• 18 •

1.3K 135 25
                                    

S E R K A N

Eda ve Mustafa bey gittikten sonra bende arabama gittim ve evime sürdüm.
Zor bir gece olmuştu herkes için.

Eda'ya bir şey olabilirdi. Bu yangın nasıl çıktı ki? Durup dururken nasıl çıkabildi yangın? Gerçekten aklım almıyor ama iyi ki ordaydım.

Arabayı park ettim ve binaya doğru gittim. Of bir duş almam lazım, duman kokuyorum. Bir duş alıp sonra yatıp uyuyacağım.

Evime çıktım ve direk banyoya gittim. Duşu aldıktan sonra da hemen kendimi yatağa attım. Uyumak istiyordum. Ama uyuyamıyordum.

Aklımda sürekli o an vardı. Eda'nın beni öptüğü an. Aklımdan çıkmıyordu. Kendi kendimle gülümsüyordum.

Eda.. Eda Yıldız, sen ne yapıyorsun bana?

E D A

Eve geldiğimizde, Efsun abla ve Selin bizi bekliyorlardı. Tabi, babam niye hemen bir hışımla evden çıktı merak ediyorlar.

Ef: Mustafa, ne oluyor??

Dedi Efsun abla babamın yanına giderek.

Ef: bir hışımla çıktın evden bir şey anlamadık. Çok merak ettik seni.

Must: iyiyim, Efsun. Şirkette yangın çıkmıştı.

Sonra Efsun abla bana baktı.

Ef: Eda, sen şirkette değil mıydın??

Sonra sarmış olan kolumu fark etti.

Ef: koluna ne oldu??

E: önemli bir şey değil. Teyzem hastanede ama.

Sel: Ayfer ablaya ne oldu?

E: bayıldı dumandan dolayı. Serkan sağolsun, kurtardı onu. O olmasaydı ne yapardık bilmiyorum.

Sel: Serkan mı? Serkan da şirkette mıydı seninle?

Sordu Selin ımalı ve sinirli bir şekilde.

Must: Serkan beni aradı. Şirkete laptopunu unutmuştu, almaya gitmişti. Ama iyi ki gitmiş.

Dedi babam ve koluyla beni kendine çekip sardı.

Sel: Serkan iyi mı? Ona bir şey olmadı değil mı?

E: iyi. Çok şükür iyi. Eve gitti şimdi.

Selin derin bir oh çekti.

E: ben gidip bir duş alayım. Yarama kremi de sürmem lazım. Sabah erken kalkacağım teyzemi görmeye gitmek için. İyi geceler herkese.

Must: iyi geceler kuzum.

———————

Duşumu aldıktan sonra yatağa atım kendimi. Tavana bakıp gülümsüyordum kendi kendimle.

Aklımdan çıkmıyordu o an. Ben Serkanı öptüm. Yanaktan evet, ama öptüm. Ben nasıl böyle bir şey yaptım?

Ve ben niye hala kendi kendimle gülüyordum?

S E R K A N

Hala uyuyamadım. Taraftan tarafa dönüyordum ama gözüme uyku girmiyordu.
Aklımda Eda vardı. Allah kahretsin ki aklımdan çıkmıyordu.

Telefonumu elime aldım ve rehberimde Eda'yı aradım. Bulduğumda öyle baktım.

Arasam mı? Hem ne diyeceğım ki?
Daha bir saat olmadı onu görmeyeli. Ooof.

Sonra kapı çaldı. Bir hışımla kalktım yataktan. Eda?
O da beni düşünüyor olabilir mı?

O gelmiş olabilir mı? Hem başka kim olabilirdi ki? Evimi başka bilen de yok.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin