„Halooooo? " zakřičím a snažím se nahmatat vypínač. Bingo! Chvilku trvá než si mé oči zvyknou na světlo. Jsem v nějaké místnosti, nic tu není kromě světla uprostřed a dveře! Zamčeno! „Halooooo!! Prosím slyší mě někdo!!?" začnu mlátit hlava nehlava do dveří.
„Jamesi!!!! Same!!!! Prosím pomoc!!" řvu, z očí se derou slzy. „Prosím!! Slyší mě někdo!! " pomalu se svezu po zdi. Najednou někdo rozrazí dveře. Postava udělá krok do místnosti. Skoro přestanu dýchat, ruce se mi roztřepou. „Tati?! "
„Ahoj dceruško" řekne tak nechutným tónem že mě polije pot. „Kde to jsme? " snažím se zeptat klidným hlasem ale nejde to. „To tě teď nemusí zajímat. Otázka spíš zní co tu budeme dělat" ten hlas! Ne prosím ne! Damien vešel do místnosti a postavil se vedle mého otce ze škodlivým úsměvem. Neeeee.
Oba dva se ke mě rozejdou, začnu se ihned bránit když mi chytí nohy. „Neeeee, prosím pomoct!!!!!! " Damian mi drží ruky. Snažím se mu vysmiknout ale je silnější.„ššššš Lilian, je to jen sen" to není Damian. „ššššš Maličká jsem tu " opakuje ten hlas. „Jamesi?" otevřu oči. James mě drží v náručí s ustaraným pohledem. „Ano maličká " chytne moji tvář a palcem mi utírá slzy. „Já se bojím" chytnu ho kolem krku a namáčknu se na něj co nejvíc. „Neboj se jsem tu, nikdo ti neublíží. Já to nedovolím " řekne konějšivě a začne semnou lehce pohupovat. Až teď si všímám, že nemá tričko. Proto cítím jeho vůni jen zlehka. Ale krásně hraje. Chvěji se pod tím jak jemně jezdí prsty po mé holé kůži. „Mám přestat?" zeptá se mile když si všimne že mi naskočila husí kůže. Zakňučím něco ve smyslu ne. „Umyjeme tě koťátko a pak si půjdeš zase lehnout" zvedne se semnou v náručí z postele. „Zimaaaaaa" vypísknu. Nijak si toho nevšímá a nese mě dál. Počkat já jsem nahá?! Postaví mě na kobereček. Pohledem ihned začnu hledat něco čím se zakrýt, jelikož mám malé ruce.
Ručník! „Daddy! " vypísknu když mi ho sebere. „Jdeš do vany tam ručník nepotřebuješ maličká" řekne pobaveně a odhodí ručník. „Jsi tak rozkošná když se stydíš " přitáhne si mě jedním rychlím pohybem. Ruce natisknu na jeho pevnou hruď, zvedne mi hlavu tak aby jsme si viděli do očí. „Jsi nádherná Lilian " řekne a začne mě jemně líbat. Zamručím když je rozdělí. „Nezlob, a teď koupat " sednu si do teplé vany. Vezme gumičku a udělá mi drdol abych si nenamočila vlasy. James vezme houbičku a začne mi sní jezdit po těle.
Zachvěji se pokaždé když se dotkne mé kůže prstem. Lehce zalapám po dechu když se začne věnovat mým prsům. Zakňučím když si začne hrát s mou bradavkou. „Zlobivá holčička" pleskne mě přes prso, lehce to štípe a bolí ale je to vzrušující..„Tak pojď ven" roztáhnul ručník a zabalil mě do něj.
Přehodí si mě přes rameno a odnese do jeho pokoje. Je větší než můj, trochu mě znervózňuje to že jeho pokoj osvětluje jedině světlo města.
„Mám to zatáhnout? " zeptá se když si všimne mého pohledu. „Ne dobrý" odpovím a nechám ho aby mě přikryl. On sám si lehá na druhou stranu postele, která je obří. „Je pozdě takže spinkat Prcku " přitáhne si mě do objetí. Jeho peřina krásně voní po něm, jemně mě hladí po zádech prstem. Od krku až po zadeček tento pohyb začnu vnímat tak moc, že se kolem mě všechno zastaví. A já mu pomalu usínám v náručí.______________________________________
„Maličká, stáváme " jemné pohlazení po mé tváři. „Hmmm" řeknu rozespale a přetočím se na břicho.
Plesk!
Rána na můj zabek mě probudila úplně. Další přistane na druhé straně a je silnější než předtím. Lehce zakňučím, bolestí. „To mi připomíná že jsi se včera vyhla trestu Maličká " zašeptá mi do ucha a lehce jej skousne. Tělem mi projede vlna vzrušení a trochu strachu. „Pojď si sednou k Daddymu maličká" vstává z postele a já ho poslušně chci následovat ale ihned jak se postavím mě zastaví. Jeho oči mi naznačí že si mám nejspíš kleknout? Zkusím to. „Šikovná, po čtyřech mě následuj" podrbe mě ve vlasech, to je příjemné.
Usedá na černé křeslo, poslušně za ním dojdu na čtyřech a kleknu si vedle jeho nohy. Rukama mě vezme a položí si mě bříškem na nohy takže má krásný výhled na můj nahý zadeček. „Kurva... " uleví si a nemilosrdně ho zmáčkne. Zakňučím, cítím jak rudnou. „Budeš hodná holčička a budeš si to počítat" pohladí mě po zadečku a pak přistane první rána o hodně silnější než ty dvě předtím. „J-jedna " dostanu ze sebe, lehce se chvěji když mě hladí. „Dva" vždy chvilku počká, nevím kdy přijde další rána. „Tři " všímám si že trhavě dýchá.„Dvacet" kňuknu, z očí mi tečou slzy, ale zároveň si užívám každou ránu.
Každý jeho dotyk. „Dvacet-J-jedna " štípe mě celý zadeček a s každou ránou je to horší ale i vzrušující. Bože jsem vlhká z toho, že mě trestá. Jen doufám že si toho nevšime. „Dvacet-D-dva" pěsti mám zaťaté tak že mám bílé klouby, slzy neovládám a proto padají na zem. „Dvacet-tř-tři" zakňučím, už by mohl přestat, prosím. „Myslím že to stačí" říká s lehkým pobavením v hlase. Něco vytahuje z malého stolečku vedle křesla. Dětský olejíček.
Kápne si na ruce a začne jemně rozetírat po mám zadečku. Kňuknu když přejíždí po místech které to schytali nejvíc. Ale pak udělá něco, co se mi moc nelíbí. Roztáhne mi půlky a prstem přejíždí přes můj anální otvor. „Daddy" řeknu vystrašeňe, co má v plánu? Koutem oka si ho všimnu, vypadá strašně zamyšleně. „Copak maličká? " všimnu si že se lehce zatřásl. Nakonec si mě posadí na klín. „Stalo se něco?" přijde mi, nějakej zamyšlenej. „Nic se neděje, měli bychom se obléct jedeme na výlet " konečně na mě vykoulknou jeho bílé zoubky.......
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomanceROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"