1 Yıl Sonra
Son 1 yıl içinde neredeyse her gün James'i aramış, bir yandan da gerçek Yenilmezler olarak görevlerimize devam etmiştik. Geneli Hydra ile alakalıydı. Shield'ın çöküşünden sonra Loki'nin asası da ortalıktan kaybolmuştu.
Asa, New York Savaşı'nda Hydra'nın eline geçmişti. Thor'a asanın kaybolduğunu söylediğimizde bulmamız için bize yardım etmek amacıyla dünyaya geri geldi.
Yani, son 1 sene içinde Yenilmezler olarak daha da yakınlaşmıştık ve teknik olarak bende bir Yenilmez sayılırdım. Ayrıca güçlerimi artık rahatça kontrol edebiliyordum.
Şimdi ki görevimiz Sokovia'nın içindeki gizli Hydra Üssü'ydü. Hâlâ asayı arıyorduk. Natasha'nın sürdüğü arabanın üstünde ilerliyordum.
"Sana resmen kostümümün aynısından yaptırdım, sırf siyah istedin diye. O Widow silahlarını kullanacaksın, Beth!"
"O Widow'un Isırığı dediğin saçma şeyi kullanmayacağım, Natasha. Kendi güçlerim var." Dedim ve havalanıp üsse doğru gitmeye başladım. Gelen ateşlerden kaçıp direkt binaya doğru uçtum ama bir enerji kalkanı beni geri püskürttü.
"Siktir!"
"Diline dikkat et."
Tekrardan havaya doğru süzülüp etrafa baktım. Thor çekiciyle, Natasha sopalarıyla, Clint oklarıyla, Tony zırhıyla, Steve kalkanıyla, Hulk yumruklarıyla ortalığın canına okuyordu.
"Jarvis, yukarıdan manzara nasıl?" Dedi Steve benim üsse girmediğimi görünce.
"Ana bina bir tür enerji kalkanıyla korunuyor."
"Evet, onu bende anlamıştım. Hissettim hatta." Dedim binanın etrafındaki adamları etkisiz hâle getirirken.
"Strucker'ın teknolojisi ele geçirdiğimiz diğer Hydra üslerinin çok ötesinde." Diye devam etti Jarvis.
"Loki'nin asası burada olmalı. Strucker o olmadan savunmasını kuramazdı... Nihayet." Dedi Thor.
"Nihayet biraz uzun sürüyor çocuklar." Dedi Natasha telsizden.
"Evet, sanırım şaşırtma şansımızı kaybettik." Diye hak verdi Clint.
"Bir saniye. Kimse Yüzbaşı'nın az önce diline dikkat et demesine bir şey demeyecek mi?" Dedim.
"Biliyorum... Ağzımdan kaçtı."
Uzun bir sessizlikten sonra hâlâ binaya girebilecek bir yer arıyordum. Binanın yanına sakin bir yere indikten sonra kenardaki füzelere yöneldim ama bir şey beni geriye ittirdi.
Bir şey değil. Biri.
Ayağı kalkıp güçlerimi ortaya çıkardım ama geldiğini göremeyecek kadar yavaştım. Beni arkamdan ittirip yere düşürdü. Dönüp ona baktım. Sarışın çocuk gülerek bana doğru yürüdü.
"Beklemiyor muydun, canım?" Dedi ve hızla kayboldu.
"Bölgede bir Gelişmiş var." Dedim ayağa kalkarken.
"Ne?" Dedi Steve. O sırada Natasha hatta atladı.
"Clint vuruldu. Biri şu sığınakla ilgilenmek ister mi?" Ufak bir patlama sesinden sonra tekrar konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...