5 》she kissed him《 5

2.8K 148 19
                                    

"Hey Jo" Jo rende me kamer in "hoe was je dag?" Vroeg ik me kleine zusje "saai, joune?" "Vreselijk"

。》flashback《。
"Jean zin in de date?"
Vroeg Amber die langs kwam "ja??"
"Leo had bedacht om op dubbeldate te gaan met Hayes jou en ik"

Dat moment.

Dat Leo fucking Leo ze mee had gevraagt.

Leo fucking Leo wist dat ik een hekel had aan hayes fucking Grier.

i hate this.

。》realiteit 《。
Natuurlijk vertelde ik dat niet aan Jo, ze zou het vertellen aan vader en die zou stopen met de sponsering.

"Waneer papa weer op reis gaat mag ik logeren bij Skylinn" zei ze vrolijk
"En waneer is dat?" Vroeg ik
"Weet ik niet" ze sprong van het bed "ik moet naar paardrijden" ze huppelde weg "SINDS WANEER?" Riep ik na "SINDS IK SAMEN RIJ MET SKYLINN" ik zuchte en maakte me klaar voor de date.

。》date《。

Leo had me net opgehaald in zijn BMW en we reden richting de bioscoop
Jippie.

Ik kan me nog steeds bedenken waroom hij ze heeft mee gevraagt.
Een film kijken met Hayes, yeah.
Sarcasme on point.

"We zijn er" hij parkeerde voor de bios,
Hij pakte me hand vast en leide me mee naar binnen, waar Hayes en Amber aan elkaar waren geplakt.

"Stik niet" riep ik
"Hey" Amber trok terug en gaf me een uitbundige knuffel, "hai"
Ik zwaaide naar Hayes maar dat was ook alles.

Leo betaalde voor mij de film en we liepen naar de zaal.

We besloten maar Pitch Perfect 3 te gaan (a/n lolz we zijn ver ver in de toekomst)

Ik ging naast Leo zitten en Amber ging aan de andere kant zitten van Leo samen met Hayes.
"Wat gezellig dit" zei ze vrolijk.
"ja he" zei Leo ook te blij, Hayes en ik bromde wat.

De film was leuk en toen er pauze was ging Amber naar de wc en Leo haalde wat eten. "leuke film?" Vroeg Hayes droog "ja" zei ik droog "ik ga ook ff naar de wc" zei ik snel zodat ik niet alleen achter bleef met Hayes.
Ik liep de trap af en het eerste wat ik zag was Leo..... met Amber...! Ik schrok me kapot, Amber? Leo?
I dont care about Leo.... hij is niet echt iets voor me althans dit is pas de eerste date, maar Hayes en Amber.

Ik zou dit tegen hun kunnen gebruiken... !!

"Waroom doe je zo?" Hoorde ik Hayes weer in me achterhoofd zeggen.

Ik wist nog niet zeker wat ik ging doen....

Was ik nauw aardig?
Maar ookal zou ik het goede doen...
Wat was dat dan?
Het vertellen?
Niks zeggen?
Of met Amber er over praten?

Ik zag ze van elkaar loslaten, het was duidelijk met tong.
Ik liep snel terug naar Hayes, maar was niet van plan iets te vertellen.

。》next day《。

Toen ik op school kwam liep ik vrij wel meteen naar Amber.

Meschien zijn Hayes en ik vijanden, maar vreemd gaan vindt ik zo laag.

Ik werdt op me schouder getikt en achter me stond Leo "was leuk gister"
"Ja dat vindt die tong van je ook" grinkte ik "hoezo?" "Ik heb je wel gezien met Amber" Ik draaide me om en wilde weg lopen maar Leo pakte me vast "laat me los" "vertel het niet tegen Hayes hij is me vriend" "ik kijk zelf wel wat ik doe" ik rukte me los en liep boos weg.

"Amber" ik zag haar lopen "ja?"
"Je moet het Hayes vertellen" zei ik tegen haar "wat?" Ze keek in één keer behoorlijk sassy plaats van de lieve Amber.

"Luister jij vertelt hem niks" zei ze arogant "pff sorry maar wie ben jij om mij dat te vertellen"
"Hayes zou je nooit geloven en alleen maar boos op je worden"
"Alsof dat uit maakt, ruzie hebben we toch wel" grinkte ik "hou je mond of ik zorg dat dat cheerleading van je niet meer kan" ik begon hard op te lachen en liep weg.

Ik moet met Hayes praten.

Ik liep door de kantine opzoek voor de blauwe ogen die me normaal meteen aan kijken.

"Hayes" ik kwam naast hem zitten "wat is er?" Vroeg hij "ik moet je wat vertellen" ik nam ff adem vanwege het snel wandelen.

Het was vermoeind.

"Oke?" "Gister toen ik naar de wc ging in de bios kwam ik Leo en Amber tegen" Hayes knikte droog "oke" "ze waren aan het zoenen Hayes" ik vond het best sneu om het zo te vertellen, maar hij begon hard te lachen "leuke grap" "Ik weet dat ik nooit aardig doe maar ik vertel de waarheid.......... voor het eerst" Hayes keek weer serieus "je moet echt stoppen met die kut plannetjes van je" ik keek hem belidegent aan "sorry dat ik je probeer te helpen, als Amber weer met iemand zit te lebberen kom dan niet naar mij" ik stond boos op en liep naar de meiden.

•*•*•
YO.

Xxx caro

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu