♡Bölüm-7♡

1.3K 110 15
                                    

Merhaba arkadaşlar..❤

Ailevi meseleden dolayı bölüm yazamadım.o yüzden bugün iki bölüm atıcam😊

İyi okumalar.

Okuma tarihinizi lütfen buraya bırakınız..😊😊

💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥

Sabah uyandığımda, Biraz tedirgindim. Bugün anneme ve abime herşeyi anlatıcaktım çünkü

Banyo ya girip rutin işlerimi hallettim. Sonra giysi dolabımdan siyah şort ve beyaz tişörtümü giydim. şeftalili rujumu sürüp kahvaltıya indim.
Arya:günaydın
Arda:günaydın prensesim.
Ayda hanım:günaydın annem

Kahvaltıya oturup zeytin peynir vs. Yedim. Babamın işe gitmesini bekledim. Babam işe gidince açıklayacağım. Babam gidince hemen annemle abimin yanına gittim.

Arya: anne, abi ben size birşey söylicem
Arda: ne söyliceksin ?
Ayda hanım: noldu kızım! Kötü birşeymi ?
Arya:hayır.
Terlendim resmen yaa!!
Arda:Ee hadi söyle
Arya:hani ateş varya.
Ayda hanım: evet şu tatlı arkadaşın
Arda: amann! ne tatlı
Arya: biz onunla sevgiliyiz!!

Ohh be sonun da söyledim. Valka çok rahatladım.
Arda: nesiniz nesiniz!?
arya: sevgiliyiz
abim boğa görmüş gibi bakıyor yaa😯😯
Ayda hanım: ayy kızım sevili yapmış, ne zanandır? Nasıl gidiyor? Seviyor musunuz birbirinizi? Hadi anlatsana kızım!!

Ben annem kızar diyorken, kadın göbek attı. İyi bari abimi de ikna edersem oldu bu iş.

arda: anne sen ne diyorsun!! Sevgilim var diyir kız!! Arya hemen ayrılıyorsunuz ne demek sevgili katilmi yapıcaksın sen beni bu yaşta?
Arya: allah allah sen yapınca iyi ama, banane ben ateşi seviyorum oda beni ayrılmicam
Arda: arya beni sinir etme ne demek ayrılmicam val-
Ayda hanım: arda sus valla elimde kalırsın!! Kardeşin o senin istediğini yapar karışırsan fena olur?
Arda: ama anne,
Ayda hanım: sus arda!! Ee arya kızım ateşin ailesi biliyormu?
Arya: o da bugün açıklayacak.
Ve bir senedir sevgiliyiz ama ateşin ailesiyle yurt dışına çıkması gerekti o yüzden iki gün önce geldi.
Arda:yuh bir senedir niye söylemedin!! Kızım
Arya: ne biliyim yaa korktum, ama bak korktuğum gibide tepki veriyorsun! Neyse ben okula gidicem görüşürüz..

Odama çıkıp okul çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. bugün beni şöför bırakacak.
Annemin böyle bir tepki vermesini beklemiyordum ama abim beklediğim gibi bir tepki verdi. Neyse remzi amcanın yanına gittim . Remzi amca bizim şöförümüz.
Arya: remzi amca beni okula birakabilir misin?
Remzi amca: tamam kîzın bin hadi arabaya,

Arabaya bindim ve kulaklığımı taktım, okula gelene kadar şarkı dinledim.okula gelince arabadan indim ve sınıfa çıktım.bizimkiler çoktan gelmişti. Sadece ateş yoktu. Ateş önümde gökhanın yanında oturuyor.

Arya: günaydın canlarım
Gökhan:günaydın
Selin:good morning
Emre ve barlas:günaydın
arya: ateş grlmedimi hayla
Selin: hayır kanka, ama gelir birazdan
Arya: çocuklar ben annemle abime ateşle sevgili olduğumuzu söyledim. Annem resmen göbek atıcaktı. Ama abim biraz kızdı. Ama annem de ona kızdı.😂😂
Gökhan:yürekmi yedin arya nasıl söyledin kız!!
Arya: babam gidince pat diye söyledim. Yalnız çok rahatladım. Ateşte ailesine söylicekti , aradım ama açmadı. Birşeymi oldu acaba?
Selin:yok olmamış bak geliyor.
Arya:ateş niye geciktin
Ateş: uyuyakalmışım ya kusura bakmayın. Haa bu arada annemlere söyledim zaten biliyorlarmış. Birşey demediler.
Arya: nasıl biliyorlarmı ya
Ateş:bilmem amaan neyse biz sonucuna bakalım
Emre:ateş haklı.
Arya:tamam

Hoca sınıfa gelince derse başladı bu arada dersimiz matematik. Dersi seviyorum ama bu hoca kafayı benle bozmuş sürekli soru soruyor birazdan kaldırır gene allahtan matematiğim iyi.

Hoca: arya kalk bu soruyu çöz?
Arya: iyide hocam bu üniversite sorusu nasıl çöziyim!!
Hoca: kalk çöz dedim

Tahtaya kalkarken bizimkiler gülmemek için zor tutuyorlardı kendilerini. soruyu yapabildiğim kadar çözdüm ama hocaya inat doğru yapıcam. Gıcık kapıyorum bu hocadan yaa gıcık doruyu çözüp oturdum doğru çözmüştüm.

Böyle böyle okul bitti ve evlerimize gitmek için okuldan çıktık. Ben direk yorgunluktan eve gidip yemeğimi yedim, sonrada ödevlerimi yapıp bingonun mamasını koydum ve uyudum....

💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨💫💨

Merhaba arkadaşlar akşam yb daha gelicek..

Geciktiği için özür dilerim..😊

Aryanın gerçekleri öğrenmesine az kaldı...😊

Gelelim sorulara...

Sizce aryanın par diye söylemesi doğrumuydu?

Arya ve ateşle ilgili özel bölüm isteyenler?

❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

Görüşmek üzere.sağlıcakla kalın😊😊

Ailem mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin