2.5

101 11 4
                                    

Sangwoo'dan önce uyanıp kahvaltı hazırladım iş yerime gitmek için giyinirken arkamdan bana sarılan iki koca kol gördüm..

-Beni uyandırmadan mı gidiyorsun ?

Sangwoo dinlenmeni istemiştim kahvaltı hazır.

- yok değil henüz onu yemedim yani seni geç gitsende bişey olmaz o domuz sana dokunamaz Bum .

Uh.. biraz kıskandın mı sen ?

-E yani benim karım benim emir ve sevgim altında olmalı .

Zaten böyle değil mi ki?

-Bunu bir hafta sonunda anlayacağım benden üç eksi alırsan işten alacağım seni bugün ilkini aldın.

Ben ne Yaptım ki?

-Beni uyandırmak yerime evden çıkıp gidiyorsun ben yavru köpeğin miyim senin mamamı Ve suyumu koyup kaçıyorsun ?

Sa .. Sangwoo ben sadece sana sürpriz yapmak istemiştim.

- Bir daha yapma o zaman Bum bugün işe git yarın göreceğim seni..

Seni seviyorum hoşçakal Sangwoo.

Şimdiden beni aksatmaya başladı benimle olmadan gitti çok sıkıcı bir durum Bum yb çalışmasından nefret ediyorum çünkü o güzel ve ona yiyecek gibi bakıyorlar.

İş yerime vardığımda patron bana bakıp güldü gelmemi işaret etti kurbağa dolu bir mini yapay göl koymuştu bol bol kurbağalarla ilgilendim .. ama patron bana garip bakıyordu sanki benden bir şey ister gibiydi..

Bir isteğiniz var mı patron?

-Evet sonra odama gel seninle özel bir konuda konuşacağım .

Elbette nasıl isterseniz.

İşleri halledip Yanına döndüğüm an bana kahve yaptı Ve havadan Sudan bahsettik Eve döndüğümde enerjim tamamen İyiydi ve Sangwoo ya Sıkıca Sarıldım.

Döndüm sevgilim..

- Hoşgeldin Bum yeni bir kural çiğnedin..

Ne..b ben yeni geldim .

- Şimdi bana akşam yemeği hazırla.

Seve seve Sangwoo.

Neden düzensiz ve sıkıcı bir durumdu bu ..

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin