BYINTAHA

903 14 2
                                    

Shabana!shabana! Kidhr ho jaldi karo . Poory ghar my bhagty hoe woh kaan wali ko awaazy dy rai thi.
G baji boly. Woh jo bhag kr aye thi us ka sans phool gia tha .
Kamra saaf hogia hai na?
G baji ik dum champka dia hai jaa kar dekh ly ik ik cheez ko ragr ragr kr saaf kia hai..
Axha axha bus ziada baaty mat karo jao kitchen mai dekho sara khuch tiyaar hai kapry badal kr aye.yeh kehti woh waha sy apny kamry mai chali gaye thi khushi itni thi ky paao zameen pr tik hi nai rahy thy akhr kio na hotu ik hi to beta tha 5 saal sy london mai ajj wapis aa raha tha un ka to bus nai chal raha tha dil tha ky ghom sa gia tha.
..................................
Aga jan khan house ky sub sy bary jin ky 2 bety thy biwi 15 saal pehly wafat paa chuki thi bara beta azeem khan or chota kabeer khan azeem khan ki biwi asia azeem khan house ki bari bahu or kabeer khan ki biwi rabia kabeer.
Azeem khan ka ik hi beta hai jis ka nam bilal azeem khan or kabeer khan ki beti hooria kabeer khan urf hoor jo ky 5 saal pehly hooria bilal khan ban chuki thi or us ka choota bhai haseeb kabeer khan . Inhi bacho sy to khan house mai ronak thi.
Ajj 5 saal baat khan house ka bara beta bilal wapis aa raha tha ghar ka har fard khush tha. Sub sy ziada asia begum 5 saal sy bety ko mobile ki screen pr dekha tha bus ajj beta wapis aa raha tha to dil ghoom gia tha.
...............................
Ghar ky andr ghari anny ki awaaz pr sary bahir gaye thy sawaye hooria ky najany kio us ko dar lag raha tha bahir jany ki himmat hi nai hoo paa rai thi magr dil kar raha tha ky ik baar jaa kr us ko dekhy yehi soochty hoe woh taris pr chali gaye thi taris or side pr khary us ko dekhny ki kohish mai halkan ho rai thi...
Neechy bilal apny abbu or chaho ky hamrah ghari sy nikla tha ankhoo sy sunglasses utarty hoe nazar taris or khari hoor pr pari thi cheehry pr muskarahat thi jo aa gaye thi woh us ka chehra nai dekh paya tha magr us ko pata chal gia tha ky yeh nazuk sa wajood us ki manhooka hi ka tha jis ko woh jany sy pehly apny naam kar ky gia tha.
Us pr sy nazryy hataty woh sub sy mila tha.
Wohi lamba chora mard dhoop mai damkta hoa us ka goora rang hari ankhy jo bilkul us ky dada pr gaye thi chehry pr halki daari khari magroor si naak matha jis pr hamesha bal rehty thy or muskrahat jo hoor ko dekh kr us ky chehry pr aye thi kasrati jism jo gym jany ka pata dy rai thi. Asia begum ny rashk sy apny jawaan bety ko dekha tha ankhyy bheeg gaye thi apny beety sy lipt kr khoob ansuu bahaye thy unho ny.
Ohooo bus kar dy moory kitna roe gi app?lagta hai mery anny ku khushi nai hoi appko?
Chup karo bewakoof yeh to khushi ky ansuu hai mera beta itny arsyy baad aya hai ubb bhala nai roo bhi na?
Moory ro ly jitna marzu rooe magr andr chal kr roo ly yaha bohat dhoop hai.
Haa haa chalo sary andrr chalo.
......................
Saary lounge mai bethy thy jub aaga jan boly thy
Rabia hamari beti hoor kaha hai aye nai milny?
G agaa jan mai dekhti pata nai kaha reh gaye yeh larki.
Thoori dair baad woh hoor ky sath lounge mai thi.
Assalamualaikum. Hoor ny salam kia tha.
Bilal ny us ko dekha tha nazuk si hoor ji ubb thori lambi ho gaye thi hoor ki ankhyy or bilal ki ankhyy bilkul ik jaisi thi hary rang ki hoor ki doodh jaisi safeed rangat high pooni mai bandhy us ky brown natural baal shalwar kameez pehny saleeky sy dupata dono kandhoo pr philaye woh samny jaa kr beth gaye thi. Woh Sach much ki hoor thi. Bilal ny us ko bohat goor sy dekha tha salam ka jawab sr hilaty hoe dy kr woh dubara sub sy batto mai masroof ho gia tha.
.......................
Bag khol kr sub ko gifts deny ky baad bag mai akhri gift pr nazar pari thi ankhoo ky samny hoor ka chehra aya tha us gift ko hath mai pakrty hoe woh bahir nikla tha taris ky pass sy guzarty nazar us pr pari thi kitna yaad aye thi woh us ko in 5 saaloo mai
Taris ky andr jaty hoe us ny us ko awaaz di thi magr hoor madam to bary mazy sy chair pr bethi nazuk sy pao samny table or rakhy kanoo mai handfree lagaye ankhyy band kiye bethi gana gunguna rai thi.

Dil mang raha hai mohlaat tery naam sy geeny ki tery naam sy marny ki
Tery sang chaly har dum mantar pr parchai ..
Ik baar ijazat dy mujhy khud mai dhalny ki...
Dekha hai jub sy tumko mainy yeh jana hai...
Mery khwashih ky chehr mai bus tera thikana hai...
Mai bhul gae khud ko bhi
Bus yaad raha to tu...
Aa teri hatheli pr is dil ki mai rakh du
Dil bol raha hai hasrat
Tery nam sy jeeny ki tery naam sy marny ki...
Gunagunaty hoe us ko yeh ehsaas hi nai hoa ky koi peechy khara uw ko sun raha hai or bohat dilchaspi sy dekh bhi raha hai
kisi cheez ka ehssas karty us ny apni ankhy kholi thi samny us ko dekh kar  har bara kr khary hony ky chakar mai good mai para mobile zameen pr gira tha us ny ghuk kar mobile uthaya
Aaa app? Idhar woh mai woh...
Koi baat ban hi nai paa rahi thi to chup ho gaye
Kaisi ho?
G ggg theek hu app?
Mai bhi. Us ko dekhty hoe us ny kaha tha. Or apna khali hath us ky aggy kia tha.
Hoor ny us ko sawaliya nigaaho sy dekha tha .
Kia? Hoor ny us ko dekh kr sawaal kia tha.
Abhi khud hi to keh rai thi ky aa teri hatheli pr is dil ko mai rakh du.to yeh lo meri hatheli...
Hoor us ki baat or kano tak surkh hoi thi.
Naii naii woh to aesyy hi wohh ...
Bilal ny bohat dilchaspi sy us ka laal chehra dekha tha phr hans para tha
Hoor us ki dekh kar apna mobile pakr kr side sy bhaag gaye thi or bilal us ki kamar ko dekh kr reh gia tha .
Pagk larki bilkul nai badli 😂 .muskaraty hoe dusr hath mai pary us ky gift ko dekha tha jo woh us ko deny ayya tha
Chalo kal dy du ga. Apny app sy kehta sar jhatakta woh waha sy chala gia tha apny kamry mai soony.
...................
Subah nashty ki table pr sary bilal ka intazaar kr rahy thy dining hall mai enter hoty sub ko salam kia tha usny
Phr nazar hoor pr pari thi jo musalal neechy apni plate ko dekh rahi thi bilal hoor ky samny wali chair pr beth gia tha sath haseeb betha tha jis ki ankhy laal thi...
Haseeb tumhari ankhyy laal kio hai tum raat ki phr mobile dekh rahy thy .rabia begum ny apny bety ko kaha tha.
Moory bus thori dair tak dekha tha.
Moory jhoot bol raaha hai raat 3 bajy tak yeh game khelta raha tha. Hoor ny maa ki dekh kr kaha tha.
Haseeb tumhara to mai mobile gayab karti tum dekho zara..
Moory nai kary na. Haseeb ny maa ko dekh kar kaha tha
Chup kar ky nashta karo tumny to mai baad mai dekhti hu .
Bilal beta. Agga jan ny bilal ko mukhatib kia tha... Woh jo hoor ko dekh raha tha agaa jan ki batt pr khuch shatminda ho tha
G agga jan.
Bacha ubb tumhara parhai khatam hi gia hai tum thoora brake lo or phr business ko dekhna shuri karo or hum chahta hai ky jald as jald tumhara ruksati bhi kardy ubb humko par pooty or parr potiyaan bhi dekhna hai apna.
Unki baat or sub muskaraye thy jub ky bilal ny samny bethi hoor ki dekha tha jis ka chehra laal tamatar hogia tha .
G aagaa jan behtar.
...............................
Us ko ajj 2 mahiny ho gaye thy Pakistan aye hoor sy samna bus table pr hota tha or baat bus salam dua tak mehdood thi business mai itna busy tha ky time hi nai hota tha agga jan ny hoor ko apny kamry mai bulaya tha
Agga jan app ny bulaya?
Ha bachy aai idhrr aao ikk baat poochna tha tum sy bachy.
G agga jan?
Beta ubb hum chahta hai tumhara ruksati kardy hum bilal ky sath humny bilal sy poocha hai us ko koi itraaz nai hai hun ik baar tumsy bhi poochna chahty hai koi itraaz to nai hai na bachy?
Na... Nai agga jan jo app ki marzi.
Agga jan ny us ky sar or hath rakha tha
Khush raho.
Woh kamry sy nikal kar apny kamry mai gaye thi darwaza band karty bed pr late gaye thi dil 120 ki speed sy bhi taiz dharak raaha tha chehra ik baar phr surkh ho gia tha bachpan sy us ny apna naam bilal ky nam ky sath suna tha hoor bachpan sy bilal ki mang thi or 5 saal pehly bilal ky london jany sy pehly agga jan ny dono ka nikkah bhi kardia tha or woh officially MRS Bilal ban gaye thi 5 saalo mai us ny kitna yaad kia tha us ko ubb ruksati hony lagi thi to najany kio dar sa lag raha tha bilal ko socty hoe chehry pr muskarahat aa gaye thi
ذکر تیرا ہی چل رہا تھا محفل میں
یوں تو نہیں مسکرائے ہم
.........................
Ghr maj ruksati ki tiyaari urooj pr thi woh kamry mai bethi apni baraat ka dress dekh rahi thi 2 hafty baad ruksati thi jub darwazy pr nook hoa tha ...
Us ny darwazy pr dekhta tha samny bilal khara tha us ny apna dupataa utha kar lia tha
Aajao?
Ajjaye. Nervous hoty us ny kaha tha.
Khush ho?
Gggg...g.
Yrr itna dar kii rai ho mai tumhy khaa thori jai ga.
Nnai woh bus appko koi kamm tha?
Ha yeh lo. Us ny us ky aggy ring ka box rakha tha jo woh us ky liye london sy wapsi pr laya tha.
Ye kia haii?
Tumhary lia laya tha jub london sy wapis aya tha tumhy deny aya tha us raat magr tum gany mai itna mast thi tumhy pata hi nai chala.nuskaraty hoe us ko chera tha.
Woh wohh to bus. Woh ik baar phr surk hoi thi.
Ufff ik to tum baat baat or blush karny lag jati. Mujhy marna chahti ho kia?
Nai woh woh to bus aaa gift ky liye thanks.
Khol kr nai dekho gi?
G dekhti hu.
Yeh kehty us ny gift khola tha choti hi dabi us ko khola tha to andar khubsurat si ring thi
Thank you bohat achi hai... Ring ko dekhty bilal ka shukria adda kia tha
Mai pehna du.
Aaa wooh nervous hotu apny hoonto ko danto ky neechy halka sa kata tha phr hath aagy kar dia tha.
Pehna dy.
Bilal ny us ka hath pakrty ring us ki nazuk si ungli mai pehnaya tha.
Achi hai na?
G bohat. Muskaraty hoe jawab dia tha.
Axha ubb mai chalta hu. Bus yehi karny aya tha...
Yeh kehta woh us ky kamry sy chala gia tha jaaty jaaty mura tha.
Eagerly waiting for you to become part of my life my dear wife ❤️
Yeh kehta woh us ky kamry sy nikal gia tha.
.......................
Khan house mi khushiyaan urooj pr thi woh us ky kamry mai bethi us ka intazaar kar rai thi.
Jub woh kamry mai aya tha.

Ik nazar us ko dekha tha red bridal dress pehny make-up kiye intahai khubsurat lag rai thi kadam kadam chalta woh bed pr aya tha
Bohat achi lag rai ho.
Thank you.
Us ku maathy pr jhuka tha.
Hoor ka chehra dubara surkh hoa tha.
Tumhy pata nai tum meri pehli mohabaat ho bachpan sy bilal khan ny sirf horia khan ko apny liye soocha hai orr mai tumsy byintaha pyaar karta hu. Jub mai london mai tha tumny mujhy miss kia?
Byintaha. Yeh keh kar dubara uss ny apni nazryy jhuka li thi.
Mujh sy pyaar karti ho?
Bachpan sy woh bhi by intaha...
Us ka izhaar sun kar bilal ky chehry pr muskarahat aa gaye thi
Mai waada karta hu ky hamesha tumhy khush rakhny ki koshish karu ga. Yeh kehta dubara woh us ky maathy pr jhuka tha.
محبت کی کوئی منزل نہیں
محبت موج ہے ساحل نہیں
______________________________________
A short novel for you guys Hope you like it a very simple story without any typical thing .
Hope you guys like it
Don't forget to vote and comment 🤗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BYINTAHA (Complete Novel ✅)Where stories live. Discover now