(Bilgilendirme: Elinde hançer tutan bir kız gifidir.)
👁🗨: "Siktirip gitmeye hazır mısın, bebeğim?"
-MP okurlarından Bay Lee'ye.[x]
Elindeki fincan ve sodayla masaya gelen Jennie, şekerli suyu Bay Lee'nin önüne yerleştirdikten ve kendi sodasını aldıktan sonra altlığı başının hizasında yana doğru tuttu. Korumalardan biri altlığı alırken Jennie ifadesizce komut verdi. "Mutfağa götürün."
Bay Lee'nin yanına yerleşirken şekerli sudan içen Bay Lee'ye baktı anlık, ardından önüne dönüp karşısında oturan Bay Hwan'a baktı. "Siz nasılsınız, nasıl gidiyor işler?"
"İyi, eşimle sizi görmek istedik. Hem de konuşacağız." Diyerek yanındaki genç kadının elini tutup kendisine gülümserken Bay Lee sıcaklamaya başlayarak kravatını hafif genişletip Bay Hwan'a baktı. "Gosh'la teklif yapmıştınız, ne oldu?"
"Evet yaptık. Reddetti."
"O halde işiniz daha zorlaşacak. Basınla anlaşma yapmazsanız gizli kalmaz."
Garson gelip yemekleri yerleştirirken Jennie bir bacağını karşısında oturan Bay Hwan'ın bacağına yavaşça sürtmeye ve onu kışkırtmaya başladı. Bay Lee oluşan sessizlikten faydalanarak sol elini genç kızın mini elbisesinin içine, baldırından küloduna doğru okşayarak götürmeye başlayınca Jennie yavaşça elini tutup geri çekmeye çalıştı.
Bacağının sürtüldüğünü fark eden Bay Hwan çaktırmadan, masaya doğru kollarını yaslayıp göğüs dekoltesinin ardından çekici tenini gösteren ve garsonu izleyen Jennie'ye baktı ve gırtlağını temizleyerek kravatını düzeltti. Jennie Bay Lee'ye bakıp gülümsediğinde Bay Lee elini tutup masaya çıkardı ve parmaklarını parmakları arasından geçirip ellerini kenetledi.
"Ne kadar tatlı görünüyorsunuz. Güzel bir çiftsiniz." Dediğinde Bay Hwan'ın eşi, Bay Lee kendisine baktı. "Öyleyiz. Değil mi hayatım?"
"Tabii ki." Derken bacağını sürtmeye devam ediyordu Bay Hwan'ın bacağına doğru. Topuklusunu sessizce çıkarıp ayak ucuyla Bay Hwan'ın bacak arasına dokununca Bay Hwan yutkundu. Eşi ona baktı gülerek. "Çok acıkmış olmalısın bebeğim."
"Eşiniz haklı, acıkmış gibisiniz." Ayak ucunu biraz daha içeriye doğru bastırıp sürterken garson gitti ve genç kız ayağını fark ettirmeden indirip ayağa kalktı. "Eh, lavaboya gitmem gerekiyor. Midem biraz kötü, gelirim şimdi."
Masadan ayrılırken Bay Hwan terlediğini fark edip eşine bir şeyler fısıldadı ve ayağa kalkıp izin isteyerek lavaboya doğru adımladı. Jennie arkasından gelen avı hissedip sinsice gülümseyerek üst kata çıktı lavabo için. Ancak lavaboya değil, boş koridorun biraz uzağında bir boş odanın kapısına gelip arkasına baktı. Bay Hwan lavaboya doğru yönelince genç kızı fark etti. Jennie tatlı tatlı gülümseyerek kendisini kışkırtıp işaret parmağıyla ona doğru gelmesini söyledi ve odaya girdi yavaştan. Bay Hwan kararsız kaldığında odaya doğru ilerleyip içeri girdi ve kapıyı ardından kapatıp kilitledi.
"Ah, sanırım biraz fazla sıcak." Üzerindeki elbisenin uçlarını hafif yukarı kaldırıp külodunun görünmesini sağladıktan sonra kendisini izlerken yutkunan Bay Hwan'a doğru ilerledi ve kravatını çözdü. "Karına bir süreliğine yalan söylemek zorunda kaldığına göre, ah, sanırım dayanamadın?"
Bay Hwan belinden kavrayarak hızla göğüslerine doğru yönelince Jennie başını tutup kaldırdı. "Şşşt, yatağa uzan ben halledeceğim."
Halledecekti, iyi bir şekilde.
Bay Hwan'ı yatağa doğru itip hızla üzerine çıktı ve ellerinden tutup iki bacak arasındaki vajinasına götürüp dokunmasına izin verdi. "Eğlenceli değil mi?"
Hafiften gelgit yaparak inleyince Bay Hwan doğrularak kalçalarını tutup sıktı. "Biraz daha."
"Ah, üzgünüm. Maalesef daha yok." Jennie külodunun içine sakladığı çakıyı alıp Bay Hwan'ı birkaç defa bıçakladığı sırada kapı hışımla açıldı. Jennie dehşetle kapıya döndüğünde rahat bir nefes aldı. V telaşla kapıyı arkasından kapatıp kilitledi ve Jennie'yi fark edince kaş çattı. Fakat üzerinde durmadı ve perdeleri örtüp genç kızı Bay Hwan'ın kucağından kaldırıp kanlar içinde yatan yaşlı adamın bedenini yatağın üzerindeki örtüyle kapladı kanın akmaması için ve hızla yatağın altına sakladığında Jennie kendisine baktı kaş çatıp. "Ne yapıyorsun? N'oluyor V?"
V soluklanırken çömeldiği yerden kalktı ve kendisine baktı. "Kara çete üyeleri burada, baskın yaptılar ve buradan hemen çıkmamız gerekiyor." Dedi telaş içinde.
Jennie etrafa baktı. "2. Kattayız, bina fazla yüksek. Çıkamayız!"
V sinirle etrafa bakındı. Dolabı fark edip kapaklarını açtı ve baktı. Alt tarafında boşluk olduğunu görünce Jennie'yi bileğinden yakalayıp içeri tıktı ve kendisi de içeri girdikten sonra kapıları kapattı. Jennie daracık dolabın içinde sıkış sıkış neredeyse üzerine eğilecek olan V'ye baktı yüz buruşturarak. "Ne halta buraya saklıyorsun?"
V susmasını işaret ettiği sırada odanın kapısı sertçe açıldı ve birkaç adım sesi duyuldu.
Yakalanmak üzerelerdi.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Ação"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...