11.#fight

182 20 18
                                    

??? : Kai , καρθικη , φύγε μακρυά της πριν σε σκοτώσω .

Veronica : Τι κάνεις εσύ εδώ ;;;

Kai : Όπα κοιτάξτε ποιον έχουμε εδώ ... Τον Damon Salvatore τον υπερπροστατευτικό .

Damon : Αστην ήσυχη

Kai : Δεν νομίζω να την πείραξα .

Damon : Φύγε αλλιώς θα γίνει ο Κάκος χαμός εδώ έξω .

Kai : Νομίζεις ότι σε φοβάμαι . Το ξέρεις ότι σε ρίχνω κάτω με το ένα δακτυλάκι .

Damon : Δεν νομίζω να το κουνήσεις γιατί εγώ θα σε έχω ρίξει ήδη κάτω και θα κλαίς ....

Veronica: Παιδιά σταματήστε . Δεν είναι λόγος τώρα να τσακώνεστε. Μια χαρά είμαστε.

Ο Damon έρχεται πιο κοντά για να τον χτυπήσει . Όμως εγώ έρχομαι μπροστά του για να του κόψω την φόρα . Του μπήκα εμπόδιο στον δρόμο για να μην το χτυπήσει .

Veronica : Σε παρακαλώ Damon , μην ...

Kai : Τι έγινε Damon σε σταματάει μια κοπέλα για να μην με χτυπήσεις ... Πάντα έτσι θα είσαι δεν αλλάζεις με τίποτα .

Veronica : Κai σταματά και συ να μιλάς .

Kai : Αχ Damon σε λυπάμαι όμως ... Η Elena σε χώρισε για αυτόν τον λόγο επειδή έχεις αυτά τα νεύρα που κανείς δεν μπορεί να τα σταματήσει. Αλλά τώρα στα διακόπτει μια άλλη Gilbert .

Γυρνάω εγώ και του λέω ....

Veronica : Kai σταματά αλλιώς θα έρθω εγώ να σε βαρεσω.

Τότε o Damon ξεφεύγει και προχωράει να τον δειρει αλλά μπαίνω ξανά εμπόδιο .

Veronica : Damon ησύχασε άσε τον να φλυαρει ....

Με κοιτούσε και τον έβλεπα να ηρεμεί μέσα από αυτά τα όμορφα μάτια του .

Kai : Τι έγινε εγκαταλείπεις τόσο γρήγορα ;; Εμ φυσικά ο Damon δεν έχει τα κοτσια να αντιμετωπίσει κάποιον που σίγουρα θα τον κερδίσει ....

Damon : Τι είπες ρωτά με ένα θυμωμένο ύφος ...

Veronica : Τίποτα δεν είπε Damon . Έλα πάμε μέσα ....

Περπατάμε προς τα μέσα αλλά ο Kai δεν έλεγε να σταματήσει να μιλά .Έλεος αυτός ο άνθρωπος . Τώρα θέλει να αρχίσει την συζήτηση . Ο Damon τον άφησε να μιλάει μόνος του αλλά μόλις του είπε .....

Kai : Σε έχουν φάει οι Gilbert ... Σε έχουν καταστρέψει ... Δεν ξέρω καν τι τους βρίσκεις

New Girl In Mystic FallsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt