Olması gerekenler silsilesi.

722 170 161
                                    

Ta uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına
Sensizlik bir ölüm sanki

Ta uzak yollardanKoştum geldim senin kollarınaİçimde yanan hasretinle benBaktım durdum senin yollarınaSensizlik bir ölüm sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Yorgo.

En azından bu yabancı yerde Yorgo derler bana.

Yorgo.

Kürk tamir ederim deri dikerim, paklarım yeri gelir tel tel parlatırım.

Ben Yorgo.

En azından bu yabancı yerde Yorgo derler bana.

Bir de çırağım vardır.  Orta boylu cılız gibi ama elleri maharetli oturdu mu dikişin başına Tanrı’nın kaderleri ilmek ilmek birbirine işlediğine şahit  olduğundan mıdır nedir o da birleştirir kol ile gövdeyi.

Adı Seungmin.

En azından bu yabancı yerde öyle derler ona.

Ama o yere yabancı değildir.  Seungmin'i herkes bilir. Bacakları hakkında konuşur tüm o iblis herifler.  Çok kere demişimdir ona, ben dul bir kadın sen çiçek gibi bir oğlan adımızı çıkarma diye. Fakat Seungmin dinlemez o iblisleri, dinlemez beni. 

Çıksın be madam der o güzel yüzünde yosma diyecekleri bir edayla.

Adı çıkmışlar olalım belki o zaman daha çok kürk gelir kucağımıza.

Uğraşmam artık o yüzden delikanlıyla.

Seungmin benim çatı katımda kalır parasız. Ben çatı katından para almayanlardanım. Gökyüzünü kucaklarken Seungmin'den bir de para istemem. Varsın kucaklasın ölümüne gökyüzünü. Parasız. Bari parasız sevsin gökyüzünü. Bize daha ulaşamadı kahrolası amerikan rüyası.

Arada  birileri gelir çatı katına.  Birileri gider. Seungmin gökyüzünü kucaklar. Madam, der bana.

Gökyüzünü kucaklıyorum.

Aferin derim ben de ona. Ama sakın işten kaytarma.  Anladın mı?

Şen bir kahkaha atar. Eski minderinde bacaklarını daha da açar ve der ki;

Benim işim sana dost olmak be madam.

Dikiş de benim yarenim bu yolda. Ben dikmeyi seninle konuşmak için yaparım.

Gülerim gevrekçe ona. Yaşımı almışım çocuk daha da bulaşma bana. Memeleri eniklerini emzirmekten pare pare olmuş yaşlı  bir sokak köpeği ile aramdaki tek fark çatı katımda Seungmin'in olmasıdır.

O da güler. Gülüşüne değil bacaklarına bakmaya gelen hin yüzlü herifin tekini alaycı bir küfürle def eder dükkanın önünden.

Şimdi sokak köpeği o adam. Ciyaklayarak kaçar oradan.  Sonra meydandaki limonatacıda anlatır durur Seungmin'in nasıl bir şerefsiz olduğunu.  Şimdi sorarım size asıl şerefsiz benim gül yüzlü çırağım mı yoksa erilliğini güneşe denk sayan kendini bacak arasına saklayan o sokak köpeği mi?

Kürk tamircisi yorgo ve küçük bir olay. seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin