Aur haya ky ye baat sun kr ahad ny qihqaha lgya......aur bht deair baad bola
Tum aur mere biwi....aur wo hasta chala gaya.....
Haya ko bht herat howe ...ky ye q hans raha hy.....wo gusey sey boli...
G ...haaa mei.....
Ye ....tum sey kis ney kaha...wo haya ky qareeb ho kr kha....
Mamojan ny.....next week ko hamari mngni hy....haya boli
Acha....wo akhra kr bola ....mujh sey pochye beghair.....
Mtlb ye ky wo mere zindagi ka itna bara faisla khud keysey kr sakhty hy jab mei ye reshta krna hi nahi chahta...
Ahad gusa ho kr bola....
Aur haya ky tu peyro ky necheey zameen nikaal gaye....ju khwab usney dekhye thy ek pal mei chikna chor hogaye....uske ankoo ki chamak jo ahad ko dekh kr ati thi aj insooo ki sahakal ikhtier kr ky uskey ankoo sey nikal gaye....insoo uskey rukhsarooo pr uttarny lgye....wo khuch na bol paye bs sunti rahi....ahad ky lehjey ki karwahat us ky dil ko zakhmi kr rahi thi ....usky kahey howey alfaz khanjar ki tarha maloom hotye..... usnye turi himat ki ky kuch boly mgr uski zubaan uska sath nahi dy rahi thy ....wo zar- o- qathar ronye lgi.....
Ab ro q rahi ho? tumhai kiya lgta tha mei es mngni sey razi ho ....bilkul bhi nahi....reshtye waha nebaye jatye hy jaha mohabbat ho......aur mei tum mei zra bhi interested nahi ho !....mujhy tum sey mohabbat hi nahi hy ! phir mei ye reshta keysey karo....agar ab abhi tum es ghalt fehme mei ho ky mei es reshtye ky leye maan jawonga ....tu abhi mei tumhai saf saf bta do....mei ye reshta nahi krna chahta!!!....samjh tum..!!!
Ahad ney haya ky qareeb ho kr balkoni ky dewarr ko zor sey mukha mara aur ye bol kr chala gya.....
Haya aur zor zor sey roniye lgi.......
Mei uhi khush hoti rahi ...khwab bunti rahi....ky ap ko mujh sey muhbaat hy ahad....mgr ap ney tu mera dil hi tor diya....agar apko muhbaat nahi thi tu es dil mei apnye leye jaga banaye Q?....aur wo khoob roye itna ky ansoo khtm honye ka naam hi nahi ley rahye thy....ajj uska dil toth chuka tha....uski dunya ujar chuki thi....osky khwab porye honye sey pehlye he khtm hogaye....uski zinda rehnye ki wajah khtm hogaye....😥..... Morning.....
Nanoo jagh chuki thi ....raat ko haya unkye pass akr sogaye thi....haya namz prnye ky baad bed pr beyti telwat kr rahi thi aur ansoo uskey ankoo sey beh rahye thy ....nanooo ko jaghta howa dekh kr wo unki tarf moori aur boli...
Ab kese tbyt hy apki???
Mei teek ho...tmharey ankh mei ye ansoo q hai....nanoo boli
Ye ....bs unhi raat ko neend nahi arahi tha na esleye sujey howey thy abhi tora sa hath lgya tum ansoo nikal gaye....mei apky leye nasta lati ho ...apko medicines bhi tu deyni hy na...aur ye bol kr haya room sey nikal gaye....
Apko kia pta nanooo...ky ye ansoo q hai... aur osnye ansoo saf kiye....
Aur kitchen ki tarf gaye....aur waha sey juice nikaal kr glass mei dala aur nanoo ky kamrye mei gaye....
Ap juice pee leye ...mei apko medicine deti ho haya ney nanoo ko juice detye howey kaha....
Ahad agya tha....nanooo boli
Aur raat ki sari baatye ...usky demagh mei ghoomnye lgi ....aur wo khuch na boli...bs itna kaha
Agye hongye pta nahi....usnye tablets nanoo ko thamaye....
Itnye mei drwazye phir knock howa osey pta chala gya ky ahad agya hy...wo wash room ki tarf barhi....aur drwaza andar sey bnd kr leye....
Ahad....nanoo boli
Ahad kamrye mei dakheel howa
Ab kese tbyt hy apki??? Ahad nanoo ky pass beyt kr bola....
Mujhy kia hona hy? Nanoo boli
Allah na krye apko kuch ho...ahad ney nanooo ky hath pr bosa diya
Aur nanoo tura sa muskuraye...
Hum ajj Islamabad ja rahye hy do teen din wahi rahongaye....ahad bola
Q ...koye kaam tha....nanooo boli
G...bht zaroori ...ahad bola
Kheir sey jawo beyta....nanoo boli
Aur ye keh kr ahad chala gya ...aur haya unki baatye sunti rahi.....Duphar ko haya ney namaz ky baad oneline class le tu oskye saar mei shadeed drd honye lga....wo sakeena ko coffee ka keh kr window mei kari ho faye aur sochney lgi....
Hum larkiya bhi kitne beybass hoti hy na...apna sab kuch ek insaan ko maan leyti hy.... porye dil sey os pr baroosa krte hy....wo chahye hum sey muhbaat krye ya na krye...hum dil -o- jan sey es sey muhbaat krte hy ....chahye uski dil mei hamreye leye koi bhi jagha nahi ...magr hum osko apnye dil sey nikaal nahi sakhtye......hamesha useka hona pasand krte hy.....
Wo yahi sab soch hi rahi thi ky....sakeena room mei coffee ley kr aye ....
Usney coffee ka cup hath mei leya aur kari rahi itnye mei uska phone baja....
Usney dekha tu arsal ki call thi....
Na chahtye howey bhi usnye phone uttaya qk wo janti thy ky arsal oski awaz sun kr zaroor pochye ga ky kuch howa hy.....
Hello.....arsal bola
G....haya boli
Ye mei kia sun raha ho? Es br uskye lehjey mei gusa aur herani dono thi
Arsal bola
Q....kuch howa...kiya haya boli
Seriously....tumhai kuch nahi pta? Arsal bola
Ap kes barye mei baat kr rahye mujhy kuch pta nahi hy? Haya heyran ho kr boli....
Ahad ney es mngni sey inkaar kr diya hy....arsal bola
Mei janti thi....haya afsoorda ho kr boli
Mgr haya....arsal bola
Bta diya tha unhoo ny ky wo mirral ko pasand krtye hy....haya boli
Mgr unhoo ney yaha mirral ka zikr tk nahi kiya bsss kaha ky wo ye mngni nahi krna chahtye....arsal bola
Ye unka apna matter hy mei kuch nahi keh sakhte....acha mei phone rakhti ho nanoo ko medicine deyne hy.....haya ny phone bnd krtye howey kaha....Raat ky kanye ki baad wo gardan mei tehal rahi thi....ky lujana ki call aye...
Hello....uski awaz mei khafgi thi
Keyse ho? Haya boli
Pta nahi tum kiya cheez ho...usky lehzye mei gusa tha....
Q...kiya howa mujhy? Haya anjaan ho kr boli....
Ahad bhai.....lujana boli
Janti ho.....haya boli
Esleye tu mei heeran ho ky tum...lujana boli
Mei kiya...haya boli
Kysey kr leyti ho bardast...jab ky mei janti ho ky ahad bhai sey muhbaat hey tumhai....lujana boli
Shahyd dosro ky elawa ye baat unhye pehly samjh ati....haya aah br kr boli...
Tum batawo...sab teek hy na ami aur sab? Haya ny baat ko bdl kr kaha
Teek hy sab mgr kiya tumhai pta hey...lujana boli
Kiya? Haya boli
Bhi aur mirral ki reshta hogya hy.....lujana boli
Aur ye baat aur wo tu jeysey mujsma bngaye...ek dam khamosh ....dil ki drkaan taam gaye ho jeysey....aur ansoo beyikhter ankoo sey nikaal parye...
Haya...tum mujhye suun rahi ho na...hello....haya...lujana boli
Haa...haya boli
Aur tumhara aur arsal ko mngni bhi hoge....lujana boli
Arsal.....haya ky hath sey phone ghir gya...aur grass ky patoo pey jakye lga...
Wo khud chair ko pkr kr nechye zameen pr beyt gaye....
Arsal ....aur mei.....wo bar bar yahi boli jarehi thi......oye merye khudya....wo zar o qathar ronye lghi.....itni bari azmayesh .....😭Raat bhr wo esse barye mei sochti rahi ...pori raat wo sona saki.....pajr ki namaz ky baad wo jayenamz pr hi sogaye.......
Arsal mirpur achuka tha...ghar mei nanoo sey milnye ky baad wo haya ky kamrye mei gya....osey jayenamz pr u dekh kr wo uskey qareeb jakr beyt gya....
Haya ....wo bola
Hmm...hmmm.... haya achnk utti aur usny arasal ko apnye samnye dekha tu lujana ki baat usye yaad........
aye...."tumhary aur arsal ki mngni"......
Tum yaha....haya utt kr boli
Aur tum yaha...tbyt tu tekh hy na...arsal bola
Haa tekh ho....haya ney uttthye howey kaha .....
Mgr lg tu nahi raha....arsal bola
Tum awo na yaha beyto...haya ny bed ki tarf isharaa krtye howey kaaha ...es sey pehly ky haya bed ki tarf jati arsal ney usky qareeb hokr uskey bazoowo ko pkr kr kaha....
Tum hamrye reshye sey razi ho???
Mei?? Haya boli....
Haya dekho agr tum ye reshta nahi krna chahti tu mei tum sey kuch nahi kahonga....arsal itmenaan sey bola
Haya uski tarf dekhti rahi aur khud sey boli....kitna parq hey dono bhai yu mei...ek khud reshta tortha hey tu dosra jornye ki khosis krta hy....
Merye dil mei tum bht mutabar ho....arsal mgr mei filhaal ye reshta nahi krna chahti...haya boli
Jnta ho....arsal bola....
Mei tumhai majboor nahi krnoga haya...jab tum chahogi tb hamri mngni ho gi....mgr ek baat mei tumhai bta tha chaloo...ky mei porye dil sey tumhai chahta ho....tumhary leye mere muhbaat mei koye kami nahi aye gi...arsal ney haya ky ankoo mei ankyee dal kr kaha...
Hmmm...haya boli........ Morning .....
Wednesday ko sab yaha arahye hy....arsal bola
Q....haya ny heeran ho kr kaha
Nanoo bhi heeran howe....
Wo abu ka phone aya tha...keh rahye thy ky nanooo ki tbyt khrb hy wo Islamabad nahi askhti tu hum ahad aur mirral ki mngni ....mirpur mei kr leynegye....arsal ney juice peetye howey kaha....
Ye tu acha kiya....nanooo boli
Haya khuch na bola ....ankooo mei ansoo aye mgr brdasst kr leye......
Mei haya ko ajj shopping pr ley kr jawonga...apko kuch chahye ho tu bata dy....arsal bola .....
Nahi beyta....mujhy kuch nahi chahye tum loog jawo ....nanooo boli
Tum tyar rehna haya mei dupper ko tumhai leynye ajawonga.....arsal ny haya ki tarf dekh kr kha....
G ...haya boli.....Stay tuned for the next episode....❤
YOU ARE READING
EK TARFA.....💔
ParanormalEk tarfa....a story of love, struggle and women education....🔥