(Bilgilendirme: Crystal Reed'in silah doğrulttuğu gifidir.)
👁🗨: "Zaman hızla tükeniyor. Saniyeler geçiyor, tik, tak, tik, tak."
[x]
Jungkook ve Lalisa hızla odalarından çıkıp yan odaya koştuklarında kapı açıldı ve V çıktı telaşla içeriden.
"N'oluyor V?!" Diye sordu ikisi de. V sinirle parmaklarını saçlarından geçirirken gözlerini kapatıp sabır diledi. "Jennie kaçtı."
"NE?!" Lalisa ve Jungkook birbirleriyle bakıştılar telaşla. "Nereye gitti?!"
"Bilmiyorum kaçtı işte!" V önden merdivenlere koşarken Lalisa ve Jungkook peşinden depar attılar.
"JENNİE BURAYA GEL! NEREDESİN?!" V sinirle kulübeden çıkarak mahallenin iki tarafına baktı. Ardından hızla sola doğru yönelip koştu. "JENNİE NEREDESİN?!"
Genç kız dakikalar içinde ortadan kaybolmuştu.
Jungkook ve Lalisa kulübeden çıktıklarında iki tarafa bakındılar telaşla. Jungkook Lalisa'ya V'nin gittiği yolu gösterdi. "Lalisa koş git bak!"
"Tamam!" Lalisa telaş içinde V'nin peşinden giderken Jungkook da diğer koridora doğru hızla depar attı bağırırken. "JENNİEEEEE!"
"JENNİE NEREDESİN TANRI AŞKINA!?" V korkuyla etrafa bakındı. Etrafta hiç kulübe yoktu kendilerinin kaldığı kulübe dışında.
Nereye gitmiş olabilirdi?
Jungkook da diğer yolun ucundan etrafa bakıyordu. "JENNİEEEE!"
Lalisa nefes nefese telaşla korku içinde genç kızı arıyordu gözleriyle. "Nerede olabilir?... DAHA ÇIKALI 2 DAKİKA OLMADI, NEREYE GİTTİ?!" Diye bağırdı V'ye. V arkasına dönüp kendisine baktı. "BİLMİYORUM!"
Jungkook kaş çatarak etrafa bakınırken göz hizasına giren ormanla kaşları normale döndü ve beti benzi attı. "Lanet olsun hayır..."
Arkasına döndü hızla. "BURAYA GELİN ÇABUK!"
Lalisa ve V dehşet içinde kendisine baktıklarında hızla yanına doğru depar attılar ve yanına geldiklerinde baktığı yere baktılar.
"Orman mı?" Lalisa şaşırarak baktı. "Bence o kadar salak değildir. Gece vakti..."
"Bekleyecek vakit yok!" V hızla ormana doğru koşunca Jungkook arkasından koştu. "V!"
"V DUR!" Lalisa da peşlerinden koşarak takip ederken V dişlerini birbirine bastırıp kendini kasarak orman yoluna saptı ve içeri girdi toprak yolda çakıl taşlarına basa basa. "Jennie, bir aptallık yapmış olma..."
"V DUR!"
"Lütfen Jennie," dedi nefes nefese V. Gözleri dolmaya başlamıştı. Bir şeyler hissediyordu ve bedeni ağır gelmeye başlamıştı. Sol yanı ağrıyordu. "N'olur güzelim, lütfen bak hayır..."
"V NEREY-"
Lalisa olduğu yerde tökezleyerek dururken başını yanına doğru çevirdi ve afallayarak dehşet içinde yüz ifadesiyle görüş açısına giren şeye baktı. Jungkook onun durduğunu fark edip zorlukla kendini durdurdu ve yanına doğru koştu. "Lalisa!"
V Jungkook'u duyarak arkasına döndü. İkisinin de duraksadığını fark edince yanlarına doğru koştu.
Lalisa derin nefesler alırken dolan gözlerinden akan yaşları fark etmedi. Kriz geçirmeye başlamış görünüyordu. Titreyen ellerini başına yaslarken Jungkook dehşetle kendisine baktı. "Lalisa n'oluyor? Kendine gel!"
V baktığı yere baktığında çatık kaşları düzeldi ancak dehşetle baktı.
Jennie kanlar içinde yerde baygın yatıyor, üzerinde oturur vaziyette kendilerine gülümseyerek bakan küçük kızın kalbine saplanmış kanlı bıçağını sıkıca tutuyordu.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
"Finale son 1 bölüm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Ação"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...