Daisy ; Teşekkürler Bay Stark.. Aranıza 'Tekrar' Katılmaktan Şeref Duyuyorum.. Diğer üyelerle de selamlaşma ve tanışma seansı yaptıktan sonra Steve Bana şu soruyu sordu ; Steve ; Coulson senden çok bahsetmişti.. S.H.I.E.L.D'da çalışıp-- Daisy ; Orası benim ailemdi steve.. Hâlâ öyle ama Dengim olanlar sizlersiniz.. Natasha ; S.H.I.E.L.D ile çok kez iş birliği yaptık ama seni hiç görmedik.. Daisy ; Benim alanım farklıydı.. diğer ajanlardan farklıydım ben natasha .. Natasha ; Alanın neresiydi Daisy ? Tony ; Coulson bize anlatmıştı.. Bu Kız S.H.I.E.L.D ekibinin Silâhıymış ve.. Daisy ; Dünyaları Yok Edebilecek Yüce Sahiptim.. Quake ismi verildiğinden beri bu gerçek beni Dünyaların Yok Edicisi Olarak Tekrar Şekillendirmişti Zaten ;) Steve ; Gazetelerde seni görüyordum.. Şimdi yüzyüze seni burda görüyorum ;) Daisy ; Güzel Tesadüf Yüzbaşı ;) Steve'nin Hapşırışı Odayı Doldurdu.. Natasha ; Çok Yaşa Amerika ! Steve ; Mizahına Hayranım Karadul ;) Tony ; Bak kalkanlı yüzbaşı sana kızmış sanırsam ;) Steve ; Zırh olmadan bile yeterince sinir bozucusun Tony ;)
Tony ; Bunu iltifat olarak algılarım ;) Natasha ; Daisy seni odana götürmemi istermisin.. yorulmuş olabilirsin belki.. Daisy ; Olabilir Natasha gidelim hadi.. Diğerleri Konuşmaya Devam Ederken Ben ve Natasha asansörle 2 kat daha çıkmak için Asansöre binmiştik.. Natasha ; Seninle Tekrar Karşılaşmak Çok iyi Oldu.. Yenilmezlere Hoşgeldin... Daisy ; Teşekkürler Bayan Romanoff.. Natasha'ya sımsıkı sarılmıştım Gerçekten çok mutluydum.. Natasha'yı çok seviyordum ama onunla aynı ekipte olmak inanılmaz bir duyguydu.. Asansörün kapısı açıldı ve Natasha ile 20 numaralı odaya gelmiştik.. Kapı açıktı ve Benim odama gelmiştik.. Natasha ; Odanda istediğin çoğu şey var, Kostümün seni rahatsız ettiyse Rahat kıyafetler giymen çok iyi olacaktır.. istediğin birşey varmı Daisy.. çekinme.. Daisy ; Herşey için Teşekkürler Nat.. Natasha ; önemli değil.. akşam yemeğine seni de beklerim.. akşam görüşürüz.. Daisy ; Orda olacağım.. görüşürüz Nat.. Natasha ; Görüşürüz Daisy Johnson ;) Odama girişimi yaptım ve kapımı hafifçe kapattım.. Dolabımdaki kıyafetlerin çoğu benim için seçilmişti.. üstüme rahat bir tişört ve eşofman takımı geçirdikten sonra yatağıma doğru yavaşça ilerledim.. akşam yemeğine sanıyorum 2 saat civarı vardı yani bir miktar uyku çeksem daha iyi olabilir diye düşünerek yatağıma uzandım.. ışığı kapattım ve Sağ elimi karnıma koyarak.. Kafamı ise düz tarafa koyarak pozisyon aldım ve kendimi uyku moduna bırakmıştım..