Capitolul 6

108 10 0
                                    

"Cred ca am omis o întrebare foarte importantă. Cum ați ajuns sa fugiți? Adica...nu cred ca a fost ideea lui Jimin, deoarece e mai fricos ." spune Taehyung
"dupa ce am ajuns de la școală, am intrat în casă, mi-am dat papucii jos, geanta și am intrat in sufragerie . Am văzut-o pe mama stând pe canapea cu un bărbat. Am salutat-o politicos ca de obicei, și am vrut sa merg în cameră mea care era la etaj. Nu apuc sa urc scările căci bărbatul respectiv m-a tras de bluza și a început să mă  înjure, părea a fi beat. După câteva minute în care ma înjură, îi simt palma mare si aspră cum face un contact puternic cu obrazul meu. Mama s-a ridicat repede de pe canapea si l-a tras pe bărbat înapoi. A venit la mine și a început să mă târască spre ușa de la ieșire, a deschis ușa, și-a cerut scuze față de mine, mi-a dat o sumă de bani si a închis ușa puternic. Eram obișnuit cu asta dar, când mi-am întors privirea si l-am vazut pe Jimin bătut in ultimul hal, nu am mai suportat . Asa ca l-am luat de mana si am fugit . Ne-am oprit la mijlocul podului Han . Sincer chiar am vrut sa sar dar a inceput sa ploua ,si tot ce vedeam era un Jimin îngrijorat cu lacrimi in ochi . Nu am vrut sa-l părăsesc, are nevoie de mine, si eu de el . Nimeni nu poate avea grija de el cum am eu " spune Jungkook cu lacrimi în ochi .

Jimin isi ia prietenul la brate, cu o mana in parul brunetului si cu una bătându-l ușor pe spate . Știa că asta îl calmează. Jungkook  își  pune capul pe umărul băiatului care il ținea strâns in brate .

"Ar trebui sa prețuiți relația pe care o aveti . Știți... îmi aduceți aminte de mine si de iubitul meu cand eram ca voi ."spune Taehyung.
"Ai un iubit ?" Intreaba Jimin zâmbind si uitandu-se la bărbat cu ochii mari .
"Da" afirmă bărbatul.

Dar linistea este spartă de telefonul lui Jimin. Scoate telefonul din buzunar si vede ca era...mama lui.

"Sa răspund ?"intreaba baiatul putin panicat
"Fă ce crezi ca e mai bine..."spune Tae

Convorbire telefonică

"Alo?"spune Jimin
"Alo? Jimin?unde esti, e tarziu ."se aude vocea mamei sale care era ingrijorara
"Mamă. Eu nu mai pot trai asa . Am ales sa fiu fericit . Esti o persoana minunata si vreau sa stii asta . Am încercat sa îndur pentru amândoi , dar nu mai pot, astazi am ajuns la final ."
"Jimin, voi divorța, doar vino acasa " spune femeia plângând . Se putea auzi foarte clar durerea din vocea ei .
"E prea tarziu pentru divorț mamă. Oricum sa stii ca imi vei lipsi foarte mult . Te iubesc " spune baiatul si închide

C.T.I

Acasa la Jimin

Femeia pune telefonul pe blatul de la bucătărie ,si începe sa plângă si mai tare cu o mana la gura . Hyuna este pătrunsă de gânduri macabre ,ia un cutit din suportul de tacâmuri ,si se indreapta spre sufragerie unde era sotul ei ,care stătea pe canapea cu popcorn in mana uitandu-se la meci . De parca nimic nu s-a intamplat . Il trace de pe canapea si se uita in ochi lui nedumeriți .

"Astazi ai facut o greseală imensa "spune femeia si ii baga cutitul in abdomen foarte adânc .
Repetă sa-l injunghie de cel putin 3 ori pana corpul neînsuflețit al bărbatului cade la pământ intr-o balta de sânge .
Hyuna il lasa sa zacă pe jos cat ea iese sa ia o gura de aer . Se reîntoarce dupa câteva minute bune ,cu gândul de a scăpa de cadavru ,se gândeste putin apoi il ridica si il duce in curtea din spate ingropandu-l langa un copac . Era 21:30 spera ca vecinii sa nu o vadă ,nu ii pasă de familia Jeon, fiindcă se certau dar familia Lee ,ii putea aduce mari probleme . Dupa ce termina revine in casa pentru a scăpa de dovezile care arată ca e responsabila de omucidere . Curăță sângele de pe jos si se schimba in haine curate ,isi pune niste schimburi intr-o geanta si peraseste casa incuind usa in urma sa . Se urca la volan ,si incepe sa conduca ajungand la un Motel de la periferia orasului. Rezerva si achita o camera . Ajunsă in încăperea respectivă care urma sa ii fie casa câteva zile ,se întinde pe pat . Având in vedere ca era Motel ,camera nu era cine stie ce ,dar nu o deranja . Nu avea nimic pe constiinta ,stia ca a facut ce trebuie . Pentru fiul ei ar fi facut orice...chiar orice .



Hei . Am postat, si în curând voi posta capitolul 7. Sper sa va placa
Si scuze penrtu greselile gramatica sau de exprimare . Daca aveti idei sau nu e pe gustul vostru sau nu stiu .... Astept sa imi spuneti in comentarii

Doar tu și cu mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum