•5•

93 3 0
                                    

                    ÜÇÜ BİR ARADA

Allahım kendimden o kadar utanıyorum ki....
Taehyungun kucağında regl olmak ne abi ağlayacağım yaaaa.....
Taehyung şu an kapının dışında beni bekliyor 15dkdır lavaboya kapatmıştım kendimi. 
Nasıl çıkacağım ben?????
Şu camdan atlasam ?

"Rosé korkuyorum artık. Çıkmazsan kapıyı kıracağım."

"Ben ... Ben iyiyim. Rica etsem bana pantolonumu verirmisin birde çantamda şey olcak."

"Ney?"

" Şey işte ya hijyenik ped."

Allahım kriz geçireceğim. Bu çocuk beni Bitiriyor!
bu gün bir önce bitsin lütfen....
Okul!
Aman tanrım okulu unuttum ben!"
Taehyung kapıyı tıklayınca elimi uzattım elime pantolonum ve onun içine sokuşturdugu hijyenik pedim vardı. 
2dk içinde hazırlandım ve taehyungun kanlı eşofmanını Arkama saklayarak dışarı çıktım. Taehyung yatakta oturuyordu beni görünce hemen ayağa kalktı.

"Hele şükür be rosé . Ne saklıyorsun sen?"

Eşofmanı Arkama iyice sokuşturdum.

"Hiç. Hiç bir şey saklamıyorum.  Şey makine nerde?"

"Haaa şey o tarafta. "

Eliyle uzattığı yöne baktım makineyi gördüğümde gidip önünde eğildim kapağını açtım. İçinde kanlı çarşafları görünce iyice kızardım.  Ne anı ama matematik öğretmenin senin kanlı çarşafını değiştiriyor!
Ellerimi yıkamak için lavaboya döndüm ellerimi yıkadım.

"Demekki hamile değilsin. Gerçekten rahatladım."

"Senmi? benmi?."

"Biz."

Biz....
Kulağa ne kadar da hoş geliyordu....
Telefonumu elime aldım saat daha 6 ydı okulun açılmasına daha 2 saat var....
Rahatladım
Taehyungdan beni eve bırakmasını istedim. Eve gidince hemen okul formamı giydim. Ve okula geri gittik.
Yolda kızlara tüm olanları anlattım ama hala Lisa hakkında konuşmuyordum.  Kendisi ne zaman isterse o zaman söyler diye düşündüm.  Hem daha emin değilim sevgili olup olmadıkları hakkında.
Arabadan indik jennie de otoparka park etmeye gitti. Sınıfa çıktıp çantalarımızı bıraktık ve aşağı indik jennie de yanımıza geldi bay park bahçede nöbetçiydi yanında da Taehyung vardı. Sürekli bana bakarak dikkatimi çekiyordu
Eun woo lar yanımıza gelince konuşmaya başladık.  Eun woo kulağıma 2dk gelirmisin dedi bende kabul ettim . Diğerlerinden az uzaklaşınca lisanın ve jisoo nun da diğerleri ile ilerlediğini gördüm.  Jennie ve Lee Jong suk yanlız kalmıştı.  Bu sanırım bir plandı....
Amaç onları yanliz bırakmak ama neden?
Mantıksız bir soru oldu biraz. İç sesimin beyni yoktu.
~içmesini beyni yoksa senin hiç yok.~
İç sesim benden daha zeki...

Taehyung İle Hayal Et •TEK GECELİK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin