14.bölüm

9 3 0
                                    

En sonda benimki bitmişti.Yere yattım.Mark üstüme geldi.O sadece işini yaptı.Ben de öyle.Hiç bip sesi duyulmadı.Sadece yeni gelen kişilerden gelmişti.Onlar 50 kere şınav çekti.İşim bittikten sonra odama çıktım.Mark benden önce varmıştı.Üstünü giyinip hazırlanmıştı.Ben de giyinip yatağıma oturdum.

Mark : Haritayı getir Ashley

Ashley : Olmaz.Kurala uymamız gerek.

Mark : Sakat kalırsan benim yüzümden değil.

Sessizce saati bekledik.Süre geldiğinde ise eşyaları yüklenip arabaya geçtik.Araba için şoföre ihtiyaç yoktu.Kordinatlara göre gidiyordu.

Patricia : Lideri kim yapacağız.

Ashley : Mark olsun.

Herkes bana baktı.

Ashley : Kavgaya gerek yok.O olsun.

Patricia : Tamam.Plan nedir ?

Araba limuzin gibiydi.Masa bile vardı.Masanın üstüne haritayı koydu.

Mark : Yaratıkların yoğun olduğu yerler her zaman yeşil ile çizilir.Yeşil noktaların fazla olduğu yerlerde çok oluyorlar.Bakın yaklaşık 25 metre sonra kenarda bir nehir var.Yaratıklar sudan uzak olurlar.Ağaçlık bölgelerde ise çok fazla.Ağaçlara tırmanabilirler.Elleri büyük olduğu için elinden kurtulmak için onu öldürmelisiniz.Biz burdan gideceğiz.

Mike : Ordan gidersek önümüze çıktıkılarında kendimizi nasıl koruyacağız.

Ashley : İpli kancalar ne için verildi zannediyorsun.Ağaçların üstünden sessizce gideceğiz.Yukarıya tırmanırken de onları avlayabiliriz.

Mark : Başarılı ama mantıklı değil.Tehlikeli.Eğer aşağıya düşerse birisi onu kurtarmamız daha da zorlaşır.Kılıç kullanabilen kaç kişi var.İyileri istiyorum.Kendini savunabilenler değil.Mike sen iyisin.Önden sen ve ben gideceğiz.Yanlarda Ashley ve Molly yanları koruyacak kalanların bazıları yanlara geçsin bazıları da ortada kalıp siper alıp silahlarla saldıracak.Silah da iyi kullanamıyorsanız arabada kalın.Bir de sizinle uğraşmayalım.

Ashley : Kılıcın yerine Patricia geçsin.Ben silahı iyi kullanıyorum.

Mark : Hayır kılıçta sen kalacaksın.Silahı senden daha iyi kullanıyor.

Hayır.Ben daha iyi kullanıyordum.Bunu seçmesinin başka bir nedeni vardı ama söylemiyordu.

Mark : Kızıl kafalı herif adın ne ?

Ron : Ronald.

Mark : Pekala Ron işaret etmek için havaya işaret fişeği sıkacak olan kişi sensin.Ağacın en üst tepesinde dur.

Patricia : Ama onun silahı iyi .

Mark : Herkesin silahı iyi.Birinin bunu yapması gerekiyor.Anladın mı ?Yaklaşık 1 kilometre yol kalmış.Sorusu olan ?

Mike : Yaralanma durumu ?

Mark : Sen kendini koru yeter.Geri kalanını ben hallederim.

Patricia : Kendine gazla güvenme.

Mark yüzünü haritadan kaldırdı ve dik dik Patricia'ya baktı.

Mark : Neden ? Kaç senedir burdasın ?

Patricia : 18 yaşından beridir.

Mark : 9 yaşından beridir burdayım.İnsanları çok iyi tanıyor rakibimin zayıf noktalarını çok iyi kavrarım.Küçücük bir bilgisi bile onu tek lokmada bitirmeme yarar.

Patricia : Ve inatçısın.Bu dik kafalılığın yüzünden ölebiliriz.

Ashley : Karşı takım muhtemelen şu taraftan gelecek.

Paralel Evren  [ Boyutlar arası yolculuk ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin