◄ [MP:2] - BÖLÜM 52 ►

500 78 32
                                    

(Bilgilendirme: Ağlayan kız gifidir.)

(Bilgilendirme: Kitabın bitmesine son 5 bölüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bilgilendirme: Kitabın bitmesine son 5 bölüm.)

👁‍🗨: "Bazen bir gerçek, sizin bir yaranız olabilir. Kendi yaptığınız hata gün gelir karşınıza iyilik olarak çıkar ve siz o iyiliği her gördüğünüzde hata yaptığınızdan pişmanlık duyarsınız. Ağır bir pişmanlık."

[x]

Koku azaldığında içeri girmek için yeltendiler. V önden girerek sağ tarafta kalan ahşap merdivenlere yöneldi ve önden yavaş adımlarla karanlığın içinde süzülerek yukarı çıktı. "Arkamda mısınız?"

"Evet, ilerle sen." Jimin hemen arkasındaydı. Onun arkasında Rose, Lalisa, Jungkook ve en sonda Jennie olmak üzere topluca yukarı kata çıkıyorlardı.

"Üst kata çıkmak mantıksız, önce ışıkları açmalıydık."

"Jungkook, zaten şarteller üst katta."

"Evi kim dekore ettiyse anasını s*keyim."

V üst kata çıktığında duvarları yoklayarak şartel kutusunu buldu ve ışıkları açtı. Hepsi aydınlanan salon ve üst kata baktılar.

Karşılarında 3'lü bir koltuk, yanında küçük bir televizyon, televizyonun karşısında V ve şartel kutusu, V'nin sağ çaprazında kalan diğerlerine göre solda olan banyo, ve alt katta ise bir mutfak, merdivenin altında küçük bir depo, girişin hemen karşısında olan bir tuvalet, sol tarafa doğru genişleyen salon ve kapının hemen solunda mutfak, mutfağın karşısında da yatak odalarının kapıları vardı. (Betimlemem tuhaf olmuş biraz.)

Hepsi aşağı kata inerken V de peşlerinden indi ve yanlarına gelip evi inceledi.

"Etraf tozdan geçilmiyor, temizlik yapılması şart." Dedi Lalisa. Çok haklıydı, Rose parmağını mutfak tezgahının üzerine dokundurup çektiğinde kir bulaşmıştı. "İğrenç."

"Temizlersek harika olacaktır. Pekala, üstümüzü değiştirelim önce, ya da hemen başlayalım mı?" Diye sordu Jimin. V kaşlarını kaldırıp reddetti. "Şimdi olmaz, gidip güzelce dinlenir öyle hallederiz. Acelesi yok, bir süre buradayız nasılsa."

Evet.

Bir süreliğine burada olacaklardı. :)

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"Aksiyona hazırlanın."

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin