Selam. Ben rosè, bir sokak kedisiyim. Beni her gün besleyen teyze neden adımı rosè koydu inanın ben de bilmiyorum çünkü simsiyah bir kediyim. Hatta bazen görenler uğursuzluk getireceğimi düşünüp bana vuruyorlar. Neden böyle bir şey yapacağımı sanıyorlar ki? Benim tek derdim yaşamıma devam edebilmek. Tamam, aslında o kadar da sorun değil. Sadece bir keresinde bir araba bana çarpıp arkasına bakmadan kaçmıştı. Hiç bir ceza almadı. Her neyse iç kanama geçirdim ama neyse ki bir veteriner beni bulup iyileştirdi. Oh, ama tedavim sırasında sanırım fazla masraf yaptım. Ve bilirsiniz ki benim hiç param yok. Henüz çok yavruydum o sıralar, sokak kedisi olduğum belli olmuyordu. o yüzden beni bir insana cins olduğuma inandırıp sattı. Tabi tekir olduğum ortaya çıkınca ev ortamından sokağa atıldım. Alışmam biraz uzun sürdü tahmin edersiniz ki. İnsanların dış görünüşe göre can satın aldıklarına inanamıyorum. Veya dış görünüşe göre sevip dövdüklerine. Bu benim seçeceğim bir şey değildi ki. Neyse ki o yaşlı teyze bana sürekli mama bırakıyor. Hatta yatacak bir karton kutum bile var. Bazen evlerinden sesler duyuyorum. Kocasıyla kavga ediyor. O adamı sevmiyorum. Ne zaman beni mama yerken görse mamamı önümden alıp götürüyor. Neyse, sorun değil. Sonuçta yaşıyorum değil mi? Sürekli sokakta ölmüş kediler gördüğümü varsayarsak, bu benim gibi çirkin bir kedi için büyük lutuf.