin, güçlü, milyoner ve-"

"Geri zekalı bir hırsızsın, senin gibi bir babayla yeniden doğsam bile, yemin ederim senin gibi olmamak için kendimi öldürürüm, güçlü olduğunu düşünüyorsun hepsi bu, ama buradaki gerçek güçlü kişinin kim olduğunu biliyor musun? Namjoon'un babası, çünkü şu anda senin olduğunu iddia ettiğin her şeyi elde edene kadar çalışan oydu, onunla uzun süre dayanacağını mı düşünüyorsunuz aptal olma."

"Diz çöktürün ve ikisini de vurun, ŞİMDİ!"

Adamlar silahı bize doğrultarak anında itaat etmemizi sağlıyordu, gözlerimden yaşlar akıyordu. Namjoon'la ne kadar çok birlikte olmak istediğimi ve onu ne kadar sevdiğimi hiç söyleyemedim.

-Birkaç hafta önce.-

Yoongi'nin kafesine girdim, garsonlardan birine onunla konuşup konuşamayacağımı sordum ve hemen onu çağırmaya gittiler, odasından çıktı ve beni görünce gülümsedi.

"Hey, nasıl gidiyor? Otur, yiyecek bir şey ya da kahve ister misin?" Tatlı bir şekilde gülümseyetek söyledi, gerçekten bilmiyorum ama Yoongi bana karşı her zaman iyiydi ve sevecendi.

"Aslında buraya sana bir şey sormaya geldim, ama tabii ki bir şeyler yemeyi çok isterim." Gülerek dedim ve bir garsona ne yemek istediğimi söylemek için kalktı.

"Tamam, bana ne sormak istiyorsun?"

"Umm... Bana biraz zaman ayırabilir misin diye merak ettim, Namjoon sana söyledi mi bilmiyorum ama ona söz verdim. Bu yüzden onunla evlenmek istediğim için ona bir yüzük almak istiyorum." Son cümleyi söylediğimde utanmıştım.

"Tabii ki seninle gelirim, yıllardır böyle bir şey bekliyordum. Ne zaman gidiyorsun?"

"Aslında bugün gidiyorum."

"O zaman gidelim!"

Seul'deki her mağazaya gittik ama hiçbiri onun için doğru gibi görünmüyordu, bu bir alışveriş merkezinde olan mağazaya gidene kadardı. Her yerinde küçük elmaslar olan güzel bir yüzük gördüm, memnun bir şekilde gülümsedim ve çalışandan bunu almak istediğimi söyledim.

***
Parmaklarımızı sıkıca birbirine dolayan bir el hissettiğimde adamlar hala silahı bize doğrultuyorlardı. Ona baktım ve yanaklarından akan gözyaşlarının görmem beni daha da ağlattı, bana bakmaya cesaret edemiyordu ama bana sarılmak istediğini hissettim, ben de öyle.

"Efendim, lütfen onun yerine beni öldürün ama kendi oğlunuzu öldürmeyin, gençken ona çok zorbalık ettim, bu yüzden cezalandırılmayı hak ettim, ama lütfen yaşamasına izin verin size yalvarıyorum." Eli benimkinden hiç ayrılmazken hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

"Namjoon lütfen yapma, lütfen!!"

"Evlat, eğer istediğin ve dileğin buysa, sanırım bunu doğru şekilde yerine getirebilirim?"

"Önce jin'in gözleri önünde onu vur, sonra Jin'i vur, ben gidiyorum."

"Oh, ve jin annen de ölecek." Kapı ya da tünel gibi görünen bir şeye yere yürürken söyledi.

Adamlar Namjoon'a yaklaştılar, maske takıyorlardı, bu yüzden kim olduklarını göremedim ama hemen Namjoon'a sarılmak için kendimi ittim.

"Ayağa kalk." İçlerinden biri konuştu çok tanıdık bir sesti

"Hemen gitmeliyiz, kalkın!!!"

"Taehyung, Jungkook?"
_____________

"Anksiyete" || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin