1 fejezet

152 9 0
                                    

Reggel korán keltem, sokkal korábban mint szerettem volna de nem keltem ki az ágyból megvártam,hogy Luna jöjjön ébreszteni. Persze hiába tettettem az alvást egyből tudta, hogy már nagyon rég ébren vagyok.

-Nagyon rég felkeltél ugye?-kérdezte nevetve a legjobb barátnőm

-Dehogyis, csak most úgy két órája de elvagyok-tettettem gondolkodást

-Ennek örülök mert Elena mindjárt itt lesz és segít elkészülni

-Ki?-kérdeztem de válasz nélkül kiment a szobámból.

Kikeltem az ágyból és bementem a fürdőszobába, mivel már várt rám a fürdővíz. Elena gondolom az új szobalányom de vajon milyen természete van? Kiszálltam a kádból majd egy szál törülközőben mentem ki a helyiségből. Alighogy kiléptem az ajtón meglepő látvány tárult a szemem elé. Elena a sötétség birodalmából származik! Na ennyi kellett ahhoz, hogy kipattanjon a szemem.

-Hölgyem-pukedlizett

Szeretem ha tisztelnek de a közeli környezetemben nem szeretem a papírformai megszólítást.

-Szólíts csak Oliviának-mondtam mosolyogva

-Rendben

-És te vagy Elena ugye?

-Igen-bólogatott
Leültem a fésülködő asztalhoz és Elena a kérésemre a hajamat kontyba kötötte. Kiválasztottam egy a hangulatomhoz illő ruhát, majd Elena kisminkelt és segített felvenni a ruhát, ami így néz ki:

 Kiválasztottam egy a hangulatomhoz illő ruhát, majd Elena kisminkelt és segített felvenni a ruhát, ami így néz ki:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ma nagyon sok a dolgom trónörökösként így el siettem reggelizni. Pechemre már a családom is reggelizett amikor megérkeztem így jöhetnek a politikai témák apával és a gyakori kérdés anyától, hogy választottam e vagy akarok e férjet? Őszintén egy NEM NEM-et felelnék de fő az udvariasság. Szerencsére hamar végeztem a reggelivel így folytatódhatott az igensűrű napom. Ez főképp az a tény miatt van, hogy holnap után meglátogat minket a sötétség birodalmából a herceg és a hercegnő majd később csatlakozik a király és a királynő. Ennek alapjába véve örülnék, csak minden papírmunka az érkezésükkel kapcsolatban és az üdvözlésük is az én feladatom mivel anyáék holnap elutaznak és csak akkor jönnek vissza amikor megérkezik a király és a királyné is. Így idéiglenesen legidősebb révén én leszek a királynő. Na és ez az a dolog aminek nagyon de nagyon örülök,mert ha csak idéiglenesen is de királynő leszek.
Már este van és végre túl vagyok a fárasztó napomon. Vagyis ezt hittem de 5 perc elteltével megváltozott a véleményem mivel Luna és Elena bejött a szobámba egy halom ruha kíséretében...

Sziasztok remélem tetszik ez a fejezet, ma még lesz egy ennél hosszabb. Ha lenne hozzáfűznivalótok írjátok meg....❤️

A fény és a sötétség birodalmaOnde histórias criam vida. Descubra agora