2/ Korku

3.3K 189 6
                                    

   Kalbim hızla çarpıyordu, adeta göğsümü parçalayacak gibi. Bedenim korkuyla titriyordu ve ellerim bile istemsizce kıpırdıyordu. "Hayır, cephemi korumalıyım," diye düşündüm.

   "Neden bahsediyorsun? Ben mi? Omega mı?" Sesim, titreyen dudaklarımın arasından zorla çıkan bir söz gibi yankılandı. Dışarıya kararlı görünmek istedim, ancak içimdeki korkuyu gizlemek imkansızdı. Onlara bir sırıtış verdim, ama içimdeki endişeyi bastırmak için bir savaş veriyordum.

   Minho, çenemi bırakıp beni yukarı çekti. "Ayağa kalk," dedi, sesi emir verirken bir o kadar da tehditkar ve kesindi. Ben de itaat ettim, ancak bedenimdeki korkuyla birlikte gelen güçsüzlük hissini bastırmaya çalıştım.

   Gözlerimin yere doğru kaydığını hissettim. "Taemin, omega olup olmadığını öğrenelim," dedi Minho, bakışlarıyla içimi delercesine bana bakarken. Aniden, "Hadi! Diz çök omega!" Minho'nun emri kesindi ve otoriter bir tavırla konuşmasıyla adeta yerle bir oldum.

   Emrine karşı orada öylece durdum. Gençliğimizden beri bu gerçeği biliyordum. Bir omega olmama rağmen asla itaatkar olmamıştım.

   "Zavallı şey sen bir omega değilsin," Minho'nun yüzünde hayal kırıklığı vardı, ama o yine de kararlı bir şekilde yaklaştı. "Ama yine de seni istiyorum." Minho, bileklerimi kavradı ve beni ağaca doğru sertçe iteledi.

    Ani güç karşısında nefesimi tuttum. "Lütfen bırak beni," diye yalvardım, ama çaresizdim. Minho'nun gücü karşısında etkisizdi. 

   Taemin sakin bir sesle, "Yeter," dedi. Sonunda rahat bir nefes aldım, ama korkum hala içimde yankılanıyordu. "Şimdi yeter, öğle yemeği molası bitti," dedi Taemin. 

   Minho sinirli suratıyla arkadaşına bir bakış atıp geri gitmeye başladı. Hala sinirli bir şekilde homurdanıyordu. Diğerleri de onu takip edip gittiler. Gittiklerini hisseden kurdum tüm bedenimi gevşetip ağırlaştırdı ve yere çökmeme sebep oldu. Nefes alışverişlerim düzenleşmeye başlayınca kimsenin yaşanan bağırış çağırışı duymadığını umarak oradan uzaklaştım.


****

   Jimin'in bu sabahki neşesi, okulun sıkıcı rutiyle bir mola vermiş gibiydi.

   "Okulda başka sıkıcı bir gün daha!" diye bağırdı Jimin, gökyüzüne doğru kollarını açarak. "Ama en azından biraz eğlence bulabildim!" diye ekledi, yüzünde kurnaz bir gülümseme belirirken.

   Hoseok, onun neşeli haline gülümseyerek karşılık verdi. "Sen gerçek bir playboysun Jimin. Bu yüzden hala bir eşin yok." dedi, nazikçe bir sataşma yaparak.

   Jimin, oyunbaz bir ifadeyle göz kırparak cevap verdi. "Evet, ama bu benim seçimim. Hala gençiz, değil mi? İlişkiler için zamanımız var." dedi, umut dolu bir gülümsemeyle.

   Hoseok, arabanın direksiyonunda sessizce gülümsedi. "Evet, belki de Ay Tanrıçası bize doğru kişileri gönderecek. Her şeyin bir zamanı var." dedi, umut dolu bir ses tonuyla.

   Jimin ve Hoseok'un bu konuşmalarını dinlerken, içten içe düşüncelere daldım. "Bence eşimin olmaması benim için daha iyi. Yani, ben bir omegayım ve bir erkeğim. Hayatımın geri kalanında süper itaatkâr olmak ve bana patronluk taslanmasını istemiyorum." diye düşündüm, sessizce.

   Hoseok, sessizliği bozduğunda, gözlerimi ona çevirdim. "Bir şeyler yanlış gibi hissediyorum." dedi Hoseok, arabanın hızını artırırken.

   Benim içgüdülerim de uyanmıştı. Sürü bölgelerine doğru ilerlerken, etraflarındaki atmosfer değişmiş gibiydi. "Evet, bir şeyler ters gidiyor." diye ekledim, endişeli bir ifadeyle.

   Araba daha da ilerledikçe, kan kokusu daha da yoğunlaştı. Kalbim hızla atmaya başladı. Korku içinde nefes alıp verdim.

   "Bu kokuyu tanıyorum." diye mırıldandı Hyung, gözlerini korkuyla arabanın ön camına tekrar çevirerek.


****

💜

(Ay nasıl oldu bilmiyorum ama neyse ben bir tekrardan okuyayım. Öpüldünüz! 🙀😽)

SCENT / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin