Hikayenin Bölüm Başlığı

61 1 0
                                    

Gerilerek kalktım bu sabah.Uyandığımda etraf dağınıktı.Bian düşündüm akşam ne oldu diye,kafam bulanıktı hatırlıyamıyodum,en son bişey içtiğimi hatırlıyordum sonra bayılmıştım.Bian soyuldummu diye geçti aklımdan.Hemen evdeki kasaya bakıp değerli elmasım çalındımı diye bakmaya gittim.Elmas yerinde yoktu.Elması geçen hafta bi açıkarttırmadan almıştım.Herkes bu elmasın peşindeydi ve biri çalmıştı.Hemen üstümü giyip karakola gittim.Polise şikayet ettim.polisde tamam aramak için bi ekip çıkartırım

Dedi.

Bende eve gidip olanları düşüneyim dedim.Arabayla eve vardığımda ev dağınıktı.Hemen evi temizlemeye başladım,evi temizlerken gözüme bişey takıldı.Hırsız kasayı açmaya yarıyan aleti burda unutmuştu.Bende parmak izi vardır diye bi poşete koyup polise gittim ve konuştuğum komisere verdim.Komiserde;tamam siz eve gidin biz size haber veririz dedi.Tamam tahminen ne zaman parmak izi çıkar.Bir hafta içerisinde haber veririz dedi komiser.Bende eve geri dönüp evi temizlemeye devam ettim.En sonunda temizlik bitmişti ve biraz dinlenmek için oturup televizyon seyrettim.Bi haberde zengin iş adamı Ahmet Saymaz'ın ünlü tablosu çalındığını gösterdi.Bende aynı hırsızmı diye merak ettim.Çalınan tablonun evinde,hırsız eldivenini bırakmış.Benim evimdede kasa açma makinasını bırakmıştı bu çok garipti acaba hırsız bizi oyalamayamı çalışıyordu.Saat 10.00 gelmişti artık uyumam lazımdı televizyonu kapatıp yatağa yattım uykuya dalmıştım.Bi süre sonra kapı çaldı.Yataktan kalkıp kapıya baktım kapıda hiçkimse yoktu ama paspasın orda bi mektup vardı.İçini açtım ve okumaya başladım içinde polisden şikayetini geri al yoksa ölürsün diyordu ve sakın bu mektubu polise götürme ben seni heryerden izliyorum diyordu.

Ben baştan korkmuştum ama yarın ilk işim polise gitmekti.Yatağıma yatıp uyudum.Uyandığımda saat sabahın 7.00'di korkudan gece boyunca kabus görmüştüm.Hemen yataktan kalkıp giyindim ve arabama binip karakola gittim.Yine aynı komiser bana bakmıştı.Ben de komisere dün gece biri bana bu notu bıraktı napıcağımı bilmedim size geldim.Komiser bu çok garip dedi.Bende niye dedim.Komiser aynı olay başka bi olayda da oldu dedi.

Ben bunu duyunca şaşırmıştım.Komiser; siz artık eve dönün biz hallederiz dedi.Tamam dedim ama içimde korku vardı.Polise gittim diye gine gelirlerse,neyse eve vardığımda saat 22.30'du sitresimi atmak için biraz kitap okudum sonra kitap okurken uykuya dalmıştım ve gene zil çaldı ben ilk sefer umursamadım ama bian korkudan fırladım kapıyı açmak için kalktım kapıyı açtığımda pizzacı çocuk pizza getirmişti ben bi an şaşırdım ve ben pizza sipariş etmedim dedim Adam da biz dükkanımızı yeni açtık bazı evlere pizza dağıtıyoruz dedi.Bende tamam alıyım teşekkürler deyip adamı uğurladım.Bende pizzayı açıp yiyecektim ki pizza kutusunun içinden bir not çıktı.Notta sen artık öldün diyordu.Ben artık daha çok korkuyordum,polise gitmeninde hiç çaresi yoktu.Polis her seferinde beni oyalıyodu sanki benden bişey gizliyordu.Bende polis yerine özel bi koruma tuttum.Koruma kapıda nöbet tutarken ben çok rahattım,uykumu çok iyi alıyorum,rahat rahat gezebiliyordum.Taki o güne kadar bi gece uykudayken içerden sesler gelmeye başladı bende korktuğum için yatağımda sessizce yatmaya başladım.Birden TAKK.. diye silah sesi geldi, ben daha çok korkmaya başlamıştım.Özel korumama "sen ordamısın"diye seslendim ama o cevap vermedi ben de yatağımdan yavaşça kalkıp salona gittiğimde korumam yerde yatıyodu ölmüştü ve anlında bi not vardı.Diyorduki "seni uyarmıştım"diyordu.Sonra telefonum çaldı ve Bir adam;son bir hatada korumana yaptığım gibi sanada aynısını yaparım dedi ve telefon kapandı.Ben çok paniklemiştim artık"elim kolum bağlıydı".Napıcağımı bilmiyordum.Korkuyla yatağıma gidip uyumaya başladım.Uyandığımda saat 10.00'du yatağımdan kalkıp yüzümü yıkamaya gittim ve sonra kahvaltımı hazırladım sanki hiç bişey olmamış gibi davranıyodum.Yemeğini yedikten sonra hemen gidip hırsızın öldürdüğü korumayı yok etmek kalmıştı.Çünkü polise gidersem benim öldürdüğümü düşünürlerdi.Hemen gidip evin yanındaki bahçeye bir çukur açıp korumayı gömdüm.Sonra eve dönüp yerdeki kanları temizlemek kalmıştı.Artık ne yapıcağımı bilmiyordum derken bir anda kapı çaldı.Ben artık kapılara bakmaktan bile çok korkuyordum.Ama kapıya bakmalıydım.Uzaktan "KİMO" diye bağırdım kapıdan;benim olum annen diye cevap verdi.Hemen gidip kapıyı açtım. Annem ve babam gelmişti.Ben çok şaşırmıştım! Çünkü annemle dün konuştuğumuzda biz America'dayız demişti.

Nasıl olduda hemen geldiler diye merak ettim.Neyse

Annem ve babamı içeriye aldım ama onlara çalınan elması söylemedim.

Babam öğrenirse "sana söylemiştim" derdi.Çünkü elması. Aldığım ilk gün babam; bu elması koruyamassın diyordu.

Kapıdaki hırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin