DISTANCE

68 8 1
                                    

İnsan hiç görmediği birini sevebilir mi?

Farklı inançlar, farklı diller, farklı hayatlar ve farklı ülkeler. Birbirinden haberi olmayan iki farklı insan tesadüfen sosyal medya üzerinden konuşmaya başladığında bunun sonu nereye gider? Mesafeler aşka izin verir mi? Aşk tüm mesafeleri aşabilir mi?

İnsan gerçekten de hiç görmediği birini sevebilir mi? Onu hayatının merkezi haline getirip bir gün onunla buluşacağı günün hayaliyle yapabilir mi? Bütün kalbiyle ona güvenebilir mi?

Jeon Jungkook bu soruların cevabını bilmiyordu. Hayatı boyuncada bu soruların cevabını kovalayabileceğini tahmin etmemişti. Uzun ilişkilerle arası iyi değildi ve o sadece takılırdı. Kısa süreli takılmalar. Eğlencesinde ve keyfine düşkün biriydi çünkü. Tek bir odak noktası, tek bir insan onun için her zaman sıkıcı olmuştu ama bir şeyler değişiyor gibiydi. Hatta bir şeyler tamamen değişmişti.

Jeon Jungkook hayatı boyunca hiç görmediği ve ondan çok uzakta yaşayan Min Yoongi'ye fena aşık olmuştu ve hissettikleri karşısında oldukça şaşkındı. Bir o kadarda korkuyordu çünkü bu his nasıl mümkün olabilirdi ki?

"Bu hissin nasıl oluştuğunu bilmiyorum ve bu beni korkutuyor. Seni hiç görmedim ve belkide hiç göremeyeceğim ama varlığını nasıl bu kadar fazla hissedebilirim? Nasıl hayatımın merkezi haline gelebilirsin? Bu nasıl mümkün olabilir?"

Heyy
Ben geldiiim hemde yeni bir kurguyla. Nasılsınız? Umarım hepiniz çok iyisinizdir. Lütfen iyi olun.  Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. O zamana kadar kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum ve gerçekten çok özledim.

-Hilda

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DISTANCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin