Monster 3

215 19 0
                                    

Myslím že najlepšie bude, keď pôjdem k Harrymu domov. 

Dostala som sa pred ich vchodové dvere a jemne som zaklopala na dvere. Dvere mi otvorila jeho mama. Nevyzerala tak ako vždy. Vlasy mala neupravené, oči unavené a takmer sa ani neusmiala.

"Ahoj Ann, čo sa stalo, kde je Harry?" Pozrela som sa na ňu ustarosteným výrazom. Anne len sklonila hlavu a z očí sa jej rinuli slzy. Začala som sa strachovať.

"To som sa chcela spýtať ja teba." Smrkla. "Harry sa včera nevrátil domov, myslela som si, že aspoň ty o ňom niečo budeš vedieť." Vtedy sa ma zmocnil neuveriteľne zlý pocit. Nikto nežartoval. To čo sa včera stalo, je pravda. Silene som preglgla nasucho. Začala som sa mierne triasť od strachu. "Mrzí ma to, neviem kde by mohol byť." Taktiež sa mi už pomaly tlačili slzy do očí. 

"Zavolám políciu." Prehlásila a pozrela na mňa s nádejou v očiach. Ja jediná viem, čo sa naozaj stalo, a kde Harry je. Ale čo jej poviem? Tvoj syn bol zožraný upírom! Tá bude nadšená.

"Myslím, že by si si nemala robiť starosti." Zaklamala som. "Možno sa len niekde fláka s kamarátmi."

"Nezdvíha telefón." Vzdychla. "Anne, neboj  sa, všetko bude v poriadku. Snažila som sa v jej očiach nájsť kus dôvery v moje slová, no asi márne. 

"Daj tomu čas, možno sa ukáže." Chytila som ju za ruku, jemne ju objala a zakývala na pozdrav. 

Pomaly som sa vzďaľovala a mala som namierené domov. 

Možno je to všetko len sen, z ktorého sa čoskoro prebudím. Rozprávala som sa sama za sebou a ľudia si o mne mysleli, že som blázon. 

"Ahoj Mel." Ozvala sa mama, keď som tresla dverami.

"Ahoj mami." Opäť sa začal náš typický rozhovor ,,ako bolo v škole, čo si dnes jedla a podobné." Z misky na ovocie som si vzaloa jablko a mala som to namierené do izby.

...

"Do čerta!" Hodila som knihu na stôl. "Vzdávam to." Nedokážem myslieť na nič iné, než na Harryho. Do riti! Kde mohol zmiznúť?

"Čo sa deje Melanie?" Cez dvere trčala hlava môjho brata. "Počul som ťa nadávať." Pousmial sa a sám s pozval ďalej. Šmaril sa na moju posteľ a pozoroval ma.

"Áno Duke, posaď sa a urob si pohodlie." Zagánila som. "Ale no ták, sestrička, povedz čo sa deje?" V mojich očiach sa objavil strach a úzkosť.

"Ja-ja neviem kde je Harry, boli sme spolu v tom dome u toho "upíra" a majteľ domu zrazu prišiel a ja som sa schovala a Harry-"

"Počkať, počkať, čo? Kde ste boli? A ako ste sa dostali do cudzieho domu?" 

"Ja, otvorila som dvere sponkou, Harry bol presvedčný, že v tom dome býva upír. A keď ten Jerry prišiel veľmi som sa bála a tak som sa ukryla pod posteľ, ale Harry sa schoval do šatníka. Duke, ten Jerry, je upír, uhryzol Harryho, videla som, ako mu z očí vyprchá život." Z očí sa mi začali rinúť slzy a ja som sa schúlila do klbka pod perinu k Dukeovi.

"Mel noták, pšššt," utišoval ma. "Neveríš mi, však?" Pozrela som naňho a hľadala v jeho očiach aspoň štipku viery. No jediné, čoho som sa dočkala bolo to, že Duke vstal a začal ma ťahať za ruku.

"Poď so mnou." Zaviedol ma do jeho izby a zapol počítač. "Tieto videá som začal robiť odvtedy, čo mi Chuck - jeho sused povedal, že Jerry je nejaký divný. Namontoval som mu mini kameru na strechu, ku smetiakom a k jeho zadným dverám, kde je vidieť až do domu. Pozeraj sa na to." Spustil video a ja som sa nestačila diviť. Videla som ako prichádza auto a ako sa otvárajú dvere, zapía svetlo-ale, nikto tam nebol. "Ja to nechápem." Duke zaklapol počítač. "V tom, že je Jerry upír, máš pravdu. A ak chytil Harryho, pravdepodobne už nežije v našom svete." Sklamane na mňa obrátil pohľad. "Ale, poznám niekoho, kto by možno mohol pomôcť. Teda, ak nie je Harry ešte na druhom svete." Tak táto vetama zarazila. "Ako to myslíš, ešte?"

MONSTER - H.S. SKWhere stories live. Discover now