Harry P.O.V
- Bet tu nieko nedarei, kad jų atsikratytum!,- sušuko Tes.
Tai buvo beveik tiesa. Aš negalėjau jų atstumti taip paprastai, nes tada jos būtų lindusios dar labiau... ir aš nenorėjau, kad taip atsitiktų.
- Manau mums būtų geriau kiek laiko pabūti atskitai...,- ji tyliai pasakė.
Aš sustėrau. Negalėjau nieko padaryti, pajudėti ar šnekėti. Atrodė, kad visas pasaulis išslydo man iš rankų. Ji nuėjo. Kodėl aš nieko nedarau!? Ugh! Aš toks kvailys!
Tes P.O.V.
Trrrrr. Trrrrr. Suskambo mano žadintuvas. Ugh! Išlipau iš lovos ir nėjau į dušą. Nusipraususi ir išsiplovusi galva nuėjau persirengti. Nuėjau į virtuę ir pasidariusi pusryčius pavalgiau. Išsiploviau indus atsisėdau ant sofos. Ką veikti? Dar visa diena prieš akis. Reikia susitikti su draugais ir atsisveikinti. Atsirakinau telefoną ir pamačiau daugybę praleistų skambučių nuo Harry taip pat ir žinučių. Aš jas tiesiog ignoravau. Parašiau visiems, kad susitiktumėm kavinėje kaip ir visada. Visi parašė, kad bus už minutėlės. Susiėmiau visus daigtus ir vos be paeinanti iš nuovargio bei liūdesio nuėjau iki savo mašinos. Bet prisiminiau, kad ją palikau prie Nicolės namų. Ugh! Kadangi Nicolės namai netoli nusprendžiau iki ten nueiti. Nuėjusi nieko nemačiau šalia tad atsirakinau mašiną ir įsėdusi pasukau link kavinės. Šiandien sunki diena... Atvažiavusi nuėjau į kavinėje kurioje jau visi sedėjo ir laukė manęs. Priėjau prie jų ir atsisėdau tad Luke ir Perrie.
- Labas! Tu šiandien išvažiuoji!? Kodėl nieko nesakei!? Kodėl pabėgai iš vakarėlio!? Kodėl išsiskyrei su Harry!? Ką jis padarė!?,- užvertė mane klausimais visi.
- Draugužiai, aš čia atėjau, kad atsisveikinčiau, o ne atsakinėčiau į jūsų klausymus. Palikit tai mums su Harry gerai? Jei noorės Harry pats viską papasakos...
- Gerai,- visi nusivylę pasakė.
- Tai ką veiksim iki tavi išvykimo?,- Paklausė Michael.
- Einam į prekybos centrą!,- suriko merginos.
- Tai skamba viliojamai, bet nepamirškime, kad mes ne vienos ir su mumis yra vaikinai,- pasakiau.
- VAŽIUOJAM PAČIUOŽINĖTI!!!,- suriko Lous.
- Nebloga minti,- tariau,- Kas už čiuožyklą?
Visi pakėlė rankas įskaitant ir mane nors aš ir nenorėjau bei nemokėjau čiuožynėti, bet vis dėl to turiu praleisti kiek laiko su savo draugužiais, nes gal taip jų niekada ir nebepamatysiu...
Nuvažiavom į čiuožyklą ir viasi nustebom, kad ten tuščia. Visi linksmai užsimovė pačiūžas ir nuėjo slidinėti. Tos žavios porelės taip gražiai atrodė... Aš tik sėdėjau apsimovusi pačiūžas ir stebėjau kitus. Staiga pajutau delną ant peties tad atsisukau ir pamačiau Luke.
- Ką čia darai viena?,- prisėdo šalia,- Kodėl neini čiuožynėti?
- Neturiu nuotaikos tam...
- Nagi,- suzyzė,- tau reikia jį užmiršti, bent trumpam,- jis atsistojo,- ir dabar tu riši su manimi čiuožynėti,- patempė mane už rankos ir ištempė į čiuožyklą.
Jis pradėjo temti mane taip priversdamas mane čiuošti.
- Luke! Paleisk!,- juokdamasi rėkiau.
Bet jis nepaleido. Jis darė tą parį visą laiką kol pagaliau mes pargriuvom. Tas Luke... Jis visada mane prajuokina... Slidinėjom iki pat vakaro. Tiesą sakant man patiko. Grįžau namo su vaikinais, nes meginoms teko kažkur išskubėti. Pasiėmiau lagaminus ir sukrovusi juos į furgoniuką (tiesą sakant nežinau kieno) įlipau į jį. Niall nuvežė mane į tą vietą iš kurios lėktuvas turi pakilti. Merginos (modeliai) jau rykiavosi prie lėktuvo durų. Visus šiltai apkabinau.
- Neprapulk,- pasakė Liam apkabindamas.
- Neprapulsiu... Tikiuosi dar kada nors susitiksim...
- TAI AIŠKU!!!,- suriko Lous ir šoko ant manęs.
- Pasiilksim tavęs,- pasakė Ashton.
- Aš jūsų taip pat... Ir... Am... Gal galėtumėt kai ką perduoti Harry...?
- Mums nereikės. Tu pati gali tai padaryti,- parodė kažkur už manęs
Atsisukau ir pamačiau Harry ateinantį pas mane. Ir kai Harry priėjo prie manęs vaikinai kažkur išėjo. Ko čia Harry prireikė?
- Labas,- pasisveikino droviai.
- Labas...
- Tik norėjau atsisveikinti ir pasakyti, kad aš tavęs lauksiu.
- Harry ne...,- jis mane pertraukė.
- Reikia. Aš noriu pasakyti, kad be tavęs aš negaliu gyventi todėl aš tavęs lauksiu visa savo gyvenimą, nes aš tave myliu tave Tes. Visa širdim ir siela.
Aš tylėjau, nieko nesakiau. Tiesiog netūrėjau ko jam pasakyti.
- Jei tu mane myli taip kaip sakai tu palauksi...O dabar man jau laikas. Iki Harry.
- Iki Tes...
Aš nuėjau nuo jo ir nuėjau iki lėktuvo. Į galvą lindo visokiausios mintys. Po akimirkos jau sedėjau lektuve ir skridau į savo naująją ateitį palikdama praeitį už nugaros... Aš pasiilksiu tavęs Harry Styles...
Trečio asmens P.O.V.
Tes iškrido į L.A. ir pradėjo naują gyvenimą be Harry. Kartais prisiminusi jį ji giedėdavo kol pamiršo. Los Angele jai atsivėrė neujos galimybės kurias ji be abejonių pasiėmė ir siekė modelio karjeros. Jos su Rachel, Tesa ir Nicole tapo geriausios ir neišskiriamos draugės. Su One Direction grupe rišys nurūko kaip ir su visais kitais išskyrus Marck. Jie vis dar draugai. Po ganėtinai ilgo laiko ji tapo profesionaliu modeliu.
Harry po savaitės išvyko į turą su viltimi, kad dar kada pamatys Tes. Deja taip neįvyko ir jie nesusitiko. Harry palūžo. Kad pamirštų Tes jis pradėjo susitikinėti su visomis kurios jam patiko ir poto sudaužydavo jų širdis, kad pasijustų geriau. Tarp sudaužytų širdžių buvo ir modelių. Jis vis dar tūrėjo vilties, kad susitiks Tes, bet ji blėso ir blėso kol dingo. Dabar jis susitikinėja su Taylor Swift ir kėsinasi į jos širdį taip pat.
******************************************************************************************************************
Štai ir nauja dalis! Tikiuosi, kad patiko, nes ji yra paskutinė šiame sezone. :( Tad man iškilo klausymas: Ar rašyti antrą sezoną? Komentuokit ir votinkit, kad galėčiau nuspresti :) Labai ačiū. Luv ya! Bye! XD
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...