part 37

205 31 0
                                    

Irene's  POV:

"Αντιο, αγαπη  μου!"  ειπα  στο  αγορι  μου,  αφου  φτασαμε  μπροστα  απο  το  σπιτι  μου  και  του  εδωσα  ενα  πεταχτο  φιλι  στο  στομα.  Αυτος  χαμογελασε  και  ανταπεδωσε  το  φιλι  πιανοντας  τα  μαγουλα  μου.

"Καληνυχτα!" απαντησε  με  τη  βραχνη  φωνη  του  και  εγω  πηγα  εως  τη  πορτα  του  σπιτιου  χαμογελωντας  του. Εβγαλα  του  κλειδι  απο  την τσεπη  της  ζακετας  μου  και  αφου  το  στριφογυρισα  δυο  φορες  στην  κλειδαροτρυπα,  η  πορτα  ανοιξε  και  εγω  μπηκα  μεσα  στο  σπιτι  μου,  ενω  ο  Harry ακομα  με  κοιτουσε. Ακουμπησα  τα  δαχτυλα  μου  στα  χειλη  μου  και  του  "εστειλα"  ενα  φιλι,  το  ιδιο  εκανε  και  αυτος.  Εκλεισα  την  πορτα  και  παρατηρησα  οτι οι  γονεις  μου  με  κοιτουσαν  χαμεγελωντας  αλλα  και  με  ενα  περιεργο  βλεμμα  ταυτοχρονα.

"Καλως  την!"  ειπε  ο  μπαμπας  μου,  με  πλησιασε  και  με  αγκαλιασε.  Ανταπεδωσα  την  αγκαλια  και του  χαμογελασα. Παντα  ενιωθα  ασφαλεια  στην  αγκαλια  του  και  οταν  τα  χερια  του  τυλιγοταν  γυρω  απο  τη  μεση  μου,  παρακαλουσα  να  με  κραταει  για  παντα  ετσι. Ο  τροπος  με  τον  οποιο  με  αγκαλιαζε,  με  εκανε  νε  ξεχναω  ολα  μου  τα  προβληματα,  να  χαμογελαω  ενω  ειμαι  στενιχωρημενη  και  να  με  παρηγορει  χωρις  να  μου  πει  τιποτα.Παντα  οταν  με  απασχολουσε  κατι,  εβρισκα  καταφυγιο  στην  αγκαλια  του. 

"Γεια  σας!"  απαντησα  κοιτωντας  και  τους  δυο  γονεις  μου  χαμογελωντας. 

"Λοιπον,  πως  τα  περασες με  τον  Harry?" με  ρωτησε  η  μητερα  μου.

"Καλα!" ειπα  και  εγειρα  το  κεφαλι  μου  στον  ωμο  μου.  Πραγματικα,  περασα  πολυ  ωραια  μαζι  του  σημερα. Παντα  περναω  ωραια  μαζι  του,  αρκει  να  μην  τσακωνομαστε.

"Θελεις  να  φας?"  με  ξαναρωτησε  και  εγω  κουνησα  το  κεφαλι  μου  αρνητικα. 

"Θα  ειμαι  στο  δωματιο  μου"  τους  ειδοποιησα  και,  αφου  εγνεψαν  και  οι  δυο,  ανεβηκα  τη  σκαλα  του  σπιτιου  μου  και  βρεθηκα  εξω  απο  την  πορτα  του  δωματιου  μου. Την  ανοιξα,  μπηκα  μεσα  και  ξαπλωσα  στο  κρεβατι  μου  χαμογελωντας  και  σκεφτοντας  τη  σημερινη  βολτα με  το  αγορι  μου. 

Ο  Harry  δεν  ειναι  σαν  τον  David. Με  αγαπαει  πραγματικα  και  μου  το  δειχνει,  οποτε  βρισκει  την  ευκαιρια  και  με  τον  καλυτερο  τροπο.  Ισως  ειχε  κανει  αρκετες  σχεσεις  στο  παρελθον,  τις  οποιες  ποτε  δεν  αγαπησε  πραγματικα,  αλλα  αυτες  του  μαθανε  πως  πρεπει  να  συμπεριφερεται  σε  μια  σχεση. Απο  την  αλλη  μερια,  ο David  αγαπησε  μια  κοπελα,  ενω  ειχε  σχεση  μαζι  μου  και,  το  χειροτερο  ειναι  πως  δεν  μου  ειπε  τιποτα. Απλα  προσποιουνταν  πως  ειναι  τρελα  ερωτευμενος  μαζι  μου  και  αυτο  ηταν  που  με  πληγωσε  περισσοτερο  οταν  χωρισαμε. Η  υποκρισια  του.   Ισως  αν  μου  το  ειχε  πει  απο  την  αρχη,  να  τον  συγχωρουσα  και  ισως  τωρα  ημασταν  φιλοι,  αλλα  προτιμησε  να  παιξει  μαζι  μου.  Διωχνω  τoν  David απο  το  μυαλο  μου  και  σηκωνομαι  απο  το  κρεβατι  μου,  για  να  φορεσω  τις  πιτζαμες  μου. Ολο  μου  το  απογευμα  περασε  διαβαζοντας  τα  μαθηματα  μου  για  το  σχολειο  και  ακουγοντας  μουσικη  στον  υπολογιστη  μου. Το  βραδυ ειδα  τηλεοραση  με  τους  γονεις  μου  και  κοιμηθηκα.

....................................................

Ο  ηχος  μηνυματος  του  κινητου  μου  με  εκανε  να  ανοιξω  τα  ματια  μου  διαπλατα  και  να  αναπηδησω  απο  το  κρεβατι  μου. Το  πηρα  γρηγορα  στα  χερια  μου  και  ετριψα  τα  ματια  μου. Το  ονομα  του  παραληπτη  με  εκανε  να  χαμογελασω. 

"Καλημερα,  ομορφη"  εγραφε  το  μηνυμα  και  εγω  βιαστηκα  να  του  απαντησω.

"Καλημερα!"  πατησα  αποστολη  και  περιμενα  υπομονετικα  για  νεο  μηνυμα  του Harry. Οταν  ξανακουστηκε  ο  ηχος  ειδοποιησης το  ανοιξα  γρηγορα,  για  να  δω  τι  εγραφε.

"Πως  κοιμηθηκες?"  ρωτησε  και  εγω  ξαναχαμογελασα.

 "Kαλα...εσυ?"  του  εγραψα.

"Καλα! Αν  και  θα  μπορουσα  να  ειχα  κοιμηθει  καλυτερα  αν  ησουν  και  εσυ  εδω! ;)"   η  φατσουλα  στο  τελος  σχηματισε  ενα  ακομη  χαμογελο  στα  χειλη  μου  και  "επιασα"  τον  εαυτο  μου  να  ευχεται  νε  ειχα  κοιμηθει  μαζι  του  χθες  το  βραδυ. 

"Ισως  μια  αλλη  φορα! :)"  του  απαντησα 

"Ok! Τι  λες  να  βγουμε  εξω?'  μου  απαντησε. 

"Ποτε? Τωρα?" τον  ρωτησα.

"Σε  λιγο"  εγραφε  το  μηνυμα  και  εγω  σηκωθηκα  βιαστικα  απο  το  κρεβατι  για  να  ετοιμαστω. 

"Ενταξει....θα  συναντηθουμε  σε  μια  ωρα  στα  Mcdonalds?"  προτεινα.

"Ok! Θα  σε  περιμενω  εκει!"  μου  απαντησε.  Μετα  απο  αρκετη  ωρα,  αποφασισα  να  φορεσω  ενα  καφε  μπλουζοφορεμα,  με  ενα  φιογκο  λιγο  πιο  κατω  απο  την  κλειδα  μου,  ενα  μαυρο  μπλουζακι  και  μαυρο  κολαν. Ισιωσα  τα  μαλλια  μου,  με  αποτελεσμα  να  φαινεται  το  κανονικο  τους  μακρος  και  αφου  εβαλα  λιγο  μαυρο  eyeliner, μασκαρα  και  ροζ  λιπ  γκλος,  κατεβηκα  στο  σαλονι.

"Καλημερα!"  ειπα  οταν  ειδα  τη  μαμα  μου  να  με  περιμενει  χαμογελωντας.

"Καλημερα,  γλυκια  μου!"  φιλησε  το  μαγουλο  μου  και  εγω  ορεσα  το  μπυφαν  μου.

"Θα βγεις?" με  ρωτησε  και  εγω  της  εγνεψα  ακομα  χαμογελωντας. 

"Με  τον Harry?" ειπε  σηκωνοντας  το  ενα  της  φρυδι.

"Ναι"  απαντησα  και  αφου  της  εδωσα  μια  σφικτη  αγκαλια,  βγηκα  απο  το  σπιτι  και  αρχισα  να  κατευθυνομαι  προς  τα  Mcdonalds.

Hi! Τι  κανετε? λοιπον,  σας  ευχαριστω  πολυ  και  τα  2Κ+   views,  που  ψηφιζετε  και  που  σχολιαζετε! I  love  you!!!!!!!!!! 

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon