Bir şeyi belirtip geçeceğim. Bu ficte küfür ve smut vardır .Her an çat çat karşınıza çıkabilir uyarı koymayacağız.Bir de sacma yorumlar yapmazsiniz dimi size guveniyorum optm 😩🤟 Medyadaki şarkıyı dinleyerek yazdim ask bi sarki dinleyin belki seversiniz.
------------------------------
Yarım saat önce Fransa'dan Kore'ye iniş yapmıştım. Valizlerimi odama taşıyan yardımcılar çıktıktan sonra odaya bir göz gezdirdim. Sadece kahverengi oda takımı ve füme renginde tüylü bir halı varken çok sade gözüküyordu. Valizlerden büyük olana doğru adımladım. Eşyalarımı yerleştiremeyecektim çünkü sabaha bu evden ayrılacaktım. Valizden gece mavisi olan şortlu pijama takımı çıkardım ve uyuşukça giyinme başladım. Üstümü çıkarırken gözüm odadaki geniş boy aynasına ilişti ve kendi vücudumu süzmeye başladım. Ortalama bir omeganın fiziksel özellikleriyle kıyaslayacak olursak daha çok bir alfayı anımsatıyordum . Tanrım kesinlikle buna bayılıyordum. Uzun bir boyum ve geniş omuzlarım vardı. Belirli yerlerdeki kaslarımın hafifçe belli olmasını özellikle seviyordum. Bakışlarımsa kesinlikle uysal değillerdi. Hiç bir zaman diğerlerinin beni yargılamalarını dikkate almamıştım. Buna izin vermemiştim bile. Kendime olan özgüvenimi hiç yitirdiğim olmamıştı . Bu kesinlikle ailemin varlıklı olmasından kaynaklanmıyordu. Eminim ki paradan uzaktayken de başarabilirdim bunu. Paranın benliğimi etkilemesi en son isteyeceğim şeylerdendi.
Kıyafetimi giymeyi bitirdiğime yüz bakımımı yapmak için banyoya adımladım. Evet önem verdiğim şeylerdendi yüzüm ve vücudum. Sahnede parlamak hobilerim arasındaydı ve bundan emin olmak zorundaydım. Yaptığım şeyi en iyi şekilde yapmalıydım. İşimi bitirip yatağa uzandım. Yarın yeni transfer olduğum okulun ilk günüydü. Bu işi anneme bırakmıştım ki zaten bana bırakmaya hiç bir zaman sıcak yaklaşmazdı ama ona güveniyordum. Kore'nin gözdesi olduğunu söyledi. Başka türlüsünü beklemiyordum zaten. Karşılaşacağım kişileri ve performanslarını merak ediyordum sanırım. Uykunun ağırlığını üzerimde hissetmeye başladığımda düşüncelerimden sıyrıldım.
Gözlerimi annemin adımı söylerken omzumu dürtüklemesiyle açtım. Buna üzülmüştüm çünkü henüz uyanmak istemiyordum.
"Ne oldu anne? Biraz daha uyuyacaktım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Ballet / Namjin
FanfictionKore'nin en iyi bale okulu, Cuore Armonioso .Rekabetin yuvası olan bu yer Kim Namjoon ve bana kucağını açmıştı. Fakat tanrı biliyordu ki rekabeti her zaman sevmiştim. "Ben her zaman en iyisi oldum." "Artık olmadığını ben mi söyleyeyim yoksa kendin...