40.

793 88 13
                                    

"Chci jít taky!" Vykřikla hned Drista a rychle vystřelila ruku nad hlavu jako kdyby se snad hlásila.

"No tak to teda ne! Ty nikam nejdeš! Ještě se ti něco stane!" Okřikl jsme jí a stáhl jsem jí ruku zpátky dolů.

"Už nejsem malá holka Dreame!" Odporovala Drista. "Zvládnu to a dovoluju si říct že i líp než bys to zvládnul ty!" Snažila se mě ponižovat.

Quackity, Sapnap a George celou scenérii jen v v naprosté tichosti pozorovali.

"Řekl jsem že ne! Ještě by tě něco zabilo!" Zvýšil jsem na ní hlas.

"Nejsem blbá! Navíc bych nešla sama!" Nenechala se vyvést z míry Drista.

Už jsme se chystal po ní prsknout nějakou urážku, ale George si stoupl mezi nás a tím mě zastavil.

"Fajn, dobře, stačí!" Vykřikl George rozladěně.

Usmál jsme se nad jeho výrazem který přímo křičel "Snažím se vypadat sebevědomě a velitelsky, ale stejně jsem tak cute že to prostě nejde"

"Shodneme se na tom, že Drista nikam nejde. Hledat tu holku půjdou Sapnap, Quackity a Karl." Rozhodl George. "A nehodlám se o tom už s nikým bavit, bolí mě z vás hlava" Usmál se na závěr.

Drista už chtěla něco namítat, ale Quackity do ní drknul na znamení aby toho nechala.

Bylo mi jasný proč George rozhodl pro zrovna tuhle trojku. Moc dobře jsem věděl že ti tři mezi sebou mají takový zvláštní vztah.

"Zaběhnu pro Karla" Oznámil Quackity a opustil dům.

Naše skupinka zůstala potichu.

"Stejně jsme měla jít i já" Zamumlala si jen tak pro sebe Drista.

Spražil jsem jí pohledem a ona potom už nic nenamítala.


Pamatuješ si to Georgie~? - DreamNotFound (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat