İlk bölüm /küçüklük/

11 3 4
                                    

!!!BURDA 3. SINIFA GİDİYORLAR ONA GÖRE YORUM YAPIN!!!
Ayça'dan
Her zaman ki gibi annemin nazikçe bana dokunup uyandırmasıyla uyandım. Okula gitmem gerekiyordu.
Hemen okul üniformalarımı giyindim. Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Saçlarımı örebilir misin diye sordum anneme kabul etti.
Kahvaltımı yaptıktan sonra saçlarımı ördü. Bugün nedensiz bir biçimde çok mutluydum. Mutlu olmak için bir nedenim olmadan mutlu olmak dünyanın en güzel hissiydi...
Annem beni okulun kapısına kadar bırakıp yanağımdan öptü "Allah'a emanet ol kızım seni seviyorum" dedi bende "bende seni seviyorum anne sende Allah'a emanet ol" dedim ve sınıfa girdim.
Ama annemin yanından ayrılınca içime bir hüzün oturdu. Küçük olduğum için çok önemsemedim. Karnım veya çantadan dolayı sırtıma ağrı girmiştir diyip geçiştirdim.
Hızlıca sınıfa girdim. Öğretmenin gelmesine 2 dakika vardı. En yakın arkadaşlarım Selin, Rüzgar ve Berkay'le konuşmaya başladım. Berkay'la konuşurken içim bir değişik oluyordu.  Rüzgar da aynı şeyi hissetmiyordum. Teneffüste Selin'e sormam gerekiyordu.
Ben hiç bir şey olmamış gibi davranmaya çalışıyordum. Başarılı oluyorumdur umarım.
Sonunda hoca geldi ve derse başladık. Ders matematikdi ve ben bu dersi çok seviyordum.
Ders bittiğinde Selini yanıma çağırdım ve durumu anlattım oda bana bende Evren'e karşı öyle hissediyorum demişti. Evren bizden 1 yaş büyüktü ve karşı sınıfımızdaydı. Selin  AŞK  diye bir kelime söyle ve bu kelime oldukça hoşuma gitmişti. Bende merakla ne olduğunu sordum Selin "Mesela sen Rüzgar'a arkadaşım diyorsun ve onla konuşurken arkadaşın olduğunu biliyorsun ama Berkay ile konuşurken MİDENDE KELEBEKLER UÇUŞUYOR   gibi bir şey oluyor onla Rüzgar dan daha yakın olmak istiyorsun yanyana olmak istiyorsun öyle bi şey yani" Selin tam olarak beni tanımlamıştı. "Selin bu söylediklerin doğru ben  BERKAY'A AŞIĞIM"...
********************************************
Sa bonibonlar (bundan sonra size bonibon dicem)
Nasılsınız? Ben çok heyecanlıyım. İlk hikayem ilk bölümüm ve çok güzel oldu bence pek beceremedim ama olsun...
2. 10 okumadan sonra gelecek o zamana kadar
Öptüm bonibonlar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin