10.#Mikaelson ball

211 27 23
                                    

Μόλις φτάσαμε με τα παιδιά είδαμε πως όλοι η αίθουσα είχε γεμίσει . Η διακόσμηση ήταν απλή αλλά αριστοκρατική . Η μουσική αλλά και ότι βρίσκεται μέσα σε αυτήν την αίθουσα ήταν τέλεια . Λες και ήμουν σε βασίλειο και εγώ η πριγκιποπούλα . Τι λέω μωρέ σιγά να μην είμαι και πριγκίπισσα και ψάχνω τον πρίγκιπα μου . ΧΑΧΑ τώρα εδώ γελάω .... Εννοώ γελάμε δεν θα γελάω μόνη μου σαν την χαζοχαρουμενη μέσα σε τόσο κόσμο . Είπαμε δεν θα γίνω και ρεζίλι . Οκ με λίγα λόγια δεν έχω συνηθίσει έτσι εγώ παρόλο που μετακομίζω συνεχώς . Δεν είμαι για τόσες επισημότητες εγώ. Είμαι το κορίτσι των απλών πραγμάτων .

Veronica : Ουαου είναι πολύ ωραία εδώ λέω

Caroline : Να θυμάσαι τα όμορφα κορίτσια σαν και μας πρέπει να είναι σε όμορφα μέρη .

Veronica : Πολύ σωστά Care !!

Rebekah : Veronica να θυμάσαι αυτήν την νύχτα γιατί είναι ξεχωριστή και φυσικά ιδιαίτερη διότι γίνεται μια φορά τον χρόνο .

Veronica : Θα το έχω στο νου μου Rebekah να διασκεδάσω όσο μπορώ.

Rebekah : Έτσι σε θέλω κοπέλια αλλά να.....

Έρχεται κοντά μου και μου λέει στο αυτί :
Rebekah : ...αλλά να προσέχεις την Elena γιατί με το πολύ ποτό μπορεί να την βρούμε σε κάνα χαντάκι
Μου λέει δίνοντας μου ένα ποτό απο το τραπέζι λίγο πιο δίπλα . Πίνω μια γουλια και της λέω :

Veronica : Μην φοβάσαι θα έχω το νου μου και κει . Μην αποτρελαθει και την μαζεύουμε με την σκούπα .....

Rebekah : Αχ Veronica .... Είσαι καλό κορίτσι. Μακάρι να είχαμε και άλλα κορίτσι σαν εσένα λέει ενώ η Elena τώρα την κοίτα κάπως τηνη Rebekah ....
Καλή διασκέδαση σου εύχομαι Veronica .

Veronica : Και εγώ το ίδιο .

Τότε περνά από δίπλα μας ο Elijah ο αδερφός της (πάντως θυμάμαι πολύ τα ονόματά τους παρόλο που δεν τους έχω γνωρίσει πολλές φορές ) και μας λέει :

Elijah : Καλησπέρα δεσποίνης .

Veronica : Καλησπέρα και σας κύριε Elijah λέω πιάνοντας το φόρεμα για να κάνω υπόκλιση στον αγαπητό μας κύριο .

Άρχισε να γελάει ... Μετά συνέχισε :
Elijah : Στην θέση σας δεν θα καθόμουν με σταυρωμένα τα χέρια .

Veronica : Δεν νομίζω να είμαστε όλες με την ίδια στάση . Δεν είμαστε και μοντέλα κ. Elijah

Elijah : Σωστά .... Σε λίγο ξεκινά ο χορός πηγαίνετε να βρείτε καβαλιερο όσο μπορείτε ...

New Girl In Mystic FallsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora