Meriç çaydanlığı getirdi Sıla benim tişörtüm ve şortum nerde ?
Odandaki dolapta üstten ikinci raf .
Teşekkür ederim iyi geceler .
Sabah kaçma konuşalım iyi geceler .
Tamam .
Kitap okurken sesleri duymamla cama attım kendimi bu benim en sevdiğim şarkıydı MÜZİK KUTUSU .
Ben bir ayyaşım sekiz çizer ayaklarım özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarının gecenin biri ... diyordu Eren .
İnsan evladımısın mübarek camımı açtım ve dayanamayıp eşlik ettim .
Arayıp bulmadığın o şarkıyım yani bence öyle olmalıyım :)
Bi an duraksadı ve devam etti .
Bu gece yağmurda camında bi damlayım toprak kokusundayım ıslanmış ...
Şarkı bitince ona döndüm bu şarkının yeri bende çok ayrı çok güzel söyledin .
Biliyorum meriç söyledi biri kalbini kapısını bu şarkıyla çakabilirmiş ( göz kırptı )
Ne demek bu şimdi acaba dedim içimden sonra gülümsedim görüşürüz iyi geceler.
İyi geceler rüyanda beni gör( yine göz kırptı )
Camı bile kapamadan odamdan çıktım ve balkona mermere oturdum dizlerimi karnıma çekip sırtımı duvara yasladım . Bu gece yağmurda camında bi damlayım içimden tekrar ettim .
Ne yapıyorsun burda bu saate iyisin dimi ?
Düşünüyorum baba iyi miyim bilmiyorum .
Bak kızım belki bana eski kafalı gözüyle bakılıyor olabilirsin karşıma geçip oturdu ve sigarasını yaktı ama bu eski kafalı adam konu sen olunca sen ne istersen senin bi gülüşün içim her şeyi yapar o yüzden hiç bi şeyi saklama benden anlat da beraber düşünelim.
Bunları hiç senle konuşmadım çoğu kız babasıyla konuşamaz böyle şeyleri ama ben ilk kez böyle hissediyorum baba ve ne yapıcam bilmiyorum nefesim kesiliyor korkuyorum hep mi böyle olucak ?
Biri mi var hayatında ?
Biri var ama varlığından haberi yok çok yeni onu tanımıyorum bile ama sanki hep tanıyorum o sanki hep burdaydı benimleydi tam diyorum ki bu olmalı bunu yapmalı sonra bi bakıyorum o zaten yapmış bunu en kötüsü de ne biliyor musun baba ?
Ne kendinden ne de ondan eminsin ya sen aşıksan ama o sana aşık değilse.
Baba ben de tam bunu söylemek üzereydim . Ama nasıl ?
Annene nasıl aşık oldum biliyor musun ? ( hayır anlamında salladım başımı ) demek ki nesli değişse de Sevda değişilmiyor hala bu dert yakıyor yürekleri annenin halası bizim mahalledeydi bi yaz Halasında kalmaya geldi orda ilk gördüğümde kalbimin sesini duydum ilk kez böyle atıyordu biri duyucak diye çok korktum . Ben günlerce anneni izledim arkadaş olduk annen bana hep utanarak gülerdi acaba dedim bi tek bana mı böyle gülüyor beni sevebilir mi ? Annen geri döndü ben o ateşle yandım aylarca sonra bi gün geldi hemen konuştum onunla büyüdüğünüzde evlenicem seninle dedim bekle yedi sene sadece soruna isterim babandan . Beklerim dedi ölene dek beklerim .
Ağa be aşka bak yıllarca nasıl sakladınız ?
Anlatsaydınız ben nasıl bi aşkın meyvesiymişim de haberim yokmuş meğer .Cıvıma hemen zamanı değilmiş bak şimdi biraz daha bekle yüzün gülüyor ama sadece ona mı böyle gülüyor kalbin sadece ona mı atıyor emin ol sonra onu dene bakalım sana bi taktik verim mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENCEREMDEKİ SEVGİLİ
Teen FictionBİ AŞK HİKAYESİ PENCEREMDEKİ SEVGİLİ Bi gün yıllarca boş olan araziye bi apartman yapıldı o kadar nefret ettim ki o apartmandan yeğenim Hatta tek dostum olan meriçle aramı açtı ama bana yaşamadığım duyguları yaşattı . Bi sabah uyanıp her zamanki g...