פרק 6 - new greenie

55 7 1
                                    

**נקודת מבט אמיליה**
עברה שנה , עברה שנה שלמה שאני נמצאת כאן בקרחת . הכול כל כך מדהים.
אני רופאה עם ג׳ף וקלינט, זו לא העבודה שרציתי , אבל אני טובה בזה ואין מה לעשות לא תמיד בוחרים.
וכמו תמיד היום עוד נער חדש יבוא, כרגיל אני לבד כאן , הנערה היחידה, זו שצריך להגן עליה🥱

התקדמתי אל עבר פרייפן שעזר להכין את המדורה להערב, ״מה התיכנונים להיום?״, עמדתי לצידו ושאלתי. ״אוכל והמון אוכל ואולי קצת הרבה שתייה״, אווווווו זה טוב! ״מדהים , כמה שיותר ,יותר טוב ואל תשכח את השתייה שלי״ , ״ ברור שלא הכי כיף לראות אותך שיכורה ״, הוא אמר והוצאתי לו לשון , הוא הוציא לי גם לדון והתקדמתי משם.

הטירון החדש כבר פה , הוא כל היום עם ניוט וצ׳אק . מה נסגר ??!!, אני מכינה לבד את הרשמית שירים להערב ובלעדיהם זה לא נחמד כל כך, במיוחד בלי ניוט......... אוף יש לי בלאק אאוט , איזה שיר?, אני כזאת גרועה .
״גאליייייייייי, בוא תעשה את זה במקומי . כואב לי המוח כבר״ צעקתי לגאלי. ״איך בדיוק יכול לכאוב המוח? אה פרינססה?״, הוא שאל בטון המעצבן שלו, הוא יודע שזה מעצבן אותי שהוא קורא לי ככה. ״פשוט תעשה את זה , אין לי כוח למכות עכשיו אולי בערב״ , ״טוב פרינססה . תתכונני להיות מושפלת ״. גלגלתי עיניים וקמתי . ״תודה לך מר חמודי״ אמרתי, ״ ביי פרינססה״ הוא אמר והעיף נשיקה באוויר , השבתי לו כמובן בחזרה גם נשיקה באוויר והלכתי לתפוס איזו תנומה קלה לפני הערב.

**נקודת מבט ניוט**
ההייתי רוב היום עם הטירון החדש, הוא נחמד, מאוד כריזמתי. אחרי שאני וצ׳אק הראינו לו קצת מסביב , ראיתי את אמיליה ישנה לה שעה לפני המדורה, אוי היא כזאת חמודה. התקדמתי אליה , היא נראית כל כך שלווה . לא נעים לי להעיר אותה אבל היא תצעק עליי אם אני לא יעשה זאת.
אז הערתי אותה בעדינות , ״לאב המדורה מתחילה . צריך לקום שלא תפספסי אותה״ לחשתי לה וליטפתי את ראשה. היא נאנחה והתמתחה קלות, ״מה כבר עכשיו?״ היא שאלה בקול ישנוני, ״כן, יאללה קומי״ השבתי , ״קמה , קמה״ היא החזירה.

עבר בערך שעה וחצי מתחילת המדורה, אני יושב עם הטירון ומסביר לו על המקום והנערים כמו שעשיתי עם אמיליה רק שאמיליה זו אמיליה.
״שואו טיים ג׳נטלמנז (show time gentleman's)״ אמיליה צעקה לפתע, כולם הריעו, מחאו כפיים ושרקו לה כי ידעו שהיא הולכת לשיר עכשיו.
     (תפעילו את השיר שלמעלה ה.כ)
I wanna hold 'em like they do in Texas, please
Fold 'em, let 'em hit me, raise it, baby, stay with me..........
.........
Can't read my, can't read my
No, he can't read my poker face........

היא שרה מדהים, ולא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנה, כמו כולם לפי מה שראיתי.
איך שהיא שרה ורוקדת, זה נראה שזה מה שהיא נועדה לעשות כל חייה.
כשהיא סיימה לשיר כולם מחאו לה כפיים, והיא קדה והעיפה נשיקות באוויר. וכל מה שיכולתי לראות היה החיוך שלה, העולם כל כך שקט וטוב שהיא מחייכת, הלוואי שהכל יישאר ככה.

״מי זו ששרה?״ הטירון שאל אותי , ״זו אמיליה , היא הנערה היחידה כאן בקרחת״ עניתי לו. ״היא יפיפייה״ הוא אמר בסוג של גמגום, ״אני יודע..... אבל אל תנסה שום דבר...״ השבתי לו בזמן שלקחתי עוד לגימה מהמשקה שלי .
״מה ... יש בינכם משהו?״ הוא שאל וזה כבר הרגיז אותי, ״פשוט אל תנסה״ קצת צעקתי עליו. הוא הנהן ולקח שלוק מהמשקה שלו ומיד ירק אותו. צחקתי , ״מה זה??? ״ הוא שאל בגועל, פשוט המשכתי לצחוק.

התקדמתי אל עבר ״זירת הקרב של גאלי״, לפעמים הוא יכול להיות כל כך טיפש....., הוא ואמיליה היו באמצע קרב. פעם אחת היא הפילה אותו ולאחר שנייה הוא הפיל אותה ככה זה נמשך עד שמינהו התערב והכריז תיקו.
״השתפרת פרינססה״ גאלי אמר לאמיליה, למה הוא קורא לה ככה?!?!, ״גם אתה לא רע סתומי״ היא השיבה. זה משגע אותי התחרותיות שלה, איך שהיא מדברת, איך שהיא לא נותנת לאף אחד לנצח אותה אבל באותה זמן היא מלאך.
זה רשמי אני מאוהב המשוגעת הזאת.

״מה איתך טירון? רוצה להראות מה אתה מסוגל ?״, גאלי צעק אל עבר הטירון החדש, הוא התקרב וגאלי הוסיף ״החוקים פשוטים להישאר במעגל יותר מ5 שניות״. ״אותה קלישאה כבר שנה , הא גאלי?״ אמיליה צעקה לו מהצד צוחקת .
הם התחילו את הקרב שלהם , הטירון הזה חזק אבל לא מיומן וכמובן שגאלי הפיל אותו על הראש .
״תומאס, תומאס, זה השם שלי ״ הטירון צעק וכולם הריעו , ״חברים וחברה, קבלו את תומאס!!!״ הצגתי אותו כמו שאני עושה עם כל טירון.
כולם חזרו לרקוד ולדבר, אמיליה התחילה להתקרב אליי ואל תומאס, רק שהיא לא שמעה אותנו מדברים עליה....

•••••••••••••••••
אז מה קורה???
ניוט הודה ברגשות שלו ותומס הגיע, יאיי.
כמו תמיד אני יותר מאשמח לשמוע מה אתן/ם חושבים על הסיפור ואם יש לכם הערות תגיבו וכמובן אם אהבתם אז תצביעו לסיפור:)))))
אוהבת אתכן/ם ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
697 מילים (אני משתפרת לאט לאט)

The only oneWhere stories live. Discover now