Сватбата

108 7 0
                                    

Няколко месеца след разкритието всичко бе нормално. Е все още имаше хора който ги беше страх и такива който нападаха хибридите но за щастие не бяха толкова често срещани. Юта и съвета имаха многократни срещи с управници и президенти от целия свят и положението бе доста добре. В началото всички те бяха атракция но сега всичко си бе нормално. Сега на Тен вече му личеше бременността, а ЛуЛо се готвеха за перфектната сватба. Всичко бе идеално. Е като изключим факта че бе сватбения ден на Лукас и Джънгу, а почти нищо не бе готово. Хората който организираха сватбата рязко се отказаха и Джънгу реши да накара Тен и Тейонг да помогнат и..... и отприщи чудовищата. Сега Джънгу и Лукас се подготвяха а в двора се случваше пълна анархия. Тен командореше децата си и приятелите им така че да подредят абсолютно всичко. Тейонг, ДиО и Сиченг бяха в кухнята и готвеха за всички гости който скоро щяха да започнат да пристигат. И всичко това само защото Ло искаше домашна сватба.

- Джисък цветята не там. Шотаро стига си се натискал с Сънгчан ами идвайте и двамата да помагате. На всичко ли да ви уча аз мамка му? - командореше Тен насам натам.

Общо взето това се случваше часове наред но накрая дворът бе идеален. Малък сватбен параклис, градината бе обсипана с прекрасни бели и бебешко розови цветя. Вече приготвената и добре ухаеща храна бе приготвена а гостите пристигаха един по един. Накрая щом всички пристигнаха и се настаниха Тен и Тейонг отидоха при Лу заедно с ботъмите който му бяха шафери, а топовете останаха отпред. Лукас застана пред олтара чакайки своят любим годеник а след секунди и своят скъп съпруг. И ето не чака дълго. След секунди зазвъняха сватбена мелодия а шаферите започнаха с бавна стъпка да вървят към олтара и всеки от тях да върви към половинката си. А точно зад тях, облечен в бял костюм влезе и Джънгу държан от Сухо под ръка който накрая предаде Ло на Лукас с усмивка.

- Пази го Лукас. - кимна му Сухо а в отговор получи усмивката на Лукас.

- Винаги хьонг. - съгласи се Лукас и хвана ръката на Джънгу с усмивка и тихо прошепна: „Прекрасен си".

И така церемонията започна. Бе дълга но изпълнена с любов. И накрая стигнаха до дългоочакваното: „Може да целунете булката"

- Най-накрая. - весело извика Лукас и прегърна Ло през кръста като сля устните им. След дълга и изпълнена с любов целувка се отделиха един от друг. - Вие си се забавлявайте аз крада булката си.

След което го вдигна и тъкмо да тръгне и Ло го спря.

- Чакай. Искам да хвърля букета. Съберете се.

И като на реплика всички неженени се събраха. Ло хвърли букета а той падна в ръцете на Шотаро.

- А-аз....

- Честито Сънгчан. Ще вдигаш сватба. - засмя се Хендри а Джони, Юта, Джисънг и съвета погледнаха Сънгчан злобно.

Докато всички дразнеха Шо и Чан, ЛуЛо се засмяха след което се погледнаха един друг.

- Обичам те господин Уонг. - усмихна му се Джънгу и си спечели целувка от съпруга си.

- Аз теб много повече.

Bloody tearsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora