01

20 4 39
                                    

Neden anne ya neden gelip de  yanımıza bina yapmışlar ? 

Hayır meriç la aramıza girdiler resmen kim bilir nasıl insanlar gelicek ?

Of artık meriçle görüşemedik bile tam ortamıza diktiler . 

Sıla abartmasan mı ?

Abartmak mı baba ben mi abartıyorum ? 

Tamam kızım ne yapsınlar boş arsa ?

Park yapsınlar çok rahatsız ediyorsa piknik alanı yapsın ?

Aman hep duman  olur ev camları açmam o zaman . Anne derdinize bakın ya ben canım yeğenimden ayrı kalmışım .gidiyorum . 

Yolda bizim mahallenin teyzelerinin dedikodusuna katıldım .

O teyzelerim ne var ne yok ?

Gel kızım gel  en güzle yerindeydik sizin yanınızdaki eve taşınmışlar hepsi aile olarak almış apartmanı bi tane çocuk var küpeli artistin teki .

Ama küpeye de laf ermeyin şimdi herkeste var ?

Kız mı bu çocuk kızlar takar küpeyi ? 

Neyse ben size laf anlatamam siz ne derseniz o olsun .

Hadi ben kaçıyorum size bol gıybetli günler diliyorum tövbe etmeyi unutmayın yanarsınız kız .

Hadi git deli kız seni. 

Meriç apartmanı görür görmez bağırmaya başladım .

Sılam teyzoşum naptın güzelim?

Güzelin miyim gerçekten? Sıla iyisin dimi ?

Değilim meriç açtılar aramızı uyanınca seni
göremiyorum bu gün boş cama baktım günaydın dedim .

Aman hala mı sinirlisin şu binaya boş ver gel sana süt alalım .

Bak bak nasıl da tanıyor beni . Beraber muzlu süt aldık ve en yakındaki parka oturduk .

Parka önce siyah ama uçları mavi düz saçları olan bi kız girdi meriç şok oldu ben de tabi .

Oha lan çok güzel dimi ben de yaptırıcaktım ama septum yaptım İŞTE .

Olsun o sana yakışmazdı zaten . Öyle ölmem füze at .

Alınma ama yüzüne gitmezdi bebeyim hem bu iyi sana burnundaki çok güzel .

Yine aldın gönlümü .

Meriçle aramız çok az üç yaş büyüğüm ondan ama benim yeğenim işte biricik abimin biricik oğlu on altı yaş büyük abim benden yengeme aşık olunca erkenden evlendiler bi de aşklarının meyvesi meriç var İŞTE ben Sıla on altı yaşında hayata tutunmaya çalışan hayal kuran bi aptalım .aptalım biraz ağır oldu sanki kendimi sevmiyormuşum gibi ama aksine fazla severim kendimi .

Meriç hayırdır sana bi şey oldu sanki .

Hadi ya basket oynayalım tanışalım şu değişik kızla . Tamam kalk .

Selam dedim elimi uzattım yeni mi taşındınız yoksa misafir misin ?

Ece ben de memnun oldum .

Efendim ? Tanışmadan lafa girince ben tanışmak istedim .

Kusura bakma ben meriç bu da Sıla biz de memnun olduk .

Ben biraz meraklıyım kusura bakma saçlarına bayıldım .

Teşekkür ederim yeni taşındık .

Biz de oynayabilir miyiz ?

Olur tek sıkılmıştım zaten .

Elimizi sıktı meriç topu almak için elini uzattı o sesi duydum . Ece o kadar sinirliydi ki kıskançlığı her halinden belliydi .

O geldi ne oluyor burda ? Arkadaş ediniyorum abi sana da öneririm ?

Ne saçmalıyorsun Ece arkadaşa ihtiyacın yok ben varım . Bu cümle çok tanıdık geldi bana dedi Meriç .

Ne diyorsun arkadaşım ?

Bizimki de aynı şeyi söyleyip duruyor meriç ben sosyalleşmem iyidir yeni taşınmışsınız hayırlı olsun elini uzattı .

Eyvah ! elini tutup sıkmaya başladı bi daha Ece ile konuşma tamam mı aslanım ?

Hayırdır koçum dedim kolunu sıktım sen hayırdır ya kıralın  yanında kölesine saldırıyorsun cesaret nerden geliyor yürek mi yedin ?

Gözlerini kaldırıp bana döndü .

Çek o elini olay çıkmasın .

Sıla sakin olur musun ?arkadaş bizi yanlış anladı . Çek o elini diye bağırdım .

Çekmezsem ne olur ?

Bu olur geri zekalı dedim kafa attım . Yere düştü iyisin dimi dedim meriç iyisin dimi ?

Ece çığlık attı . Sakin ol ölmedi haketti arkadaş olmak istedim ama abin bu şansı vermedi istersen konuşuruz ama istemezsin sanıyorum neyse tekrar hoş geldiniz .

Meriç'in koluna girdim hadi gidelim . Niye saldırıyorsun kızım ?

Ne yapsaydım seni tehdit etmesine izin mi verseydim ? Dur bari kaldıralım çocuğu . Of bi de o var yere eğildim yüzme baktım bana kaşlarını çatıp baktı e burnun bile kanamamış daha ne kadar yatmayı düşünüyorsun ?kalksana kardeşin öldü korkudan .

Ne çeşit bi manyaksın kızım sen ?

Diyene bak sen hayırdır ya ne bu kıskanç abi ayakları falan mı ? Bi söz var eşşeğin hatrı  yoksa sahibinin hatrı vardır . Sen gel benim eşeğime saldır benden de öylece seni izlememi bekle çok beklersin . Bak çocuk rahatsız olursan adam gibi ben bu kızın abisiyim kardeşimden uzak dur arkadaş falan olma ben istemiyorum karşıyım illa tehdit  ediceksin bi daha gözünü  kardeşimin üstünde görürsem pişman ederim demekle yetinebilirdin gelip de benim yanımda elini sıkmana izin vermem şimdi iyisin dimi ? Elimi uzattım .

Elimi tutmadan kalktı . Ece hadi eve ? Eren çok abartın sadece arkadaş olmak istiyorum . Sen istiyorum diyorsan arkadaşız artık Ece memnun oldum ben her gün bu saatlerde parkta olurum istersen gelebilesin ? Tamam . Tamam diyor ya sorunlu kızım görmedin mi kafa attı bana . Haketmeseydi atmazdım ama karar senin hadi meriç gidelim . Tamam . Beraber yine oturduk gözüm çocuğun üzerindeydi maç yaptılar biz de izledik bak sağ kolu boşta kaldı atağına bak meriç yanlış duruyor böyle düşer . Bileğini yamultuyor . Oha Sıla izlemiyor yaşıyorsun resmen girdi girmedi de de tam olsun . Girdi . Yuh . Eve gidelim mi artık ? Bize gel de akşam yemeğini beraber yiyelim . Bilmem ablam ne yapıyor . En sevdiğimiz yemeği yapıyor . Baştan desene oğlum şunu . Meriçlerde  akşam yemeği yedim abim meriçle eve bıraktı . Kitap okurken uyudum . Sabah rutin belli yataktan kolayca kalkarım camımı açıp dışarı bakarım yine baktım karşımda kocaman bina ama oha camda biri mi var elimi gözlemle götürüp ovadım gözümü açtım gerçekten o . O da şaşkındı ikimizin de kaşları çatıktı. Bula bula yan binamı mı buldun ruh hastası sabah sabah sabır ya sabır dedim camı kapatıp perdeyi çektim .

Koskoca dünyada benim mahallemi yan apartmanımı aynı katı odama bakan odayı mı buldu bu çocuk neden ?

Selam ilk başlangıcı yaptık bu gün çok güzel planlarım var yorum yaparsanız çok sevinirim :)

PENCEREMDEKİ SEVGİLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin