41.Bölüm

445 21 2
                                    

Mediada Rüya var.
Rüya'nın ağzından
Ediz'in üzerinde tepinmeye baslayınca ediz dudaklarını cekip konusmaya basladı.

"Biraz da benle kalsan olmaz mı hep ilayda hep!" 

-Ediz olmaz.

"Ohooo bi sevgilimizle gün yasayamicaz. Seni bu gidisle kaçırmam gerekiyor. "

- Ediz ne yapacaksın beni kaçırıp?

" Ne yapacağımı bilmiyo musun? "

- Ah hayır Ediz. Evlenmeden olmaz!

" Evlenmeden olmaz mı cüsss"

-Evet ediz olmaz olmaz cıs el yakar hayır no no no bana kafayı sıyırttırtma Ediz ben iloş'un yanına gidicem. Geliyosan gel. Senin o gavur kuzenin ilosu rahat bırakmaz.

" Ya bırak sana senin yüzünden iliskilerini yasayamıyorlar. Biraz anlayıs göster. "

- Hah. Hicte değil yani ilos onu sevebilir ama rüzgar ona bakmaktn yana değil

"Emin misin? RÜZGAR Onu cok fena kıskanıyo gitsin bi adamla öpüssün bakim. Rüzgar o adamı neye çeviriyor? Senin icinde aynı sey gecerli"

Deyip bana dogru geldi. Sonrada eğilip kulagıma

-Cünkü su hayatta en cok değer verdiğim kişi sensin! Hele ki gidip başka biri ile öpüsürsen hayatı sana zindan ederim. Bunu bil. Sana asla dokunmalarına izin verme!

Deyip geri cekildi bende hemen dısarı cıkarak ilos'u aramaya basladım gozlerimle. Ama hic bir yerde yoktu. Hemen telefonumu cıkarıp ilosun numarasını yazdim. Sonra da aramaya bastım. VE O igrenc ses telefon kapalıymis. Allah allah acaba niye?

Hemen rüzgar'ın numarasını tuslayip kulagıma götürdüm. 3 çalıştan sonra açtı..

" alo Rüzgar

Efendim

Ilayda nerde?

Ah ben ne biliyim onu kandirdıgımı söyleyince gazı aldı ve gitti?

Ne neyaptı nereye gitti nerden sonra gitti?

Gitti iste. Eminönü sokaklarında gitti. Biryerleree

Ah seno asagılık herif o buraları bilmiyor(o sırada yağmurun yagmaya baslamıstı.) Allah kahretsin geliyorum. Oraya

Tamam"

Deyip yüzüme kapattı. Allahım Ilayda nerdesin? O sırada ediz gelip belimden beni tutarak kendikendine cekti.

"Ediz hemen eminönündeki su rüzgar'ın evinin oraya gidelim hemen!"

-Ilyada mı?

"Evet o buraları bilmiyordur herhalde. Hadi! "

Tamam dwyip araca bindiginde bende bindim. Yagmurdan dolayı üzerim sırılsıklam olmustu. Hemen elbiserlerimi iyice duzeltip arkaya doğru yaslandim. Sonrada Ediz'e bir süre bakıp kafamı yana doğru cevirdim. Dışarıyı izlemeye başladığım sıra denizin kenarında bir sedye vardı. Herkes başındaydım birden siyah saçları görünce hemen yerimde zıpladım.

"Ediz durrrrrr!"

-ne oldu?

"Dur dedim sana!"

Deyince hemen fran yaptı. Bende direkt yağmura aldırmadan o tarafa doğru kosmaya basladim. Ilos'un sedyede oldugunu farkedince bütün dünyam basima yıkıldı. Bütün sesler kesildi. Sadece benim sesim duyulordu.

"Ilaydaaaaaaaaaa"yanına kosup buz gibi olan ellerini tutup ağlamaya başlamistim. Bi yandan bağırıyor bi yandanda ağlıyordum. Arkamdan birileri beni cekmeye basladınginda ilaydanın ellerine daha sıkı yapıştım.

"I-ilayda beni bırakma nolur?  Ellrin soğuk ilayda senin ellerin soğuk olmaz asla ilayda kendine gel! Kendine gellll"

Hıckırıklarim birbirine gomulurken aklıla gelen ilk lanet olası herifi bulmak icin ayagı kalktım rüzgar onu geberticem. Beni tutan herkimse kolumu ondan cekip yürümeye başladım. Ilerden gelen Rüzgar'ı görünce direkt hızlanıp yanına gelincw onu var gücümle itip

-Sen kendini ne zannediyorsun ha kralın oglumh sen kimsin senin yüzünden arkadasım ölecek ilos ölecek. Ellerine dokundugumda buz gibiydi biliyor musun? Butun vücudu buz gibiydi. Yüzü bembeyaz olmustu. (Daha fazla hiddetlenip ellerimi yumruk yapıp Rüzgar'a gecirmeye başladım.) Srnin ne haddine kandirip gitmek ha? Ne haddine sen kimsin lanet olasi sen kimsin? Sen nesin biliyo musun? Bi kizı kendine asik ettirdi doye ölüme sürükleyen tek kişisin!

Deyince arkamda bi kolların beni tuttugunu farkettim. Bu Ediz'di. Edize sarılıp sinirimi atmam lazimdi. Ama suan tek önemli isim ilosu hastaneye yetistirmekti. Hemen onun kollarından kurtulup gelen ambulansın yanına gidip

"Ben onun en yakın arkadasıyım benim gelmem lazim"

Deyip kendimi iceri attım. Sonrada tekrardan ilosun buz gibi ellerine tutup

"Biseyi yok dimi?"

- Suan bizim bi bilgimiz yok doktor bey söylicek. .

Ilosun buz gibi olan vucuduna kafamı koyup onun elini daha sıkı sardim.

"Ilayda beni bırakma olur mu? Hic bırakma ben sensiz yapamam. O Rüzgar dangalagini da bi daha hic görmiceksin! ........... "

Ambulans durdugunda hemen kafamı kaldırıp ilosun goturulmedi icin tardım etmeye başladım. Hastaneye girdigimizde daha fazla gelmemem gerektiğini bana bildirdikten sonra orda kalıp bi sandalyeye oturdum. Sonra da tamamen ellerimi yuzume kapatıp aglamaya basladım.
30 dakka sonra

Ruzgar ve Ediz gelmisti. Ediz benim yanımdaydi fakat Rüzgar orda tek başına duruyordu. Doktor çıktığında hemen yanına doğru ilerleyip doktorun bisey demesini bekledim.

Doktor:

Bölüm sonu xjdkjdjdjjd

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin