Defne nin anlatımından :
İşte karşımda duruyordu. Kahverengi gözleriyle rezaletimize bakıyordu.(eminim içinden gülüyordur.)
Ahmet öğretmen ise sert bakışlarını üzerimize dikti.Feride napıyordu peki . Hey ! Feride nerde ?! Nereye gitti bu kız , hemde böyle bir durumda . Sınıfa gitmek için arkamı döndüğümde arkama saklanmış ve yere bakan bir feride gördüm. Bu kıza noluyo ya . Tam pes edip Feride ye hadi sınıfa gidelim diyecekken .
Buraya dogru gelen iki kişiyi gördüm..
Iyyy kübra ile aylin . Ahmet öğretmene doğru ilerlemeye başladılar.. Kübra göz ucuyla Enesi süzerken , Enes hafif bir şekilde Kübraya gülümsedi.
Hehehe sana degil kübraya gülümsedi diyen hırs nefs hanımı susturdum..
Bizim hanımlarımız vardı..
*****
Hırs nefs hanım; hırslı ,kıskanç,gıcık
Anaç sütlaç hanım: Hanım hanımcık ,kibar
Can derviş hanım; bilgili , zeki
Ugursuz talih hanım ; belalı , uğursuz
Duygu dram hanım ; her seye ağlayan
Sinik entel hanım ; entel ,üşengeç*****
Aylin Ahmet öğretmenle konuşmaya başlayınca Feride sinirle elimi sıktı .
"Ahhhh elimmmm " diye acıyla fısıldayınca elimi bıraktı . Kübrayla Enesin bakışmaları tarifsizce canımı acıtırken yere baktım...
Feride nin anlatımından ;
Her insan öğrencisiyle güler de , bu kadar bağırarak mı güler . Gözlerimin dolmaya başladığını hissedince Defne ye baktım .
Anlamış gibi gözlerini sımsıkı kapatıp açtı .
Beraber sınıfa girdik. Biraz sonra Öküz Esintisi Beyefendi ayliniyle sınıfa girdi . Ders boyunca kafamı sıradan kaldırmamaya çalışırken onun melodik sesini duydum..
+Feride sayfa 45 i sen oku , dedi.
Tamam diyeceğim sırada içimdeki hırs nefs hanımın
Alevcigi okusun , hıh demesiyle- Ben okumak istemiyorum , dedim.
+ Bu okula geldiyseniz hakkını verin
demesiyle dondum kaldım. Evet böyle bişey demesini beklemiyordum. Arkasını dönünce Defne nin kulağına " inekler sınıfı , hah " diye fısıldadım..
Çıkış zili çaldı ve defneye baktım. Gözlüklerinin camını siliyordu . sınıfta sadece biz kalınca ayağa kalktı. Gözlerini kıstı . Kollarımı göğsümde birleştirdim. İkimizdr aynı anda "anlat " dedik. Sonrada aynı anda konuşmaya başladık. Sonrada defne resmen anırarak güldü. Ardından
- beni zaten biliyosun . Ya sen ? , dedi
Ne yaptığımı bilmeden
+ Enesin yanındaki çocuk çok tatlıydı . Kübranın o çocuğa baktığını sanınca sinirlendim , dedim..
Sonradan pismanlık duydum niye gerçeği söylemedim ki .. Ve servise binmeden aklıma gelen şiiri deftetime yazdım..
Yalnızlığın hiçliğine sürülmüş gibi
Kimsesizliğin göz bebeğinde
Gözyaşların süzülüşünü izler gibi ,
Bekliyorum seni...Yazarlarınızdan ; evet canolarrrrr , öncelikle kısa da olsa hergün yeni bölüm yazıcaz . Bol bol yorumlarınızı bekliyoruz.
Arkadaşımla birlikte yazıyorum. Bazen iki günde bir de bölüm yazabiliriz. Hepinizin sıkıntıları vardır . İnsallah sıkıntılarınız çarçabuk biter..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elindeki Kalbim
RomanceÇam ağacına düşen gölgesine baktı. Sonra şiddetle esen rüzgara yüzünü çevirdi.Yaşam onları sevdiklerinden çekip koparmıştı. kendisi Feride Ahmet 'ini , Kutup yıldızını nasıl bırakacaktı .Peki ya nasıl bırakılacakdı?! Yetmiycek miydi bu kadar çile...