Odada sadece Linda ve ben vardık.
Linda : Seni tebrik etmek için gelmiştim.
Kalkacakken kalkmamam için ısrar etti.
Linda : Gerçekten cesurca savaşmışsın.
Ashley : Savaşmadım.Mark-
Linda : Biliyorum.O ve öbürleri anlattı.Sana şırıngayı vurmak için öyle bir şey yapmış.En arkaya koymasının ikinci sebebi ise bu durum karşındaki tepkini ölçmekmiş.Gerçekten mükemmel bir şekilde dayanmışsın.Aferin.Karşı takımdan gelenleri öldürdüğünüz için rütbeniz o seviyeye yükseldi.Bu başarınızı da göz önünde bulundurarak takımınızı iyice ölçeceğiz.
Ashley : Yüzbaşı...Bu şırıngadan daha yeni haberim oldu.Başka yan etkileri var mı 10 sene ömrü kısaltması dışında.
Linda : Yok.Dönüşüm söz konusu değil.Korkmana gerek yok.Omzundaki yara gerçekten çok derin ve geç iyileşecek gibi duruyor.Eğer Mark iğneyi-
Ashley : Kalbime saplamıştı.
Linda : Tecrübesi gelişmiş.Aferin.Kalbine o şırıngayı bastığında vücudundaki her yer onarılır.Her neyse en az 4 gün iznin var.Bir daha kendini bu kadar fazla feda etme.
Ashley : Teşekkürler Yüzbaşı.
Linda odadan çıktı.Yaklaşık yarım saat sonra Mark gelmişti.Uyuyordum.Kapının açılmasıyla uyandım.
Mark yatağına geçip oturdu.
Ashley : Saat kaç ?
Mark : 17.30
Ashley : Sağ ayak topuğundan darbe yediğin için ayağını mı burktun ?
Mark bir şey demeden daldı gitti yine.
Ashley : Durup ne düşünüyorsun böyle ?
Mark : Plan yapıyorum.Gelecek için.Girdabın yeri her sene değişiyor.Bir sene içerisinde eğer bulamazsak yine hazırlık dönemi olur ve bulamayız.Aslında her geçen gün bizim zaman kaybımız.Klan liderleri bunu bilmelerine rağmen hiçbir şey yapmıyorlar.Sebebi sıra bürünmeye başladı.
Ashley : Belki de belirli bir süre sonra Klan'ı kapatırlar yani çaylak alımı biter.Böylece kalan ustalarla Girdabı aramaya başlayabilirler.
Mark : Yine de zaman kaybı.Daha ne kadar bekleyeceğiz.Ömrümüz geçtikçe yaşlanıyoruz.Onlar gibi olmadan-
Ashley : Onlar gibi olmadan mı ? Yaşlarına mı aldanacaksın tecrübelerine mi ?
Mark : Hiç birine.
Ashley : Girdap bulunduktan sonra ne yapacaksın ?
Mark : Bilmiyorum.Kulaktan doğma bilgilere göre girdabı sadece belirli kişiler görebiliyormuş.Yeni yapılacak Klan lider seçimleri de bu yüzden aslında.Örneğin gücünü şu zamana kadar neyde kullandın ?
Ashley : Bilmiyorum.
Mark : Maddelerin hücrelerini görebiliyorsun.Ama bu neye yarayabilir ki ?
Ashley : Bir bedeni onarma...
Mark : Hiçbir işe yaramaz.Ama ses kabiliyeti yarayabilir.
Ashley : Neden olmasın ? Belki ileride ne işime yaradığını öğrenirim.Sonuçta liderlerde de bu özellik var.Eminim yardımcı olurlar.
Ashley : Soruma cevap vermeden konuyu neden değiştiriyorsun ?
Mark : Bilmiyorum dedim.Bilmiyorum.Ben huzurlu bir yaşam için planların saçma olacağını düşünür ve amacıma ulaşana kadar plan yaparım.Bundan sonrasını sanırım kaderim belirleyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evren [ Boyutlar arası yolculuk ]
Science-FictionAlice okulunda her ne kadar zeki bir kız olsa da hayatı onu o kadar zorluyor.Sıradan hayatı ile rahat bir yaşama sahipken şehirde simsiyah yapışkan bir tene sahip yaratıklar çıkmaya başlar.Arkadaşları Marcus,Polly,Wilma ve Kevin ile beraber bu sorun...