Merdivenleri üçer beşer çıkıp sinirle odama girdim. Koltuğa oturduğumda kapı tekrar açıldı.
"Başkanım–"
"İyi bir haber değilse duymak istemiyorum !"
Bağırdığımda Baran bir adım geriledi. Ardından kapıdan çıkmaya yöneldiğinde seslendim.
"Tamam, söyle."
"Şöyle ki.. Yürüyüşü durduramadık."
"Ulan bir boku da becerin ya !"
"..."
"Tamam, çık Baran. Ben halledicem."
Baran kafa sallayıp odadan çıkınca derince bir nefes aldım. Cama yaklaşıp bir sigara yaktım. Kalabalık iyice artarken dumanı dışarı üfledim. O sırada gözlerim onunkiyle buluştu. Fark edince pis bir sırıtış belirdi yüzünde. Şerefsiz Miraç yine yapmıştı yapacağını. Bir anda mesaj atmış ve binayı başıma yıkacağını söylemişti. Ne yaptığıma dair en ufak fikrim de yoktu oysa.
"Hayvanlar da vardır ! Hayvanlar da vardır !"
Bağrışma artarken camı açtım. Gözlerim şokla açılırken kapı çaldı. Oğuz bir hışımla yanıma geldi. O da şaşkındı.
"Ulan hani bu şerefsiz binayı başına yıkacaktı ?! Hayvanlar için yürüyüş başlatmış."
"Ne bileyim Oğuz, attığı mesajı gösterdim size."
O sırada telefonum titredi. Mesaj Miraç'tandı.
Gönderen: Şerefsiz Miraç
Noldu betin benzin atmış gibi sanki ?Gönderen: Alparslan
Ulan pezevenk ne diye yalan söylüyorsun ?Gönderen: Şerefsiz Miraç
Hahaha götün tutuşsun istedim azıcık ne var ?Gönderen: Alparslan
Ben tutuşturacağım şimdi bir yerini göreceksin amına koduğumun yavşağıBakışlarımı telefondan çekip karşı kaldırımda duran çocuğa çevirdim. Başıma çok büyük bir bela almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR [BxB]
FanfictionAlparslan, ülkücü ocaklarının başında ve herkesin homofobik olarak bildiği biriydi. Miraç ise LGBT+ birlik başkanıydı. !Crackfic yani çok ciddiye almayın.