Ailem benim için çok önemli. Ama malesef ailemden bir parça kaybettim oda annem. Annemi bir intihar sonucu kaybettim. Ama ben bunun bir intihar sonucu olmadığını düşünmüyorum. Çünkü annemin ölümünden bir gün önce annem ve babam kavga ettiler. Babam annemi başka birisi ile aldatıyordu. Ve annemde ayrılmak istedi babam ise olmaz. diyerek tepki gösterdi annemin kanıtlarıda vardı. Annem ısrarla Ayrılmak istediğini söyledi. Babam ise mecburen kabul etti. Peki ya ben beni kim yanına alacaktı? Annem ve babam beni çok sevdiğini söylediler Hem annem hem babam beni istediler Ben ise kararsızdım kimin yanında kalmalıyım? Babam. Benim yanımda kal dedi ama annemin elinde kanıtları vardı babam ise annemin elindeki kanıtları almak istedi çünkü ozaman babamın bir şansı vardı. Ve işte o gün dava açıldı dava iki gün sonraydı. Ama annem o kavgadan birgün sonra öldü. Ama bu bence bir intihar değildi. Annem ölünce elindeki kanıtlarda babamın eline geçti. Babam kanıtları yok etti. Babama sordum annem neden intihar etti ve neden babam annemin elindeki kanıtları yok etti diye sordum. Babam ise. Annen kıskançlığı yüzünden intihar etmiş olabilir ve belgelerde annen olmadığı sürece bir anlamı yok dedi. Ben ise ağlayarak ve öfkeli bir şekilde karar verdim annemin katilini bulacağım... Ve artık babamdan nefret ettim.
ve babamın annemi aldattığı kadını bulup cezasını vericem... Ama en acısıda annemin ölümü ve artık hep yalnız olduğum babamı artık kalbimden söküp attım... Ama annemin kanı yerde kalmayacak....