Bölüm Öncesi

127 8 2
                                    

Nick ; Bize Yeni Silahlar ve Yeni Stratejiler Gerekiyor Coulson..                  •                                                                    Coulson ; Silah mı istiyorsun Fury..        •                                                                Nick ; Coulson.. ihtiyacımız olan şey --    •                                                                  Coulson ; Nick.. Bize Ne Silah.. Ne Bir Strateji Gerekiyor.. Bize Daha Güçlü ve Daha Sağlam İnsanlar Gerekmektedir..  •                                                             Nick ; Yenilmezler .. Ben.. Sen.. Bunlar Ne Oluyor Direktör Coulson .. Söyle .. !  •                                                                      Coulson ; Bize Yeni Kahramanlar Şart !  <elindeki dosyanın içini açar ve bakar> •                                                                      Coulson ; Zamanında bizimle çalışmıştı ve Hala Sevdiğimiz ve Seveceğimiz Birisi.. Onu Hepimiz Artık Tanıyoruz..!  <Dosyadaki yazıları okumaya başlar>    •                                                                    ~ Daisy "Quake" Johnson ~ Ve O Bir İnsan veya Sıradan Bir Ajan Değil Nick..                                                          'Daisy Dünyaları Kontrol Edebilen ve ..    -Dünyaların Yok Edicisi- Olarak Bilinen.. Ve S.H.I.E.L.D'ın eğittiği Bir..    ' SİLAH '  

Quake : The Rise Of Avenger Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin