◄ [MP:2] - BÖLÜM 50 ►

482 73 19
                                    

(Bilgilendirme: Loading fotoğrafıdır.)

👁‍🗨: "Gidecek bir yer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Gidecek bir yer..."

[x]

Jimin odaya dalınca Rose yerinde sıçrayarak arkasını döndü. "Hey, ne yapıyorsun?"

"Çabuk hazırlan çabuk, çıkıyoruz."

"Ne?" Rose bir an utandı. "N-Ne demek çıkıyoruz?"

Jimin başını çekmeceden kaldırıp kendisine baktı. Sanırım yanlış anlamıştı. "Dışarı dışarı!"

Rose'nin jeton düşünce hemen üzerine bir sweat, pantolon ve ceket alarak dışarı çıktığı sırada Lalisa ve Jungkook da koridorda kendilerini bekliyorlardı.

"Hazır mısınız?"

Jimin de odadan çıktığında yanlarına geldi. "Evet."

"O halde hadi."

[MP2]

Yaklaşık 2.5 saatlik yolun ardından geldikleri shellde arka tarafta kendilerini bekleyen V ve Jennie'yi görmeleriyle hafif şaşkınlık yaşadılar.

"Dostum, üzgünüm." Dedi Jimin V'ye doğru adımlarken. V sıkıntı olmadığını söyledikten sonra planlama yaptı. "Arabayı değiştirdik, bizi bulamayacakları bir yere gitmemiz gerekiyor."

"Niye?" Diye sordu Jungkook.

"Bu defa hem adamlar hem de polisler peşimizde çünkü."

"Neden, n'aptınız?" Jimin'in sorusuyla V Jennie'ye bakınca Jennie bıkkınlıkla nefes verdi. "Bay Lee'yi katlettim."

Dördü de şokla kendisine baktı. "Ne?"

"Yüksek dozda fare zehri ve uyuşturucuyla öldürmüş." Diye açıkladı V. Rose dudak büzdü kaşlarını kaldırıp. "Etkilendim."

Jennie kendisine bakıp kaş çattı. "Chaeyoung değil mi bu?"

"Rose." Dedi adını söylerken. "Asıl adım Rose."

"Ben hepinizi öldürmemiş miydim?" Diye mırıldandı Jennie içinden. Neyseki duyulmamıştı. "Hala nasıl oluyor da yaşayabiliyorlar?"

V aklından geçenleri tahmin ederek Jimin'e ve Jungkook'a baktı. "Gidebileceğimiz bir yer biliyor musunuz?"

Jungkook başını iki yana sallarken Jimin düşündü. "Yani."

"Neresi?"

"Eh, bu biraz basit kaçacak ama... Buraya gelmeden önceki sefil hayatımda yaşadığım bir kasaba ve kulübe vardı."

"Bizi korur mu?"

"Bilemiyorum." Çenesine dokunarak düşündü Jimin. "Uzun zamandır gitmedim. Neredeyse... 10 senedir."

"Sıkıntı yok, gidip bakarız. Temizlenecekse de temizleriz bir şey olmaz." V arkasını dönerek arabaya binerken diğerleri de yerleştiler diğer arabaya. V camı açıp başını dışarı çıkardı. "Jimin!"

Jimin de camı açıp başını dışarı çıkarırken V'ye baktı. "N'oldu?"

"Konumu telefondan gönder!"

"Tamam!"

İçeri girip camları kapattığında Jennie'ye baktı. Genç kız öylece karşı araçtaki dörtlüye bakıyor, hiç ses çıkarmadan duruyordu.

"Anlatacağım, sabret." Dedi V, ve arabayı çalıştırarak doğruca shellden çıktılar.

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin