"Ruoruo geri mi döndü?"
"Evet, May Teyze, bebeği alacağım, lütfen bu bebeği görmeme yardım et."
"Bebek o kadar iyi ki hiç zahmetli değil."
"Bu kasabadan aldığım elma. Çok taze. Sen ve amca tadına bakacaksınız."
"Çocuk çok kibarsın ..."
"Bebek uyuyor mu?"
"Hayır, kapının hareketine çok enerjik bir şekilde dikkat ediyordum, geri dönmeni bekliyordum ve onu eve götürmek istemiyorum."
"Gerçekten mi? Bebek bana çok yapışkan ..."
"Sen çocuğun annesisin, sana nasıl sadık kalmazsın ..."
Çiftlik bahçesinin kapısında, gri saçlı Mei Teyze kıvrımlarla gülümsedi ve genç ve güzel kadınlarla ev ödevi hakkında coşkuyla sohbet etti.
Şantiyedeki ağaçların gölgesi altında Chi Wen beşikte yatıyor, insanlarla sohbet eden kadını dinliyor, can sıkıntısı içinde baloncuklar saçıyordu.
Ne dediklerini duyan Chi Wen kalbinde homurdandı, onun geri gelmesini nerede bekliyor? Belli ki sadece bu kadının onu hangi gün terk edeceğini onaylıyordu!
Chi Wen kayıtsız ve kayıtsız görünüyordu, ancak bir süre sonra tekrar kızmaya başladı.
Bu kadın ona uzun süre bakmadı bile! Elbette, onu hiç umursamadı, gelecekte onu terk edeceğine şaşmamalı!
Chi Wen kızmıştı, ona dikkat etmek istemiyordu ve sesinden etkilenmekten kendini alamıyordu. Küçük etli yüzü birkaç sevimli kıvrımını kırıştırdı.
Bu sırada tepedeki tül çadır açıldı ve önünde aptalca gülümseyen bir yüz belirdi.
"Bebeğin nesi var? Küçük bir yaşlı adam gibi buruşuk." Yumuşak parmak pedleri bebeğin kaşları arasında hafifçe başını salladı, Fu Yunruo eğildi ve bebeği kaldırdı, yüzünü ovuşturarak: "Bebeğim, bu üzgün bir anne. Seni dışarı çıkarmadın mı? Bebek kızgın değil, ve annem bir dahaki sefere seni alacak. "
Fu Yunruo, ekspres teslimatı almak için kasabaya gitti. Kırsal bölge çok uzak. Teslimat noktası kasabada yer almaktadır. Başkalarından internetten çok sayıda bebek ürünü satın almalarını istedi, ancak iki elini birden tutamadı. Bebeği nasıl dışarı çıkarabilir?
Dahası, bebek sadece üç aylık ve şu ana kadar dışarı çıkmak için çok genç.
Bu yüzden Fu Yunruo, bebeği yan taraftaki güvenilir teyzeye emanet etti.
Chi Wen, kadınların saçmalığına hiç inanmadı, o kadar çok kez, ona liderlik ettiğini görmedi, ona bir daha asla inanmayacaktı!
Kalbinde böyle düşünen Chi Wen, Fu Yunruo'nun yumuşak sesinin altında kaşlarını gerdi ve yüzünü ovmaya yaklaştığında bilinçsizce yaklaştı.
Bebeğin artık öfke nöbetleri olmadığını fark eden Fu Yunruo, onu bilinçli bir şekilde ikna etti, gülümsedi ve Mei Teyze'yi selamladı, "Mei Teyze, sonra önce geri dönüyoruz."
"Ah, yolu yavaşlat, yapacak bir şeyin varsa bana gel."
"Tamam mı."
Fu Yunruo bebeği bahçeden kucakladı, kırsaldaki beton yolda yavaşça yürüdü ve kısa süre sonra kiralık eve girdi.
Kiraladığı avlunun görünümü pek güzel değildi. Köylü ailesi yeni bir ev yaptıktan sonra ortadan kaldırılan sarı çamur eviydi. Ev bakımlı. Duvarlı ev çok sağlamdır ve yetimler ve dullar için uygundur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...