"אני לחוצה, אני לחוצהההה" אמרתי ונערתי תוך כדי את טום (מסכן) "רואים את זה, את מוכנה להפסיק לנער אותי בבקשה??!" אמר לי טום, הפסקתי ונשמתי עמוק.
"ריינה, את יכולה להיכנס לפנים" שמעתי מישהו קורא לי "בבצלחה!" איחלו לי לונה וטום. נכנסתי לתוך אולם גדול ובערך באמצע היה שולחן ארוך ששם ישבו 10 אנשים, 3 בנות ו-7 בנים, הם האלפות של כל הרמות שיש. "שלום ריינה, מה שלומך?" שאל אותי אחד הבנים, זהיתי אותו, זה רוי, האלפא של רמה 4, האלפא של אמא שלי.
"טיפה לחוצה, אבל בסך הכל סבבה" עניתי לו, הוא חייך אלי בתגובה.
"אנחנו לא יודעים מי זה אבא שלך" אמר והתחיל נועם, האלפא של רמה 1 והאיש הכי חזק שיש, כולם מכירים אותו. "את יודעת?" הוא שאל אותי "לא" עניתי. "מה שכן אנחנו יודעים זה שאבא שלך הוא לא איש זאב, וכנראה שזה ישפיע" הוסיף נועם. "אז אני לא יכולה להפוך לזאבה??" שאלתי אותם "אנחנו הולכים לבדוק את זה עכשיו" אמרה אחת הבנות "יכול להיות שיש לך רק חלק מהיכולות שלנו, וצריך לקחת בחשבון את זה שאת כבדת שמיעה..." היא הוסיפה "זה שאני כבדת שמיעה זה אומר עוד משהו חוץ מיזה שאני לא שומעת טוב כמוכם בשמיעה רגילה??" שאלתי והתפרצתי לדבריה "אמ.. כן, זה אומר שאת חלשה..." היא התחילה לומר אבל אחד הבנים התפרץ לדברים שלה וצעק עליה "זה בכלל לא קשור לחוזק! אל תתחילי להדביק פה תוויות! אחותי כמוה והיא בדרגה 3! זה אומר שהיא חזקה! אז תוציא את השטות הזאת שלך מהראש!".
היה שקט לכמה דקות. "בואו פשוט נתחיל בבחינות ונראה מה קורה" אמר נועם.
-ריצה : מעולה
-שמיעת על : מעולה
"עכשיו נראה אם את יכולה להזהיר עיניים" אמר לי רוי "איך עושים את זה?" שאלתי, "תעשי כאילו את מרכזת כוח מתחת לעיניים" ענה לי רוי. עשיתי את זה. שפקחתי עיניים כשי שיראו אם השתנה לי הצבע, הם נראו מופתעים והמומים מאוד "לא ידעתי שיש עדיין את הצבע הזה" לחש נועם (קראתי את השפתיים שלו, זה משהו שכבדי שמיעה עושים לרוב בקלות) "הוא באמת נעלם לפני הרבה שנים, ועכשיו הוא חזר" לחש לנועם מי שישב לידו "מה הצבע העיניים שלי?" שאלתי אותם. "צבע שיש לאנשים מאוד חזקים, יותר מימני- צבע שחור" ענה לי נועם.
אני? חזקה יותר מנועם??! "טוב, אז זה אומר שאם את הופכת לזאב, את איתי בלהקה" אמר נועם. אומיגד, אני כנראה יהיה ברמה 1! הבת הראשונה אי פעם בלהקה הזאת מהשתייכות! "תתרכזי עכשיו בעצמך, תרגישי אותך ותני לזאב שלך לפרוץ החוצה" הינחה אותי רוי. אני מקווה שזה יעבוד לי. עצמתי עיניים, נשמתי עמוק, הרשתי את עצמי וקראתי לזאבה שלי להתעורר ולצאת החוצה. פתאום התחלתי להרגיש כאבים חזקים בכל הגוף, זה נמשך ל3 שניות והפסיק. הרגשתי פתאום שאני לא נראת עכשיו כמו בת אדם, אבל אני מרגישה שאני עדיין באותו גובה שאני נמצאת כבת אדם. פתחתי עיניים וראיתי שפשוט אני זאבה ממש גדולה, כך שנשארתי באותו גובה! היה לי פרווה שחורה יפיפיה בעיניי. אז אני כן יכולה להפוך לזאבה! איזה כיף! "היא.. היא ..היא ענקית!!" אמרו נועם, רוי ועוד 2 בנים. "זה אומר שהיא מאוד מאוד מאוד חזקה" אמר רוי, "רגע, אז זה אומר שנועם הופך להיות בטא וריינה הופכת לאלפא?" שאל אחד הבנים. לאלאלא, אני עדין מעכלת את זה שאני ברמה 1, אני לא מוכנה להיות אלפא כרגע. נבחתי עליהם והם הסתכלו עלי. "לכי לחדר פה ליד, יש שם מלתחה והבגדים שלך שם. תשתני בחזרה, תתלבשי ותחזרי" אמר לי רוי. עשיתי מה שהוא אמר, שחזרתי בחזרה לאולםאמרתי להם שאני לא רוצה להיות כרגע אלפא, רק שיכבדו אותי ויקבלו אותי כמו שאני. "טוב, אם זה מה שהיא רוצה, אני ממשיך רגיל בתוך אלפא, אם אני אצצרך עזרה במשהו אני הפנה קודם לריינה" אמר נועם, "אין בעיה, עכשיו תעשו את הטקס" אמר אחד הבנים. נועם התקרב אלי, החזקנו יידים, "אני מקבל אלינו את ריינה, מעכשיו ריינה ברמה 1, הבת זאב הכי חזקה שיש לנו כרגע" הוא אמר "ברוכה הבאה ריינה, ללהקה שלי" הוסיף, ואז שמעתי קולות בראש שאומרים לי ברוך הבא. "שמעת את זה?" שאל אותי נועם, עניתי בחיוב " יופי, זה טוב, עכשיו את יכולה לתקשר טלפתית עם כל חברי הלהקה שלנו" מגניב "את יכולה לצאת ובערב אני אקח אותך לבית של הלהקה" הוסיף נועם.
יצאתי מהאולם, "סוף סוף!, חשבנו כבר שקרה לך משהו בפנים" אמר טום "הכל בסדר? עבר טוב? איך את? איזה רמה את? למה היית שם הרבה זמן??" לונה הפגיזה אותי בשאלות "כמה זמן הייתי בפנים?" שאלתי "חצי שעה, היית אמורה להיות גג רבע שעה" ענה לי טום. "נווווווו, איזה רמה את?" לונה שאלה "תנחשי" עניתי לה "4?" שאלה "לא" עניתי "מעל או מיתחת?" היא שאלה "מעל" עניתי "אז את רמה 3! את מהבנות הכי חזקות שיש!" היא התלהבה "לא, אני לא ברמה 3" אמרתי לה. "אז איזה רמה את?" שאלה והרימה גבה "אני ברמה 1!" עניתי "עלינו את לא יכולה לעבוד ריינה, ברמה ק יש רק בנים וגם ברמה 2" אמר טום. "באמת! מבטיחה לכם!" אמרתי "תביאי הוכחה" ענה טום. הלכתי וגפקתי על דלתות האולם, אישרו לי להיכנס "סליחה על ההפרעה, אבל ביקשו מימני להביא הוכחה לזה שאני ברמה 1, למרות שאני בת, מישהו יכול להגיד להם?.." שאלתי. "עוד חמש דקות אנחנו גומרים פה ואז נגיד למי שרוצה הוכחה שזה אמיתי" ענה לי נועם "תודה!". יצאתי מהאולם "עוד חמש דקותהם יוצאים, אז תשאל אותם באיזה רמה אני" אמרתי לטום. אחרי חמש דקות הם יצאו וטום ישר הלך אליהם "איזה אמה ריינה?" שאל אותם "היא איתי, היא רמה 1" ענה לו נועם "אמרתי לך!" אמרתי לטום ותפחתי לעצמי על הכתף וחייכתי אליו. "מה צבע העיניים שלך?" שאלה לונה "שחור " עניתי. היא נראת ממש בשוק. "טוב, אז אני הלך לארוז את הדברים שלי, כדאי שאתם תחזרו לבית שלכם" הודעתי לחבריי. לונה גרה בשטח של רמה 6 והכרנו בבית ספר, טום גר בשטח של רמה 4 והכרנו בתור שכנים. הם עוד לא השתייכו אז הם גרים עם ההוריםש להם אבל לא בתוך הבית עצמו של הלהקה, אלא אם כן הם השתייכו גם לרמה הזאת (עכשיו הם גרים בבית קטן ליד הבית הגדול של הלהקה). התפזרנו, חזרתי לחדר שלי בפנמייה והתחלתי לארוז. באמצע האריזה נכנסלי לחדר אורן, ילד שטקן מימני ב 5 שנים (הוא בן 9) "אז את עוזבת היום?" שאל, הנהנתי "אוףףףף" הוא פלט "אתה רוצה שאני אבוא לבקר אותך מידי פעם?" שאלתי אותו "כןן!" הוא צעק "אז איזה רמה את עכשיו?" הוא שאל בטיפה ביישנות, "אני ברמה 1" עניתי לו "וואו" הוא פער עיניים, צחקתי "בהחלט וואו" הגבתי לו.~~~~~~~
היי חבר'ה
מה נשמע? מקווה שאתם נהנים.
אשמח לתגובות 😄😊❤
YOU ARE READING
זאבה חצוייה
Werewolfריינה היא ילדה שעכשיו אין לה הורים. אמא שלה נפטרה שהיא הייתה יותר קטנה. אבא שלה, זהותו לא ידועה. היא בת זאב, אך בגלל שלא יודעים מי האבא, אז אי אפשר לדעת אם היא יכולה להפוך לזאבה... (קשור לפרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוס גורלו של אפולו מבחינתי לא קורה)...