◄ [MP:2] - BÖLÜM 57 / SEZON FINALI ►

547 79 40
                                    

[SEZON FINALI]

Bir savaşa asla kaybetmek için girilmez. Ve kazanan olmayacaksan, yarışmanın anlamı yoktur.

Neden, diye sorarsın. Ama çoğu zaman sorduğun sorunun asıl cevabının en yakınında olduğunu göremeyecek kadar körsündür.

Küçük kız onun iyiliği için kendisini öldürdüğünü bilmesine rağmen, aslında ondan intikam almak gibi bir amacı yoktu. Çünkü sadece, onsuz bir hayatı yaşamaktan korktuğu tek kişi Jennie'ydi.

Ablası.

"Sen," dedi içten bir gülümsemeyle yüzüne bakarken can çekişen genç kızın. "Sen yoksan bana cennet bile cehennemi yaşatır unnie. Lütfen benimle birlikte ol, beni bırakma."

Kendilerini izleyen bir çift göz olduğunu fark ettiğinde başını kaldırdı ve V'ye baktı. "Onii-Chan geldi. Unnie?"

Genç kız ağlayarak yutkunurken başını yavaşça toprağa yasladı. "P-Pol-lian-na..."

"Pekala, galiba vazgeçtim. Ama yakın zamanda gel olur mu? Eğer şimdi gelirsen o üzülür. Sadece dayanmaya çalış, ve sevdiğini itiraf et unnie."

Mutlulukla gülümseyerek sarıldı ve toza dönüşerek saydam ruhu ortadan kaybolduğunda V'nin kesik nefeslerini işitti Jennie. Bedeni soğuk kesiyordu, acı içinde yutkunarak gözlerini kapadı yavaşça. Derin bir nefes verdiğinde bir hıçkırık işitti.

Ve bir çığlık.

Soğuk bir his...

"Üşüyor musun unnie? Üzgünüm, peçetem kalmadı. Hepsini ölen arkadaşlarımın üzerine örttüm, sana örtemeyeceğim. Onun yerine, Onii-Chan'ın kolları seni ısıtsa olur mu?..."

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"2. Kitap bittiğine göre, artık 3.'ye geçebiliriz. Yayımda bu arada."

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin