(Bilgilendirme: Dark Woods'dan merdiven gifidir.)
👁🗨: "Bir olay; belki bir yaralanma, belki bir vaka?"
[x]
Arabayı taşlı yolda sürmeye devam ederlerken V telefona uzanıp Jimin'i aradı. "Alo?"
"N'oldu?"
"Nerede oğlum bu kulübedir kasabadır, kaç saat oldu!"
"Geldik geldik, az kaldı."
2 dakika sessizlikten sonra Jimin konuştu. "İleriki yoldan sağa dön. Orman yoluna gidiyor zaten, 5 dakikaya kasabadayız."
V telefonu kapatıp küfür etti. "Hay sizin kasabanıza da, yolunuza da!"
Yaklaşık yarım saat sonra kasabaya geldiklerinde arabayı park edip indiler ve eve doğru ilerleyip kapının önüne geldiler.
"Hani burası mı?" Jungkook birkaç adım geriye çekilip iki katlı ahşap kulübeye baktı. "Burası çok eski herhalde, sararmış tahtalar."
"Öyle. Dedim ya," Kapıyı açtı Jimin. "10 yıldır gelmiyorum. Ama küçüklüğüm bu evde geçti."
Kapkaranlık, tozlu, ve de pis görünen eve baktılar. V içeri baktıktan sonra geri çekildi. "Ağır bir koku var. Çürümüş balık kokusuyla lağam karışmış gibi."
Birden diğerleri de kokuyu alarak burunlarını tıkadılar. Jungkook böğürdü. "ÖĞK!"
"ÖHÖ ÖHÖ!" Rose öksürürken Jennie kaş çatarak diğerlerine baktı. Ardından arkasını döndü ve öksürdü.
"Ya ananı satayım ama ya!" Jungkook öksüre öksüre hal olurken Lalisa kusacak duruma gelmişti. Jimin kokuya en maruz kalan kişi olmasına rağmen midesi zar zor kalkıyordu.
"S*kerim böyle işi, çekil şuradan!" Jungkook Jimin'i geriye itip öne geçti ve kenarda duran kovayı alıp içindeki suyu içeriye doğru fırlattı. Koku biraz daha azalmaya başlamış olsa da Jungkook içeriye baktıkça daha da burnuna dolan kokuyla birden arkasına dönüp uzaklaştı ve kustu. V sinirden gülerken Lalisa öksürmeye devam ediyordu. Jennie yüzünü buruşturdu. "Cidden, hayatımda böyle bir koku duymadım."
Rose kapıya doğru gelip Jimin'i geri çekti. "Birazdan gireriz, kapı açık dursun, koku bir çıksın."
Jimin başıyla onaylayıp kenara çekildi ve V'ye baktı. "Birazdan girelim."
"Dayanabilirsek neden olmasın?" V burnunu tıkamaya devam etti.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
"Kulübe temiz, yani lanetli değil.
Zaten Jimin'in çocukluğunu geçirdiği kulübe."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Hành động"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...