Merhaba canlarım..
Umarım bölümlerimi beğeniyorsunuzdur?😊😊Okuma tarihinizi buraya birakırsanız sevinirim...
İyi okumalar..
👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾👣🐾
Aras aksoy anlatımıyla:
İnsanlar ikiye ayrılır; duygularını belli eden , ve asla katiyen belli etmiyen. Duygularını belli eden insan etrafındakiler sayesinde düzelir ama duygusunu belli etmeyen insan ya kendi çabasıyla düzelir yada bir ömür boyu acı çeker..
Ben ikinci gruptayım kardeşimi adeli kaçırdıkların da içime kapanmıştım. Annemle babam beni bir çok pisikoloğa götürmüşlerdi. Ama işe yaramadı zamanla duygulerımı saklayabilen biri oldum. Kendi çabalarımla iç savaş yapıyordum.
Ta ki adel'in yaşadığını öğrenene kadar bütün ailemiz mutlu oldu aslında dedem de mutluydu ama o farkettirmez asla. Ben DNA sonuçlarını öğrenene kadar umutlanmak istemedim. Babam hepsini okuyup negatif olduğunu söylediğin de sinirlenmiştim. Lakin bir DNA testi daha gelene kadar işte onun cevabını babam söylediğin de dünyalar benim olmuştu. Meleğime kavuşacaktım.
Geceleri fotoğraftaki meleğe bakarak uyudum zaman la gerçek olmasını istedim. Bir sonra ki gün arel' in arkadaşı gelicekti. Hepimizi şaşırtansa arkadaşının kardeşi kayıp kardeşimiz çıkması hepimiz o kadar şaşırmıştık ki annem adele yani aryaya sorular sorarken o da tüm masumluğuyla cevapladı. Sonra ilk defa onunla oyun oynayışımız ve o güzel gülüşü beno benden almıştı. Onlar gidince babamla konuştuk eğer o adamın mektup da dediği gibi babası olucak şahsiyet planlar yapıyorsa hemen anlatmalıydık herşeyi. Pisikologla danışıp herşeyi açıklayacaktık. annemin bir arkadaş pisikoloktu onu çağırdık herşeyi en ince ayrıntısına kadar açıkladık. Ve bize yavaş yavaş , sakin kalarak söylememizi istedi. Herşeyi açıkladıktan sonra arya yı pisikoloğa götüreceğiz yinede.
Bugün evde hazırlık var çünkü babamın ve annemin arkadaşları geliyor hep onlarla büyüdük akraba gibiyiz. Bu sene yurtdışına gitmeleri gerekmişti ama iki gün önce geldiler bizde yemeğe davet ettik birazdan gelirler.
Aras:anne ne zaman gelirler
Aden hanım: birazdan gelirler bir tanem
Arel: acıktım yaa
Mert: dahs yeni yedin arel ne acıktın allahaşkına
Arel: sanane yaKapı zili çalınca açtık ve karşıladık.
Aras: hoşgeldiniz
Osman abi , gül abla annemle ve babamla liseden arkadaşlarmış. aryanın Oğulları ateş ve benim yaşımdaki kızları sıla gelmişti.Karşıladık hasret giderdik ve yemeğe oturduk. Yemeklerimizi sohbet ede ede yedik ve kalkıp salona geçtik.
Osman: Ee meriç duyduklarımız doğrumu? Kızın yaşıyormüymuş.
Meriç: evet kardeşim işte yarın karşısına çıkıcaz.
Osman: çok sevindim. Küçükken çok sevimliydi. Acaba şimdi nasıl olmuştur.
Aden: dur fotoğrafı var dur buğra getirsin. öyle güzelki aynı ben ama gö rengi babama çekmiş
Gül:halil baba muradına erdi sonun da desene. Onlar nerde bu arada
Burak: anaannem memlekette birşeymi unutmuş ne onu almaya gittiler.
Buğra: fotoğraf bu
Gül: ayy ne güzelmiş osman dimi
Osman : evet maşallah
Ateş: bende bir bakabilir miyim.
adel: al bakalım oğlum..Ateş bakmak isteyince nedense beni bir kıskanma sardı. İstemiyordum benden başka erkeğin bakmasına ( aras aryayla ateşin bir de sevgili olduklarını duysun varya olay çıkar) neyse annem ateşe verir vermez ateş o ara içtiği suyu püskürtüp öksürmeye başladı.
Arel:al olum al su iç boğuldun noldu lan!!
Ateş bmbiraz düzelince bize korkarak baktı. Sonra dediği şeyle beynimden vurulmuşa döndüm.
ateş: aryayla biz üç yıldır tanışıyoruz. Ve bir yıldırda sevgiliyiz..
✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗✴🔗
Merhabalar..😊😊 yb hemen geldi
Gelelim sorularımıza..😆😆
Ateşin aksoyların en yakınları çıkmasını bekleyenler?
Gelelim arasıma onu geçmişi bu kadarlı değil!! Başından geçmiş Daha kötü olaylar var...
Peki aras sizce ateşe ne yapar?😏😏
İyi akşamlar..
Görüşürüz .....🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤
Lütfen oy ve yorum yapınız..
👐👐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem mi?
Teen FictionArya Gürsoy , Gerçek sandığı ailesinin aslında üvey ailesi olduğunu koskoca 17 yılının yalan olduğunu öğrenir... Arya ne yapacağını bilemez bir halde arafta kalır, gerçek ailesini kabul edicek mi? ya gerçek ailesi arya'yı kabullenecekler mi? yoks...