Tizennegyedik fejezet: Összegzés

305 51 8
                                    

Jay szemszög:

Lélegzetem is elakad egy pillanatra, miközben arra gondolok, hogy páciensemet önmagától és egy másik személytől is meg kell védenem. Ez túl nehéz feladat, nem?! Még harmadik körnek is kibaszott nehéz!
- Nem hiába kerültek be először a kastélyba - folytatja újdonsült barátom. - Valóban részegek voltak, de maguktól nem jutna eszükbe egy ilyen betörés. Az elgyengült embereket könnyű befolyásolni, így eljöttek ide. Jiyun tervei szerint Jungwonnak el kellett volna jutnia a hátsó szobába, de ehelyett csak Jiyun hálószobájába mentek. Jake kézbe vette a babát, és elkezdett beszélni arról, hogy ő lesz a báli partnere. Bevallom, ez elég szórakoztató volt. Annak viszont nem örültem, hogy vissza akarták hozni. Nem hagyhattam. Jiyun egy pszichopata, akinek kell horrorjáték a megöléséhez. Ez csak jelképes, de elég elborult az elméje ahhoz, hogy e nélkül ne tegyen semmit. Illetve a kastélyban ez a baba az utolsó horrorjáték. Nincs több. Add a telefonod! 

Kezes barátom megáll, s felém nyújtja kezét, melybe belecsúsztatom a kért készüléket. Bízok benne, így nem hiszem, hogy bármi rosszat tenne. Látom, hogy beír egy számot a névjegyzékbe, majd a nevét is. Ohh, tehát hívhatom, ha baj van? 
- Miért nem magadnál tartod a babát? Jake nem kerülhet bajba emiatt? - érdeklődök. 
- Azért vagyok vele, hogy megvédjem. Valamelyik nap is rá küldtek pár embert, de a háznál tovább nem jutottak - válaszol, s elég őszintének tűnik. Még mindig nem értem, hogy hogyan lehet ő a jó oldalon. - Amíg a baba nála van, addig Jiyun nem tud tenni semmit. Jiyun az a személy, aki írogat Jungwonnak. Ő egy beteg személy, aki élvezi, ha más szenved. Nemhiába mondta neki a múltkor, hogy a kastélyban válaszokat kaphat. Oda akarja csalogatni, vele együtt Jakeyt is, akinél a baba van. Jungwon testét akarja birtokolni, az ő vérét akarja kiontani. Azért pedig, hogy a baba nincs a kastélyban, nem tudja csak úgy elraboltatni Wont. Nekem Jake mellett a helyem. Gonosz lélekként minden emberrel szemben meg tudom védeni, így a baba is biztonságban van. 
- Miért nem gyújtod fel a babát? 
- Van egy tervem Jiyun végleges eltűntetéséhez, ehhez pedig kell baba - von vállat, miközben belép Jake kertjébe. - Te csak vigyázz Jungwonra, és ne engedd a kastély közelébe! 


Összegezve a dolgokat. Van a kezes lelkünk, aki távol akarta tartani Jungwonékat attól a szobától. Ezért akart kárt tenni Wonban a szekrényekkel teli teremben, és ezért próbálta elijeszteni őket. Ő egy gonosz lélek, akinek már nincs lehetősége a második esélyre, de mégis jó személyiség. Meg akarja védeni a srácokat, és emiatt követi állandóan Jakeyt. Az igazi testét pedig Jiyun uralja, aki immár harmincegy éve foglal el más-más testeket. Ő egy ribanc, aki férfinak adja ki magát, miközben Wonnak írogat, de csak azért, hogy meggyengítse a lelkét, és a kastélyba csalogassa.

Gyerekkorában állatokat boncolt, tehát már akkor is elborult agya volt. Nem csoda, hogy a környéken élők megölték. Mellesleg tizenöt éves volt, amikor meghalt, és felajánlották neki a második esélyt, amivel nem élt. Legszívesebben kinyírnám ezt a Jiyunt, de akkor más testében tennék kárt. Mellesleg nem hozhatok önkéntes ítéleteket mások felett, hisz akkor bukom a második esélyt. 

Ijedten jelenítem meg testem, mikor realizálom, hogy Jungwon bajban van. Két idegen pasi állja útját, egyikük pedig még meg is üti. Odarohanva vágom képen az erősebbet, mire mind a ketten engem támadnak. Még szerencse, hogy nem érzek fájdalmat, régen pedig elég sokat verekedtem. Könnyedén terítem le a két alakot a földre, majd a megszeppenten engem bámuló Jungwonhoz lépek.

Mosolyt varázsolok arcomra, hátha ezzel meg tudom nyugtani kicsit. Ő kissé pirulva fordítja el fejét, de látom ám az arcán lévő vörösségek! A lámpák pont elég fényt adnak nekünk.
- K-köszönöm.


Második esély [Jaywon] BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora