Намджун
Днес бе първия ми учебен ден в новото училище.
Да си призная, нямах желание да се преместя да уча тук, особено след като ми оставаше само година докато завърша, но съдбата реши да ми изиграе лоша шега и ето на, сега съм тук.
Училището не беше лошо, ни най малко, но фактът че баща ми ме премести тук само за да съм по-близо до него ме ужасява.
Той работи тук като учител по математика и е познат сред учениците като един от най-лошите учители и сред роднини и познати като един от най-големите хомофоби.
Брат ми Чонгук, учи тук още от самото начало и е под зоркото око на баща ни постоянно.
Както и да е, сега нека се върнем към първия ми учебен ден в това училище.
С Кук станахме рано и се оправихме, закусихме и тръгнахме към училището където се радвам че имам приятели макар и до сега да не съм учил там.
Когато пристигнахме видяхме къде бяха Юнги и Хосок. Запътихме се към тях като щом отидохме зачакахме да дойдат Джимин и още две момчета с които само аз не се познавам.
_
Половин час по-късно Джимин се зададе от някъде, а след него вървяха две момчета малко по-високи от него. И двете момчета имаха кестенява коса, кафяви очи и нежна походка, но по-голямо впечатление ми направи малко по-високото момче, той бе толкова красив и- Чакай, какво ми става.. Отърсих се от тази мисъл и погледнах към приближаващия се Чим.
Когато Кук също забеляза че Джимин идва се затича към него и двете момчета като се хвърли на вратът на малко по-ниското момче като и двамата се усмихнаха широко един на друг.
След като дойдоха при нас, Кук не спираше да се усмихва и да държи ръката на момчето с правоъгълната усмивка.
- Хьонг... Това е Техьонг и той е моята половинка вече от две години.. – каза тихо и леко притеснено, а аз се усмихнах и подадох ръка на момчето за да се здрависаме.
- Ким Намджун, приятно ми е!
- Ким Техьонг, и на мен! – усмихна ми се мило.
Честно казано в момента ми е много чудно как до сега са се крили от баща ми и са успели да опазят връзката си..
- Здравей, аз съм Ким Сеокджин, приятно ми е да се запознаем! – подаде ми ръка и ми се усмихна. Приех я, бе толкова топла и нежна..
- Ким Нмаджун, приятни ми е да се запознаем Джин! – вгледах се в очите му, излъчваха такава топлина, обич към всички и доброта..
Той пусна ръката ми и се осъзнах като след това всички заедно тръгнахме към училищната сграда готови за новата доза лекции за примерно държание преди започването на учебната година..
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
редактирано
YOU ARE READING
𝓕𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮
FanfictionДжин и Намджун се запознават и стават много близки приятели, след време Нам разбира че Джин е хомосексуален и бива принуден от баща му да прекратят отношенията си.... Започната: 28.04.2021 Свършена: 31.05.2021 Намджин/Namjin Текук-Викук/Taekook-Vkoo...