12. Výlet

8.9K 142 5
                                    

James mi vybral oblečení celé černé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


James mi vybral oblečení celé černé. K tomu černá ouška a řetázkové vodítko. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a nanesla trochu pudru, řasenky a lesk na rty.

Když zabočí pár metrů od města na úplně novou cestu už to nevydržím a zeptám se. „Daddy Kam jedeme? " dál se rozhlížím po lese který nás úplně pohltil. „To je překvapení" lehce si poklepáva prsty o volat do rytmu tiché písničky která hraje z rádia. Prsteny které si dneska vzal byli velké, rozhodně bych teď od něj nechtěla dostat facku natož pěstí. Očkem ho začnu pozorovat, to jak s lehkostí otáčí volantem, to jak ležérně sedí, občas přeřadí či přešlapné na jiný pedál. Vlasy má nagelované do zadu, jde z něj větší respekt. Krásný rys tváře mu dodává na dominantnosti. Když připočítám jeho agresivní povahu tak mě děsí. Na sobě má oblek, černý.
Z tohoto přemýšlení mě vyruší jeho ruka na mém stehně, malíčkem zajede pod sukni a já zalapám po dechu. Zakňučím když zajede ještě blíž k lemu kalhotek. „Copak maličká, snad Daddy nedělá něco co se jí nelíbí? " řekne škádlivě a přes kalhotky mi přejede přes mou malou. Projdeme mou vlna vzrušení. Trhavě dýchám.
„Daddy..." vzdychnu, prsty zaryju do sedačky když pohyb opakuje, lehce se chvěji. „Kurva... " uleví si a pak si něco zašeptá pod nos tak že to neslyším..
Najednou stáhne ruku k sobě a pak vytáhne kartu ze zapalování. Ani jsem si neuvědomila že jsme na místě.
Spíš nevšimla.

„Líbí se ti?" zeptá se když vystoupím za jeho pomoci z auta. „Páni
, je nádherný komu patří?" při mé otázce se mu rozlije ten rostomilý a zároveň sexy úsměv na obličeji. „To je moje Prcku, zevnitř a na zahradě se to ještě dodělává, tam se půjdeme kouknout jindy " řekne pyšně a přitáhne si mě k sobě. To je jeho? Jakože vím že je bohatej ale až tak že si může dovolit takovej dům. „To je tvůj...."
„dům? Jo je " odpoví za mě a políbí mě. „Příští týden to bude hotové, takže se budeme stěhovat maličká" oznámí mi jakoby nic. Cože? To už nebudeme bydlet tak blízko brášky. Nebudu muset jezdit výtahem?
„Jo a vidíš támhle ten dům?" ukáže kam si za velký plot, z té strany jsme přijeli. Vidím jen kousky které prosvítají mezi stromy. Musí být tak  padesát, šedesát metrů od tohohle.
„Ten patří Samovi" řekne. Ne e oni fakt jsou furt spolu. „Jelikož dlouho bydlíme v tom hotelu tak lidi přišli na to že tam býváme občas to je hrůza. Navíc ve městě je furt hluk tady je krásně ticho, plus město dovolilo jen tyhle dva domy tu postavit takže tu budeme sami "vydechne šťastně, má pravdu neslyším žádný ruch města.
„Je tu pěkně" řeknu a zamuchlám se do jeho hrudi, jelikož fouká vítr a mě je chladno, i když je květen bývá často zima. A typuji že v červnu umřem vedrem. Pořádně nasaju jeho vůni. „Copak maličká? " vypouhne si mě nahoru. Nohy mu obtočím kolem boků ale ne na dlouho. Jelikož foukne vítr a já mám volnou sukni, tak mě vítr zastudí tak kde nechci. A proto i když nerada seskočím dolů, Jamesovi se to nelíbí. „Promiň Daddy ale ten vítr je studený a já mám sukínku" snažím se říct co nejvíce dětsky s omlouvou v očích. „Tentokrát ti to prominu, kvůli tomu větru ale příště se zeptáš jasný? " podívá se na mě přísným pohledem. Chytím si sukínku když foukne silněji. „Ano daddy" řeknu. „Honem do auta ať se mi nenachladíš nebo hůř nechytneš zánět " drkne do mě abych si pohla.
Poslušně si sednu a nechám se připoutat, on něco bere z kufru a konečně nasedá. V rukách drží deku, kterou mi přehazuje přes klín. „Děkuju Daddy" dám mu malou pusinku na nos. „Pro tebe všechno maličká " pohladí mě po vlasech a nastartuje auto. A rozjede se zase zpět k městu, cestou tam jsem si toho domu popravdě nevšimla. Oba domi byli stejně sladění akorát mi připadal Samův trochu větší.
„Takže teď si vyjasníme pár věcí" řekne vážně James a odpočí na normální silnici. „Jedeme na takovou schůzi, bude tam i Sam s Nat. Budeš se hovat slušně jasný, zbytek si řekneme až tam" přeřadí aby mohl ještě zrychlit. Tachometr ukazuje skoro 140. „Dobře daddy " řeknu a otočím pohled ven z okénka.

Auto zastaví u velkého šedého domu, všude stojí podobná auta, buď mercedes nebo range rover. Všimnu si Sama s Nat a Willa s Thomasem. James zaparkuje hned vedle nich, čekám až mi otevře dveře. Poslušně vystoupím a nechám si nasadit vodítko, které má i Nat. „Ahoj Bráško " obejmu ho. „Nazdar Prcku" silně mě sevře v objetí. Když mě pustí obejmu se s Nat. Sám dá klíče od auta Thomasovi a James Willovi. Ti nastoupí a někam odjedou, asi jsou tak domluvení. „Teď si řekneme pár pravidel vy dvě " řekne káravě Bráška. „Žádný alkohol, žádné mluvení s nikým ani s jinou subinkou. Pokud nedovolíme!" koukne na Jamese a ten pokračuje, jsou tak sehrání. „Budete nás poslouchat na slovo, žádné odmlouvání, mřučení či kňouraní. Všude půjdete spolu pokud nepůjdete s námi. Ano? " zvedne jedno obočí. „Ano! " řekneme zároveň s Nat. Myslím že tohle bude ještě zajímavé.
Lehce zatáhne za vodítko čímž dá pokyn abych šla, poslušně za ním. U dveří stojí dvě gorily (bodyguard), které otevírají dveře a vítají lidi. „Dobrý podvečer pane Kingu, vám také pane White. Slečny " pustí nás dovnitř. Cítím se trochu trapně s tím vodítkem ale budu to muset přežít.
Porozhlédnu se a vidím převážně muže i pár dívek a ty jsou jako já a Nat. Na vodítku a u svého pána, všechny mají buď růžové nebo bílé oblečení i Nat není výjimkou má totiž růžovo-bílé, zatím jsem neviděla nějakou v černé jako mám já nebo jiné. Když prochází mezi lidmi nepouští nás z očí, Sam s Jamesem občas někoho pozdraví. „King a White! " objeví se u nás, muž? Určitě je starší než James s Bráškou. Trochu nižší než bráška, hnědé vlasy gelem upravené do zadu, oříškové oči, hnědé delší vousy mu určitě přidávají na věku. Tetování na jeho silných rukách. Vidím lehkou podobu s Nat. „Jsem rád že vás zase vidím a ještě raději, že jste si přivedli společnost " nakloní hlavu na bok aby viděl na mě a na Nat. „Nat tebe jsem dlouho neviděl, sestřenko moje" přejde k ní a obejme. Ahaa ona je jeho sestřenice?
„Ahoj Richie " obejmutí mu vrátí. „Takhle kráska má jaké jméno?" Jeho pohled padne na mě, pohledem najdu Jamese který na mě s úsměvem kývne.
„Lilith" řeknu slušně. Vezme moji ruku a políbí mě na hřeb. „Překrásné, jako ty, tak krásnou navíc černou Kitten jsem neviděl" vydechne s obdivem. Pohledné ne Jamese, který se pyšně usmívá. Chvilku se zahlédlí na Sama a pak na mě. Nejsme si moc podobní. Vlastně teď už máme jen stejné oči. „Lilian je Samova sestra " uchechtne se James. Richard nevěřícně stojí a snaží se pobrat co právě řekl James. „Jakože. Tam je podoba, ale jaktože jsem zase poslední co o tom ví?!" odfrkne si. „No jo máš jsem jezdit častěji  " zasměje se Bráška a přítulí se k Nat. „Pojďte ke mě tady je moc lidí......

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat