Eve kadar sasuke getirdi. İno'da onunlaydı benim yanımda kalmak için. Sasuke'yi kapıdan geçirdikten sonra mutfakta meyve tabağı hazırladı. Yanıma geldi. Hastane'deki durumuma göre daha iyiydim. konuşabiliyor, hareket edebiliyordum.
"Sakura, sasuke'yi nereden tanıyorsun?"
İno normalde böyle sorular sormadığı için şaşırmıştım.
"hm eve geldiğimiz ilk gün girmeden kapıda çarpıştık daha sonra okula kayıt yaptırmaya geldiğimde o gün düşürdüğüm defterimi bana verdi ve bugün iştr gördüğün gibi" yüzü düşmüş gibiydi. Lavaboya gideceğini söyleyerek yanımdan ayrıldı. Bendr beklemeye başladım. On dakika oldu hala çıkmamıştı. Yerimden yatağa tutunarak kalktım. Bi yere tutunmadan hareket ettiğimde başım dönüyo gibi oluyordu. Duvarlara, peteklere, dolaplara tutuna tutuna banyo kapısına ulaştım. Kapıyı tıklatıp içeri seslendim. "ino iyi misin"Ses gelmeyince kapıya kulağımı koydum ağlama sesleri geliyordu. Kapıya hızlıca vurmaya başladım. Açmayınca kapıya tüm gücümle vurdum. Vurmamla karşımda ağlayan arkadaşımı gördüm. Yanına oturdum ve sakinleşmesini bekledim. Ağlaması yavaşlayınca sordum.
"Sakura buraya geldiğimden beri sasuke'yi çok seviyorum. Ama bana arkadaşlık belirtisi bile göstermiyor. O peşinden koşan kızlardan sayıyor beni ve senle daha 3 gün oldu ama işte anlarsın ya" ne diyebilirdim ki böyle bi durumda sırtını sıvazlayıp başımı eğdim. "ben artık eve gideyim görüşürüz sakura"
Bişey demeden geçirdim. arkadaşımı böyle görmek benide üzmüştü. Annemi beklemeden erkenden yattım.Ertesi gün her zamanki gibi sabah kalktım. Bugün haftasonu olduğundan okul yoktu ve istediğim saatte kalkabiliyordum. Annemin hazırladığı enfes kahvaltıyı yedikten sonra odama çıktım. Annemin çalıştığı yerde kalmaya gidicektik onun için hemen bir çanta hazırladım üzerime de sade bişeyler giyip annemin yanına gittim. O da hazırdı. Birlikte evden çıkarak dolmuşun yolunu tuttuk.
Vardığımızda kocaman bir villa karşımızdaydı. Annem yedek anahtarla kapıyı açtı. Kapı açıldığında ev sahipleri bizi bekliyordu. Fakat içlerinde tanıdık bir yüz vardı.. BULDUUM! bu sasuke'ydi. Yüzüm kızarmaya başlamıştı. Gözümü ondan ayırdım ve ailesiyle tanıştıktan odamız olcak yere çıktık. İçerisi çok güzel hazırlanmıştı. Hemen getirdiklerimi yerleştirdim. Annem ise işlere başlamıştı. Daha sonra kapım çalındı. "gir" dedim çünkü annem sanıyodum fakat...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real lovers -sasusaku-
Fantasy'seni üzmektense ölmeyi tercih etmeyi istemiştim, başarılı olamadım... ' × Tamamlandı ×